کتاب ریاضی تجربی یازدهم میکرو گاج یکی از کتاب های کمک درسی مفید جهت آمادگی دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری می باشد. این کتاب دارای تست های بسیار متنوعی است که دانش آموزان می توانند با حل آنها از نحوه مطرح شدن سوالات کنکور اطلاع پیدا کنند.

کتاب کمک درسی ریاضی تجربی یازدهم میکرو گاج

 انتشارات گاج جزو انتشارات برجسته بین المللی در زمینه تالیف کتاب های کمک درسی و آموزشی در تمامی پایه ها و رشته ها می باشد. این کتاب ریاضی تجربی یازدهم میکرو یکی از مهمترین کتاب های نگارش شده در این انتشارات است. تالیف کتاب فوق برعهده آقایان یوسف داستان و حسین اسفینی بوده است. بعضی از دانش آموزان احساس می‌کنند مطالب ریاضی اندکی سخت و پیچیده است از اینرو نویسندگان کتاب کمک درسی ریاضی تجربی یازدهم میکرو گاج، سعی کرده اند برای بیان مطالب این کتاب از شیوه ای رسا و آسان استفاده نمایند تا تمامی دانش آموزان چه آنهایی که پایه های قوی در درس ریاضی دارند و چه آنهایی که کمی ضعیف تر هستند بتوانند با این مطالب ارتباط برقرار کنند و نکات مهم آن را به خاطر بسپارند. اهمیت خرید کتاب کمک درسی ریاضی تجربی یازدهم میکرو گاج به دلیلی بالا است که در کنکور سراسری از کتاب های ریاضی سوالات زیادی مطرح می شود که پاسخ دادن صحیح به آنها می توانند موجب موفقیت دانش آموزان در این آزمون سرنوشت ساز شود.

ریاضی یازدهم تجربی میکرو گاج

ریاضی یازدهم تجربی میکرو گاج

نویسنده : محمد حسین صابری
ناشر : گاج
قیمت : ۳۹۶,۸۸۰۴۸۴,۰۰۰ تومان

چرا کتاب ریاضی تجربی یازدهم میکرو گاج

همانطور که گفته شد اهمیت درس ریاضی در آزمون کنکور بر همگان واضح و روشن است، با توجه به این مورد بسیاری از افراد از منابع و کتاب های کمک درسی زیادی برای درک مطالب ریاضی و همچنین آشنا شدن با تست های کنکور استفاده می نمایند. بهتر است بررسی کنیم ببینیم که چرا از بین تمامی منابع و کتاب های آموزشی بهتر است که کتاب ریاضی تجربی یازدهم میکرو گاج را انتخاب کنیم. یکی از مهمترین ویژگی های این کتاب همانطور که ذکر شد بیان رسا در این کتاب می باشد که موجب شده است دانش آموزان بتوانند با مطالب درس ارتباط برقرار کرد و این ارتباط منجر به یادگیری بهتر مطالب توسط دانش آموزان می شود. تست های فراوانی در سراسر این کتاب مشاهده می‌شود که حل آنها می تواند کمک زیادی به دانش آموزان جهت آماده سازی و شرکت در آزمون کنکور کند، همچنین در پایان این تست ها پاسخنامه تشریحی وجود دارد که تمامی نکات و جواب سوالات تستی به صورت کامل بیان شده است که این موضوع می‌تواند تاکید نکات مهم هر درس داشته باشد.

بخش های کتاب کمک درسی ریاضی تجربی یازدهم میکرو گاج

کتاب ریاضی تجربی یازدهم میکرو گاج دارای ۷ فصل است که در ابتدای هر فصل درسنامه ای مطابق با درس کتاب ریاضی وجود دارد؛ نکته قابل توجه در این درسنامه ها مطابقت داشتن آن با آخرین تغییرات کتب درسی می باشد. در انتهای هر درس سوالات تستی فراوانی ذکر شده است که این سوالات به ۲ دسته علامت دار و بی علامت تقسیم می‌شود. می‌توان گفت سوالات چهار گزینه ای با علامت سخت تر هستند و حل آن نیاز به مطالعه کامل این کتاب دارد با این وجود اگر دانش آموزان تمامی این تست ها را مرور کنند و در آخر پاسخ های تشریحی آن را بخوانند به طور حتم می توانند به هدف خود یعنی قبولی در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ نزدیک و نزدیکتر شوند.

دسته بندی شده در: