اگر بانک تست کامل برای درس زیست شناسی پایه دهم و یازدهم می خواهید کتاب زیست پایه کنکور خیلی سبز بسیار مفید خواهد بود. این کتاب پاسخنامه تشریحی و کلیدی دارد و به داوطلبین کنکور توصیه می شود که آن را تهیه کنند و بخوانند. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره کتاب زیست پایه کنکور خیلی سبز خواهیم پرداخت تا با آگاهی بیشتری برای خرید آن اقدام فرمایید و به موفقیت دست پیدا کنید.

 زیست پایه کنکور خیلی سبز

کتاب زیست پایه کنکور خیلی سبز شامل درسنامه ای کوتاه، تست های ترکیبی و جدول های کاربردی است که طبقه بندی مناسبی ندارد و تست های ترکیبی آن جدا نشده است و شماره فصل ترکیب شده ذکر نشده است، این کتاب به ساده سازی کتاب درسی پرداخته است و از لغات و اصطلاحاتی که در کتاب های نظام قدیم بوده است استفاده کرده است. تست های ایده داری برای دانش آموزان قوی در کتاب زیست پایه کنکور خیلی سبز گردآوری شده است. کتاب زیست پایه کنکور خیلی سبز برای پایه دوازدهم تألیف نشده است بلکه ترتیبی مطابق با کتاب های درسی پایه دهم و یازدهم دارد. هر مطلب در فصل خود آورده شده است و این طور نیست که مبحثی از پایه یازدهم در پایه دهم آمده باشد، برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز (جلد اول)

زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز (جلد اول)

نویسنده : پوریا خیراندیش
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۳۴۸,۰۰۰۴۳۵,۰۰۰ تومان

ویژگی درسنامه کتاب زیست پایه کنکور خیلی سبز

درسنامه کتاب زیست پایه کنکور خیلی سبز به صورت مجزا نیست بلکه به صورت جدول در قسمت پاسخنامه آمده است و در داخل کادری شرح داده شده است. این درسنامه حجم کمی دارد و تنها به ذکر نکات مهم کتاب درسی پرداخته است. از ویژگی های این مدل درسنامه این است که با استفاده از روش های آموزش آسان بخش های مهم کتاب درسی را آموزش داده شده است. با کمک این جداول قادر به مرور نکات پر اهمیت و مفید خواهید بود ولی از آنجا که حجم درسنامه کم است کتاب درسی نیز باید با دقت خوانده شود. در کتاب زیست پایه کنکور خیلی سبز پاورقی، ترکیب، حاشیه، یادآوری، نکات مهم، مفهوم و جمع بندی وجود دارد که در آیکون هایی مشخص ذکر شده اند. از موارد قابل توجه این کتاب به ذکر اشکال در درسنامه و پاسخنامه می توان اشاره کرد. کتاب زیست پایه کنکور خیلی سبز منبعی بسیار خوب برای دانش آموزانی است که در امتحان کنکور می خواهند شرکت کنند ولی در کنار آن باید به خواندن کتب درسی خود توجه داشته باشند زیرا درسنامه این کتاب حجم کمی دارد.

تست های کتاب زیست پایه کنکور خیلی سبز

تست های کتاب زیست پایه کنکور خیلی سبز برای هر موضوع کاملاً مناسب است و ترتیب موضوعی آن ها بر اساس کتب درسی می باشد. بسیاری از تست های کتاب تست ها ترکیبی است که مشخص نشده است برای کدام فصل ها می باشند که ترکیب شده اند. تست های کتاب را به انواع تست های شمارشی، تست هایی با فعل منفی، تست های جای خالی، تست های با تکنیک و تست های کنکور سراسری می توان تقسیم بندی کرد. تست هایی که غیر ترکیبی هستند پاسخ های تشریحی و قابل فهمی دارند اما تست های ترکیبی توضیحات بیشتری دارند و در داخل پاسخ نامه نیز قادر به دریافت نکات تستی خواهید بود. برای پاسخ به هر سؤال توضیحی وجود دارد حتی اگر مختصر باشد و انتهای کتاب نیز پاسخنامه کلیدی را خواهید دید.

دسته بندی شده در: