قابل توجه کلیه ی دانش آموزان پایه ی دوم متوسطه اعم از دهم، یازدهم و دوازدهم، کتاب آرایه های ادبی لقمه مهر و ماه، کتابی با ویژگی های منحصر به فرد برای افزایش سطح علمی شما، منتشر شده است. با استفاده از کتاب آرایه های ادبی لقمه از انتشارات مهر و ماه، خود را برای شرکت در آزمون سراسری آماده نمایید. بهترین توصیه ی ما این است که از همان پایه ی دهم، این کتاب را تهیه نمایید و مرحله به مرحله با کتاب آرایه های ادبی لقمه، برای این آزمون علمی پر رقابت آماده شوید.

معرفی کتاب آرایه های ادبی لقمه مهر و ماه

کتاب آرایه های ادبی مهر و ماه در واقع کتاب آرایه های ادبی است که توسط حمزه نصرالهی تألیف شده است و در انتشارات مهر و ماه به چاپ رسیده است. کتاب آرایه های ادبی لقمه را باید یک کتاب کنکوری مناسب، حاوی نکات کلی و جزئی آرایه های ادبی دانست. کلیه ی نکات لازم از مقطع دهم تا دوازدهم در کتاب آرایه های ادبی لقمه ذکر شده است و دانش آموزان با ورود به مقطع دوم متوسطه می توانند خود را برای کسب درصد بالا در کنکور سراسری آماده نمایند.

آرایه‌های ادبی لقمه مهروماه

آرایه‌های ادبی لقمه مهروماه

نویسنده : حمزه نصرالهی
ناشر : مهروماه
قیمت : ۲۹,۶۰۰۳۷,۰۰۰ تومان

ویژگی های کتاب آرایه های ادبی لقمه مهر و ماه

 از مهم ترین ویژگی کتاب با ارزش آرایه های ادبی لقمه مهر و ماه کوچک و قابل حمل بودن آن است که سبب می شود دانش آموزان بتواند همواره آن را به همراه خود داشته باشند. به عنوان مثال در مسیر رفت و برگشت در سرویس مدرسه، به راحتی می توانند از نکات طلایی آن بهره ببرند. هم چنین کتاب آرایه های ادبی لقمه، درسنامه کامل دارد و تست های مهم در آن با علامت مشخص شده اند. بد نیست بدانید بیست و پنج سؤال در درس ادبیات فارسی در آزمون کنکور سراسری، در رابطه با مبحث آرایه ها است که با پاسخ دادن به این سؤالات، دوازده درصد از امتیاز این درس را کسب خواهید کرد. این امتیاز را از آرایه های ادبی لقمه، بخواهید. بهره گیری از تصویرگری مناسب که در آموزش دانش آموزان نقش مهمی را ایفا می کند از ویژگی های منحصر به فرد آرایه های ادبی لقمه می باشد. کتاب آرایه های ادبی لقمه مهر و ماه فهرست کاملی از واژگان چند معنایی، اضافه های تشبیهی و استعاری و کنایه ها دارد. مؤلف کتاب آرایه های ادبی لقمه مهر و ماه سعی نموده است که نکات مفید و کاربردی را در بین سؤالات کنکوری و درسنامه عنوان کند. مؤلفان کتاب های مهر و ماه از متخصصان در این زمینه هستند و همگی دارای تجربه زیادی در تدریس این دروس هستند و کتاب ها را بر اساس شناخت از دانش آموزان تنظیم کرده اند. هم چنین بررسی آرایه های مهم در ابیات مهم کتاب درسی از دیگر ویژگی های کتاب آرایه های ادبی لقمه مهر و ماه می باشد.

راهنمای خرید کتاب آرایه های ادبی لقمه مهر و ماه

برای تهیه ی کتاب آرایه های ادبی لقمه مهر و ماه کافی است به سایت کتابچی مراجعه نمایید و سفارش خرید خود را ثبت کنید. در کمترین زمان ممکن کتاب آرایه های ادبی لقمه مهر و ماه خود را تحویل بگیرید. قیمت کتاب آرایه های ادبی لقمه مهر و ماه نیز کاملاً مناسب بوده و دانش آموزان می توانند آن را تهیه و استفاده نمایند.

دسته بندی شده در: