ادبیات یازدهم خیلی سبز آزمون هایی بر اساس استانداردهای تعیین شده دارد تا به دانش آموزان برای موفقیت در کنکور کمک کند. این کتاب با نام فارسی ۲ برای دانش آموزانی که پایه یازدهم هستند، تالیف شده است. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره ادبیات یازدهم خیلی سبز می پردازیم تا با آگاهی بیشتری برای خرید آن اقدام کنید.

ادبیات یازدهم خیلی سبز

موفقیت در کنکور آرزوی هر دانش آموزی است و در این راه خانواده ها نیز تمام تلاش خود را می کنند که نیازهای دانش آموز خود را برآورده کنند. انتشارات خیلی سبز با تالیف کتاب های بسیاری در این زمینه به دانش آموزان کم می کند تا اطلاعات خود را بهتر جمع بندی کنند و روش های تست زنی را بیاموزند و سرعت خود را افزایش دهند. در رابطه با کتاب ادبیات یازدهم نیز این انتشاراتی به تالیف کتاب پرداخته است که قیمت مناسبی نیز دارد. نگارش ادبیات یازدهم خیلی سبز بر اساس کتاب درسی جدید می باشد.

ابوالفضل غلامی، افشین محی الدین و جلال الدین دهقانی آن را نوشته اند و آقای دکتر کوروش بقایی راوری نیز نظارت محتوای این کتاب را انجام داده است. ۱۸ درس در این کتاب آمده است که بخشی از آن در ارتباط با نیایش و بخشی مربوط به عنوان تاریخ و ادبیات گونه شناسی است. پاسخنامه ای نیز در انتهای کتاب آمده است که به دانش آموزان کمک بسیاری می کند.

ادبیات فارسی یازدهم تست خیلی سبز

ادبیات فارسی یازدهم تست خیلی سبز

نویسنده : ابوالفضل غلامی
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۹۵,۲۰۰۱۱۹,۰۰۰ تومان

دو جنبه کارآمد ادبیات یازدهم خیلی سبز

ادبیات یازدهم خیلی سبز دو جنبه مفید دارد که هم دانش آموزانی که قرار است امتحان فارسی ۲ را بدهند می توانند از این کتاب استفاده کنند و هم دانش آموزانی که قصد دارند در کنکور سراسری تست های این درس را بالای ۹۰ درصد بزنند، از آن می توانند بهره مند شوند. اگر به دو جنبه کارآمد این کتاب توجه داشته باشید به موفقیت دست پیدا می کنید. دانش آموزانی که پشت کنکوری هستند بهتر است از اول کتاب ادبیات یازدهم خیلی سبز را تهیه کنند و این گونه با یک تیر دو نشان بزنند. در صورت نیاز به راهنمایی جهت خرید کتاب با کارشناسان ما می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ساختار کتاب ادبیات یازدهم خیلی سبز

ادبیات یازدهم خیلی سبز را به شیوه اینترنتی از طریق سایت ما می توانید خریداری کنید و آن را در زمان کمی درب منزل تحویل بگیرید. با این روش از هر کجای ایران که باشید کتاب برای شما ارسال خواهد شد، ساختارهای این کتاب به شرح ذیل است:

•           موضوعاتی چون املاهای مهم، آرایه های ادبی، مفاهیم و نکات دستوری در بخش درسنامه کتاب ادبیات یازدهم خیلی سبز آمده است.

•           در بخش بعدی ساختار، تست های ارائه شده از درسنامه آمده است

•           در بخشی از ساختار کتاب، تست ها و پرسش های خارج از کتاب قرار داده شده است

•           پاسخ تشریحی را در بخشی از کتاب ادبیات یازدهم خیلی سبز خواهید دید که جواب تک تک سوالات در آنها آمده است.

•           خلاصه ای از گونه شناسی و تاریخ ادبیات را در قسمت ضمیمه کتاب می توانید بخوانید.

•           در بخش پایانی کتاب پاسخ نامه ای آمده است که به تست زنی سریع دانش آموز کمک بسیاری می کند و در عرض چند دقیقه این امکان را برای او بوجود می آورد که خودش را محک بزند و این گونه با مرور این تست ها به ارزیابی خود بپردازد.

دسته بندی شده در: