کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه دارای ساختار مناسبی برای دانش آموزان رشته تجربی می باشد که وجود سوالات چهار گزینه ای مناسب در آن موجب شده است کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه به گزینه مناسبی جهت مطالعه و شرکت در آزمون کنکور تبدیل شود.

کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه

انتشارات مهر و ماه، یکی از به نام ترین انتشارات در زمینه نگارش کتاب های کمک درسی می باشد. کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه با ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته مطالبی جامع و کامل از سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را در خود جای داده و به یکی از بهترین گزینه ها برای دانش آموزان پشت کنکوری تبدیل شود. این کتاب به دست آقایان منصور سعیدی، محمدرضا میرجلیلی و مهدی امیریان تالیف شده که این نویسندگان تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند مطالب آموزشی را با زبانی کاملا روان و سلیس بیان نموده و در اختیار دانش آموزان قرار بدهند. با توجه به اینکه درس ریاضی به عقیده بسیاری از دانش آموزان درسی سخت می باشد می توان گفت با تهیه این مجموعه آموزشی، دیگر جای نگرانی برای درک مطالب ریاضیات نبوده بلکه هر دانش آموزی با هر قدرت فکر

ریاضیات تجربی جامع کنکور مهروماه (جلد اول)

ریاضیات تجربی جامع کنکور مهروماه (جلد اول)

نویسنده : محمدرضا میر جلیلی
ناشر : مهروماه
قیمت : ۳۹۸,۴۰۰۴۹۸,۰۰۰ تومان

ویژگی های کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه

همانطور که گفته شد یکی از کتاب های کمک درسی برای دانش آموزان رشته تجربی، کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه می باشد که در آن تست های زیادی از نمونه سوالات کنکور های سراسری سالهای پیش بیان شده تا دانش آموزان با تهیه آن بتوانند با نحوه مطرح شدن سوالات کنکور آشنا شده و خود را برای کنکور ۹۸ آماده کنند. در کتاب ذکر شده بخشی مرتبط با درسنامه های جامع وجود داشته که در آن مطالب مهم درسی ذکر شده است. قسمت دیگر این کتاب به صورت خلاصه نویسی بوده که افراد می توانند با مطالعه این خلاصه ها،کل مطلب کتاب های درسی را فرا بگیرند؛ همچنین در کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه، پاسخنامه تشریحی برای تمامی تست های موجود در کتاب وجود داشته که با وجود این پاسخها دانش آموزان می‌توانند راه حل های کلیدی حل مسائل ریاضی را درک کنند. با خرید این محصول دیگر نگران آزمون سرنوشت ساز کنکور نباشید.

خرید اینترنتی کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد به طور حتم شما هم اگر قصد شرکت در آزمون کنکور و یا دیگر آزمون های مهم را دارید و در رشته تجربی تحصیل کرده اید، نیاز می دانید که کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه را تهیه کرده و با مطالعه نکات کلیدی این کتاب آمادگی لازم را به دست آورده تا بتوانید سریعتر به سوالات ریاضی کنکور پاسخ دهید. خبر خوب این است که در حال حاضر این محصول در سایت ها و فروشگاه های مجازی با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد که مهم ترین دلیل آن، حذف واسطه ها و دلالان می باشد. اما توجه داشته باشید که در هنگام خرید اینترنتی این کتاب به آرم الکترونیک سایت باید دقت شود زیرا سایت هایی که آرم الکترونیک را ندارند نا معتبر بوده و خرید از آنها به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

دسته بندی شده در: