انتشارات مبتکران با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه چاپ کتاب های درسی، بسیار موفق عمل کرده است، بطوریکه کتاب های مبتکران بین دانش آموزان در پایه های مختلف علمی و در هر سطحی جا باز کرده است. شیمی یازدهم جلد دوم مبتکران یکی از کتاب های مفید و پرکاربرد انتشارات مبتکران است که توسط مجموعه کتابچی با قیمت مناسب عرضه می گردد، این کتاب دارای نکات آموزنده علمی و آموزشی همراه با توضیحات شفاف با زبان ساده برای دانش آموزان پایه یازدهم تالیف و به چاپ رسیده است. در این مقاله قصد داریم با کتاب شیمی یازدهم جلد دوم مبتکران بیشتر آشنا شویم.

معرفی شیمی یازدهم جلد دوم مبتکران

کتاب شیمی یازدهم جلد دوم مبتکران به عنوان کتابی کمک درسی برای دانش آموزان پایه یازدهم توسط بهمن بازرگان تالیف شده است، این کتاب دارای مطالب مفید و مفاهیم کلیدی و آموزنده است، در بخش های این کتاب با دانش آموزان مناظره شده است و سپس سوال های متداول ذهن آنها گردآوری شده است، همچنین در این کتاب از تاثیرگذارترین شیوه های آموزشی بکار گرفته شده و تست های طبقه بندی شده همراه با نکته های کاربردی آورده شده است.  حال به طور دقیق تر به معرفی بخش های کتاب شیمی یازدهم جلد دوم مبتکران می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد:

اولین مورد شامل درس و نکته است که اصلی ترین بخش کتاب را دربر می گیرد. سوال هایی طراحی شده که پاسخ تشریحی سوال ها به طور دقیق با نکته های کلیدی و کاربردی آورده شده است، همچنین کتاب شامل ایستگاه های درس و نکته با مطالب مفید و آموزنده است. مجموعه تست های بسیار مهم که با دقت و حساسیت بالایی طراحی شده است، بخش دیگری از کتاب را در بر می گیرند که حل کردن آنها برای دانش آموزان هم مهم است. بعد از تست های بسیار مهم، تست هایی با درجه سختی متوسط و یا در درجه دوم اهمیت بخش بعدی کتاب را شامل می شوند. در واقع تست هایی با درجه سختی ” آسان، متوسط و سخت و خیلی سخت ” در این کتاب آورده شده اند. علاوه بر همه این موارد طرح آموزشی به صورت کارتونی و آموزش درس به صورت مناظره با دانش آموزان از ویژگی های برجسته این کتاب پر تقاضا می باشد.

نحوه خرید کتاب شیمی یازدهم جلد دوم مبتکران

برای خرید کتاب شیمی یازدهم جلد دوم مبتکران در هر نقطه کشور که هستید به راحتی با ورود به وب سایت کتابچی مراجعه کنید و کتاب مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید . علاوه بر این می توانید اپلیکیشن کتابچی را از بازار برای سیستم عامل اندروید و از سیب اپ برای آی او اس دانلود و نصب کنید و کتاب شیمی یازدهم جلد دوم مبتکران و یا کتاب های دیگری که مدنظرتان است را جستجو و خریداری کنید. به این موضوع هم توجه کنید که کتابچی دارای پشتیبانی فعال است و هر زمانی که برای خرید با مشکلی برخوردید، آماده پاسخگویی و رفع آن خواهند بود.

معرفی اجمالی مجموعه کتابچی 

کتابچی مجموعه ای با هدف گسترش و بهبود آموزش در سراسر کشور و جلب رضایت مشتریان از سال ۱۳۹۱ در زمینه تهیه و ارسال کتاب به خصوص کتاب های کمک درسی اقدام به فعالیت کرده است. بهره گیری از کادری مجرب و کارآزموده و متخصص از ویژگی های برجسته کتابچی می باشد. کتابچی مجموعه کاملی از همه کتاب های کمک درسی دارد، تخفیف های دوره ای برگزار می کند، همچنین به تمام نقاط کشور ارسال کتاب را انجام می دهد، از اینرو در سال های اخیر تقاضای خرید کتابچی افزایش یافته و همواره با جلب رضایت مشتریان خود روند رو به رشدی را تاکنون پیموده است.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,