تهیه کتاب عربی پایه کنکور میکرو گاج برای دانش آموزانی که قصد دارند در آزمون های مختلف از جمله آزمون کنکور شرکت نمایند، می توان گفت ضروری می باشد، زیرا تست هایی در این کتاب بیان شده است که موجب می شود دانش آموزان بتوانند با نحوه طرح سوالات کنکور آشنا شده و تسلط کافی بر این مباحث را پیدا کنند.

کتاب عربی پایه کنکور میکرو گاج

انتشارات گاج با تالیف کتاب های کمک درسی مناسب توانسته است جای پای خود را در میان دیگر انتشارات محکم کند، به طوری که دانش آموزان زیادی در حال حاضر کتاب های گاج را به عنوان بهترین کتاب های کمک درسی می شناسند و در بسیاری از موارد از آن استفاده می نمایند. یکی از محصولات منحصر به فرد این انتشارات کتاب عربی پایه کنکور میکرو گاج می باشد که مولف آن آقای محمود عاشوری بوده است. در کتاب ذکر شده مباحث مهم عربی پایه دهم و یازدهم بیان شده و دانش آموزانی که قصد دارند آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون کنکور به دست آورند می توانند این کتاب را تهیه کنند. کتاب عربی پایه کنکور میکرو گاج دارای ۳۸۴ صفحه بوده که در سال ۱۳۹۷ به چاپ رسیده است و مختص داوطلبان کنکور ۹۸ می باشد.

عربی جامع کنکور میکرو گاج

عربی جامع کنکور میکرو گاج

نویسنده : گروه مولفان
ناشر : گاج
قیمت : ۱۹۶,۸۰۰۲۴۰,۰۰۰ تومان

جزئیات کتاب عربی پایه کنکور میکرو گاج

کتاب عربی پایه کنکور میکرو به صورت درس به درس تالیف شده که در هر درس به دو بخش مهم قواعد و ترجمه پرداخته شده است، و در پایان هر درس یک آزمون آزمایشی آمده تا دانش آموزان بتوانند بهتر با طرح سوالات کنکور آشنا شده و خود را برای شرکت در این آزمون محک بزنند. تمامی دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی می‌توانند به صورت مشترک از کتاب کمک درسی عربی پایه کنکور میکرو گاج، برای آمادگی در کنکور سال ۹۸ استفاده نمایند. تغییرات این کتاب مطابق با آخرین تغییرات کتب درسی می باشد، که دانش آموزان با تهیه آن می‌توانند به راحتی با قواعد عربی آشنا شده و در مورد قواعد دستوری تست های زیادی بزنند؛ همچنین در این کتاب کلمات مترادف و متضاد و واژگان و اصطلاحات هر درس بیان شده که به یادگیری بهتر دانش آموزان کمک زیادی می‌کند. در پایان کتاب چندین آزمون موجود بوده که دارای پاسخنامه جامع تشریحی و روان می باشد.

خرید کتاب عربی پایه کنکور میکرو گاج

همانطور که گفته شد این کتاب یکی از کامل ترین کتاب های کمک درسی عربی پایه کنکور می باشد که در آن حدود ۱۵۰۰ تست بی نظیر برای دانش آموزان موجود است. با توجه به اینکه عبارات و نکات مهم درسی در جداول رنگی و به خوبی برای دانش آموزان گردآوری شده است، خرید این محصول می تواند کمک شایانی به شما کند. با ذکر این موارد احتمالاً شما هم برای اینکه بتوانید در کنکور سراسری ۹۸  بدون استرس ظاهر شوید و همچنین  موفقیت کسب کنید، نظر دارید که کتاب عربی پایه کنکور میکرو گاج را خریداری کنید که ما به شما پیشنهاد می کنیم برای این منظور، از طریق سایت های اینترنتی  و فروشگاه های مجازی که در حال حاضر این محصول را به فروش می رسانند استفاده نموده و با سفارش اینترنتی این کتاب پس از ۲ الی ۳ روز کاری آن را درب منزل تحویل بگیرید در حالی که خرید این کتاب به صورت اینترنتی یکی از روش های تهیه آن با قیمت بسیار مناسب می باشد.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,