در کتاب شیمی یازدهم میکرو گاج سوالات مهمی همراه با نکات آموزشی گردآوری شده است که به دانش آموزان برای موفقیت در درس شیمی کمک بسیاری می کند. بخشی به صورت کادر رنگی در این کتاب وجود دارد که خلاصه ای از مطالب در آنها آمده است. در اینجا به بررسی اطلاعاتی درباره شیمی یازدهم میکرو گاج خواهیم پرداخت.

شیمی یازدهم میکرو گاج

شیمی یازدهم میکرو گاج بر اساس آخرین تغییراتی که در کتاب درسی و همچنین کنکور سال ۹۷ اعمال شده است، به تالیف در آمده است. دانش آموزان پایه یازدهم با فراگیری نکات آن به موفقیت در کنکور دست خواهند یافت. نویسندگان کتاب شیمی یازدهم میکرو گاج مهندس امیرحسین کریمی و مهندس پویا الفتی هستند. درسنامه ها، تست هایی به صورت چالشی و پاسخ ها در این کتاب گردآوری شده است. ۳ فصل را در این کتاب مشاهده خواهید کرد و در قسمت آخر هر فصل تست هایی از همه جا آورده شده است، پایان هر فصل پاسخ های تشریحی می باشد. سوالات گلچین کنکور سال ۹۷ ضمیمه این ۳ فصل شده است که در قسمت انتهایی کتاب آمده است. این دسته از کتاب های میکرو به داشتن کادر مخصوص برای مطالب خاص شناخته می شوند که حاوی نکاتی آموزنده هستند و به صورت خلاصه در کادرها آورده شده اند.

شیمی یازدهم میکرو گاج

شیمی یازدهم میکرو گاج

نویسنده : امیر حسین کریمی
ناشر : گاج
قیمت : ۳۹۶,۸۸۰۴۸۴,۰۰۰ تومان

تست های کتاب شیمی یازدهم میکرو گاج

کتاب شیمی یازدهم میکرو گاج به گونه ای تالیف شده است که در ابتدا درسنامه را خواهید دید و بعد از آن سوالاتی به صورت چهار گزینه ای وجود دارد. هر بخش آموزش بعد از خود تست هایی مربوط به همان بخش دارد که شامل چند بسته می تواند باشد. این تست ها به دانش آموز در موفقیت در امتحان های مدرسه کمک خواهد کرد. اگر قصد دارید در کنکور نیز به موفقیت برسید در ابتدا سوالاتی که مربوط به بخش آموزشی کتاب شیمی یازدهم میکرو گاج است را پاسخ دهید و بعد از این مرحله تست های آبی رنگ را حل نمایید. نکته ای که در ارتباط با تست های دومین مرحله مهم است این می باشد که تست ها را تنها در ۶ دقیقه پاسخ دهید. تحلیل کردن کامل تست ها نیز نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه داشت. در صورت دادن پاسخ صحیح به هر تست باید از عهده تحلیل آن هم برآیید و بدین گونه قادر هستید به رفع مشکلات و ایرادهای خود بپردازید. میزان پاسخگویی خود را در نظر بگیرید و اگر به این تست های آبی رنگ پایین تر از ۶۰ پاسخ دهید باید آنها را دوباره مورد بررسی قرار دهید.

نحوه ارائه درسنامه کتاب شیمی یازدهم میکرو گاج

سه فصلی که در کتاب شیمی یازدهم میکرو گاج آمده است بدین صورت تقسیم بندی شده است که ابتدا قسمت های آموزشی مطرح شده است که این قسمت ها نیز خود به بسته های آموزشی تقسیم می شوند. در واقع بسته های آموزشی بخش مهم درسنامه کتاب شیمی یازدهم میکرو گاج هستند، مطالبی در راستای هر بسته آموزش داد شده است. از این جهت که مطالب بهتر فهمانده شود و سوالاتی که دانش آموزان خواهند داشت پاسخ داده شود، آیکونی به نام آقا اجازه در آن در نظر گرفته شده است. در این قسمت به سوالات رایجی که دانش آموزان دارند پاسخ داده شده است و با گذاشتن خود به جای معلم و پاسخ دادن به سوالات قادر به درک بهتری از مطالب خواهید بود. با خرید کتاب شیمی یازدهم میکرو گاج درس شیمی خود را تقویت خواهید کرد.

دسته بندی شده در: