یکی از بهترین کتاب های کمک درسی که بر اساس کتب درسی نگارش شده است کتاب زبان جامع کنکور مبتکران می باشد. توجه داشته باشید که این کتاب شامل سه بخش مهم بوده که به دست آقای شهاب اناری و خانم منیژه سادات حسینی تالیف شده و تهیه آن برای تمامی دانش آموزانی که دوست دارند بهترین رتبه کنکور را به دست آورند، ضروری میباشد.

کتاب زبان جامع کنکور مبتکران

انتشارات مبتکران یکی از موفق ترین انتشارات در زمینه تالیف و نشر کتب کمک درسی می باشد، که کتاب کمک درسی زبان جامع کنکور مبتکران یکی از این نشریات بوده است. افرادی که قصد شرکت در آزمون های مهم از جمله آزمون کنکور را دارند، احتمالاً به فکر تهیه کتاب های کمک درسی مفید می باشند. توجه داشته باشید که در کتاب زبان جامع کنکور مبتکران می توانید علاوه بر مرور کامل پایه ها کتاب دوره متوسطه را نیز به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید. اولین بخش این کتاب شامل دروس سال دوازدهم دوره متوسطه بوده که دارای سه درس می باشد؛ در بخش دوم این کتاب به مرور دروس سال های یازدهم و دهم پرداخته شده است و بخش آخر یعنی بخش سوم اختصاص داده شده به زمان، افعال و اصطلاحات زبان انگلیسی. در کتاب زبان جامع کنکور مبتکران می‌توانید گرامر و واژگان هر درس را آموخته و در پایان آزمونهای کنکوری را حل نمایید.

زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران

زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران

نویسنده : روزبه شهلایی
ناشر : مبتکران
قیمت : ۳۴۳,۰۰۰۴۹۰,۰۰۰ تومان

تست های زبان جامع کنکور مبتکران

حل کردن تست های کنکور یکی از مهمترین موضوعاتی است که دانش آموزان قبل از شرکت در آزمون های مختلف از جمله کنکور به آن می‌پردازند، زیرا آشنا شدن با این تست ها می تواند به افراد در جهت پاسخ دادن سریع تست ها کمک کند؛ از اینرو در کتاب زبان جامع کنکور مبتکران تست هایی وجود دارد که حل آن برای هر کسی که بخواهد نتیجه عالی در کنکور بگیرد، ضروری می باشد. با مطالعه تست های کتاب زبان جامع کنکور می توانید تمامی نکات اصلی کتاب درسی پایه های مختلف را مرور کرده و همچنین با نحوه طراحی سوالات کنکور نیز آشنا شوید و به راحتی بتوانید صاحب موفقیت شوید. در بخش دیگری از این کتاب تست ها و مطالب چالشی آمده که این تست ها بیشتر برای دانش آموزانی مفید است که در درس انگلیسی پایه قوی تری دارند، البته دیگر دانش آموزان می توانند با مطالعه آن زبان انگلیسی خود را تقویت نمایند.

کتاب زبان جامع کنکور مبتکران نظام جدید

انتشارات مبتکران  با تالیف کتاب زبان جامع کنکور توانسته است کتاب کمک درسی نظام جدید انگلیسی را وارد بازار کرد که در این کتاب موضوعات مرتبط با آخرین تغییرات کتب درسی می باشد. در هنگام خرید این کتاب می‌توانید از واژه نامه ها و دی وی دی های رایگانی که به همراه این کتاب ارائه می شود استفاده کنید. در واژه نامه این کتاب، واژگان پایه هفتم تا دوازدهم بیان شده است و این واژه نامه دارای ۲۷۰ صفحه بوده که در آن زیر لغات پرکاربرد زبان انگلیسی خط کشیده شده است. در حال حاضر این کتاب به چاپ پانزدهم رسیده است زیرا با وجود نکات مفید که در آن بیان شده است بسیاری از دانش آموزان خرید آن را ضروری می دانند. با توجه به این موارد اگر شما هم قصد خرید کتاب زبان جامع کنکور مبتکران را دارید می‌توانید از طریق سایت های اینترنتی معتبر این محصول را با قیمت بسیار مناسبی تهیه نمایید

دسته بندی شده در: