اگر فرزند شما در کلاس یازدهم مشغول به تحصیل می‌باشد ما تهیه کتاب شیمی یازدهم جلد اول مبتکران را به شما پیشنهاد می کنیم . اگر فرزندتان در درس شیمی با مشکل مواجه بوده و یا قصد دارد این درس را به طور دقیق و کامل یاد گرفته و در کنکور به سؤالات شیمی با تسلط کامل پاسخ دهد ما باز هم تهیه کتاب شیمی یازدهم جلد اول مبتکران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امروزه در بازار شاهد کتاب های کمک آموزشی بسیاری هستیم که هر کدام ویژگی خاصی دارند اما بهترین انتشاراتی که اقدام به نشر کتاب های جامع و کامل کرده است نشر مبتکران است . انتشارات مبتکران سالیان طولانی است که در زمینه انتشارات انواع کتاب‌های درسی فعالیت داشته و شاهد افراد موفق و برتری در آزمون کنکور بوده‌ایم که از کتاب‌های این ناشر بزرگ استفاده کرده‌اند. در ادامه توضیحاتی در مورد کتاب شیمی یازدهم جلد اول مبتکران به شما ارائه می‌دهیم.

شیمی یازدهم تست مبتکران (جلد اول)

شیمی یازدهم تست مبتکران (جلد اول)

نویسنده : بهمن بازرگانی
ناشر : مبتکران
قیمت : ۲۹۴,۰۰۰۴۲۰,۰۰۰ تومان

درس شیمی:

درس شیمی یکی از دروسی است که در کنکور درصد بالایی را به خود اختصاص داده است. درس شیمی نکات مفهومی و کلیدی بسیاری داشته که در کتب درسی آنچنان به آن‌ها پرداخته نشده است و برای درک کامل این مفاهیم باید از کتاب‌های کمک درسی استفاده کرد. در کتاب شیمی یازدهم وجود فرمول‌های مختلف و زیاد باعث شده که در سپردن آن‌ها به ذهن با مشکل مواجه شوید. کتاب شیمی یازدهم جلد اول مبتکران توسط بهترین اساتید رشته شیمی به گونه‌ای طراحی شده که درک و فراگیری این مفاهیم و فرمول‌ها را برای شما آسان کرده است.

شیمی یازدهم جلد اول مبتکران:

در این کتاب تست شما می‌توانید سؤالات تستی بسیاری را در سطح‌های مختلف آسان، متوسط، سخت و خیلی سخت مشاهده کنید و به آن‌ها پاسخ دهید. این کتاب آزمون‌هایی به نام چکاب دارد که از سطح خوبی بر خوردار بوده و پاسخ به سؤالات این آزمون به شما در ارزیابی تان نسبت به یادگیری کمک می‌کند.

ویژگی‌های کتاب‌های تست شیمی یازدهم جلد اول:

از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب تست شیمی یازدهم جلد اول می‌توان به نکات زیر اشاره کرد.

  •  کتاب شیمی یازدهم جلد اول مبتکران دارای تست هایی در سطوح آسان، متوسط، سخت و خیلی سخت می‌باشد.
  • در پاسخ نامه‌های تشریحی که برای شیمی یازدهم جلد اول مبتکران طراحی شده است سعی شده نکات مهم در ایستگاه‌های درسی ارائه شود. شما با مطالعه مطالب عنوان شده در این قسمت می‌توانید تمام آنچه لازم به یادگیری و فهم درس شیمی مربوط به این بخش می‌باشد را به طور کامل و ساده بیاموزید.
  • در این کتاب تست هایی استفاده شده که از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند و حتماً باید به این تست ها توجه داشته باشید و به صورت دقیق به آن‌ها پاسخ دهید. این تست ها نکات بسیار مهمی را در خود جای داده‌اند.
  • تست های دسا در رتبه بعدی اهمیت بعد از تست های مهم قرار دارند.
  • یکی از بهترین روش‌های یادگیری و آموزش مناظره می‌باشد. کتاب شیمی مبتکران از این مسئله در کتاب خود بهره گرفته تا بتواند مفاهیم و موضوعات را به کمک این روش به دانش آموزان بیاموزد.
  • درک مفاهیم به صورت انیمیشن و کارتونی ماندگاری بالایی در ذهن دارند. از این شیوه یادگیری نیز در کتاب شیمی یازدهم جلد اول مبتکران استفاده شده است.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,