کتاب «قلعه حیوانات» (Animal Farm) نوشته «اریک آرتور بلر» ملقب به «جرج ارول»، داستان نویس، روزنامه‌نگار، منتقد و شاعر انگلیسی است که در ۱۷ آگوست سال ۱۹۴۵ به زبان انگلیسی نوشته شد و تاکنون میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رسیده است. قلعه حیوانات با فاصله کمی پس از انتشار، به فارسی ترجمه شد. این کتاب توسط ناشرین و مترجمین مختلف در ایران چاپ شد و به فروش زیادی دست یافت. یکی از اولین این ترجمه‌ها، ترجمه «امیر امیرشاهی» در سال ۱۳۴۸ بود که با نام قلعه حیوانات منتشر شد. این کتاب را انتشارات «جامی» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

کتاب صوتی قلعه حیوانات

کتاب «قلعه حیوانات»، کتابی به زبانی ساده و روان بر پایه نماد و سمبل‌های ضد آرمان‌شهری در پی بیان شکل‌گیری و تغییر مسیر حکومت‌ها است. در این کتاب؛ حیوانات قلعه به رهبری میجر پیر (خوک) برای برقراری محیطی بدون دیکتاوری برای رهایی از ظلم دست به شورش می‌زنند، با مالک خود مبارزه می‌کنند و در نهایت موفق به رهایی از وضع موجود می‌شوند اما …

شما برای شنیدن نسخه صوتی این کتاب در ۱۰ فصل، می‌توانید به سایت نوار و سایت آوانامه مراجعه کنید و در سایت آوانامه کتاب قلعه حیوانات را با صدای آرمان سلطان زاده و ترجمه عباس زارعی در ۳ ساعت و ۲۶ دقیقه بشنوید و در سایت نوار با ترجمه امیر امیرشاهی و با روایت مجید آقاکریمی در ۳ ساعت و چهل و شش دقیقه به این داستان گوش کنید.

اگر به شنیدن داستان به زبان اصلی باشید می‌توانید کتاب صوتی زبان اصلی قلعه حیوانات را از اینجا با روایت‌های مختلف دانلود کنید و بشنوید.

قلعه حیوانات

قلعه حیوانات

ناشر : جامی
مترجم : امیر امیرشاهی
قیمت : ۸۵,۵۰۰۹۵,۰۰۰ تومان

دانلود PDF کتاب قلعه حیوانات

داستان از آن جایی شروع می‌شود که آقای جونز، صاحب مزرعه، با سخت‌گیری‌ها و بی‌توجهی‌های پی‌در‌پی باعث رنجش خاطر حیوانات مزرعه شده است. جورج اورول در قلعه حیوانات با بهره‌گیری از یک داستان تمثیلی و شخصیت‌هایی نمادین، مفاهیمی از دیکتاتوری، کمونیسم و انقلاب را به زیبایی هرچه تمام به تصویر می‌کشد.

کتاب‌های PDF به دلیل دسترسی داشتن سریع به آن، علاقمندان زیادی دارد و شما می‌توانید این کتاب را به زبان اصلی و بدون حذفیات و سانسور و بدون اشتباهات احتمالی ترجمه از اینجا دانلود کنید و بخوانید.

اگر قصد خواندن ترجمه‌های مختلف فارسی این کتاب را دارید می‌توانید به سایت کتابناک مراجعه کنید و کتاب را با ترجمه محمد فیروزبخت دانلود کنید و بخوانید.

خرید اینترنتی کتاب قلعه حیوانات

این کتاب به شکل یک داستان بسیار سرگرم کننده درباره حیوانات است و داستان انقلابی است که دچار اشتباه می شود و بر اساس نگاهی به انقلاب روسیه و استفاده «ژوزف استالین» از قدرت نوشته شده است. با اقتباس به این کتاب، چند انیمیشن و فیلم هم درباره این کتاب ساخته شده است. معروف‌ترین جمله این کتاب «همه حیوانات باهم مساوی‌اند، اما برخی مساوی‌ترند» است که در زبان انگلیسی به صورت یک ضرب المثل و جمله کنایه آمیز درآمده و در حال استفاده است.

شما می‌توانید برای خرید اینترنتی کتاب قلعه حیوانات نوشته جورج اورول، با ترجمه امیر امیرشاهی به فروشگاه اینترنتی کتابچی مراجعه کنید و در قسمت معرفی کتاب در موردش بیشتر بخوانید. اگر توضیحات کتاب کافی نبود می‌توانید زندگینامه جورج اورول و خلاصه رمان قلعه حیوانات را در وبلاگ کتابچی بخوانید.

دسته بندی شده در: