انتشارات بین‌المللی گاج با بیش از ۱۷ سال سابقه در انتشار کتاب‌های کمک آموزشی از پیش دبستانی تا کنکور، با خلاقیت و نوآوری‌هایی که در زمینه آموزش داشته، راه رسیدن به دانشگاه را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور هموار کرده است.

کتاب‌های گاج شامل مجوعه‌های نظیر: کتاب‌های میکرو، کتاب‌های دور دنیا در ۴ ساعت، کتاب‌های IQ، کتاب‌های پرسمان و… است که به صورت اختصصای برای یک پایه مشخص و یا به طور جامع برای استفاده پایه‌های مختلف تهیه و منتشر شده است.

از کتاب‌های منتشر شده برای پایه دوازدهم گاج برای رشته تجربی می‌توان به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره کرد:

همانطور که می‌دانید کتاب های میکرو طبقه بندی شده در زمره خوش نام‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های درسی هستند که همه دانش آموزان حداقل برای یک بار هم که شده از این مجموعه کتاب‌ها استفاده کرده‌اند و شما نیز می‌توانید آنها را از فروشگاه اینرنتی کتابچی تهیه و استفاده کنید.

فیزیک دوازدهم تجربی کنکور میکرو گاج (جلد اول)

فیزیک دوازدهم تجربی کنکور میکرو گاج (جلد اول)

نویسنده : بهروز نادری نژاد
ناشر : گاج
قیمت : ۲۷۰,۶۰۰۳۳۰,۰۰۰ تومان

فیزیک دوازدهم رشته تجربی میکرو (بانک تست)

کتاب فیزیک دوازدهم تجربی میکرو از انتشارات گاج جهت آمادگی در آزمون‌های سراسری و آزمون‌های آزمایشی توسط بهروز نادری نژاد، علیرضا ایدلخانی، سعید احمدی و محمد آهنگر به نگارش درآمده است.

در کتاب فیزیک دوازدهم تجربی میکرو شما با انواع مختلفی از سوالات چهار گزینه‌ای مواجه می‌شوید. در واقع می‌توان سه نوع سوالات چهار گزینه‌ای را در این کتاب مشاهده کرد. تست‌های مکمل مفهومی، مکمل محاسباتی و مکمل خلاقانه در کتاب فیزیک دوازدهم تجربی میکرو به نگارش درآمده‌اند. دانش آموزان این کتاب را به نام بانک تست نیز می‌شناسند. از مهمترین خصوصیات کتاب کمک آموزشی پیش رو می توان به ۲۰۰۰ تست استاندارد در آن اشاره کرد. این میزان تست باعث شده است که این کتاب به عنوان کاملترین منابع کنکوری در این درس شناخته شود.

پاسخ فیزیک دوازدهم رشته تجربی میکرو

در پاسخ نامه تشریحی کتاب کمک درسی فیزیک دوازدهم تجربی از انتشارات گاج نکاتی وجود دارد که به شرح زیر است:

  • به همه سوالات موجود در کتاب با دقت علمی بالا و به صورت ساده و روان پاسخ داده شده است.
  • برای افزایش یادگیری و در صورت نیاز نویسنده سعی کرده است از چند طبقه برای پاسخگویی استفاده کند.
  • برای آسان شدن حل مسائل دشوار سعی شده مراحل پاسخگویی به صورت گام به گام باشد.
  • برای فهم بیشتر و بهتر مطالب و ایجاد علاقه و انگیزه برای دانش آموزان سعی شده از تصاویر دقیق و گویا استفاده شود.

دین و زندگی پایه کنکور دهم و یازدهم جلد اول میکرو

کتاب دین و زندگی جامع کامل ترین منبع تست برای دانش آموزانی است که در سیستم آموزشی جدید کنکور میدهند و شامل ۱۶۰۰ تست در درس دین و زندگی است.

ساختار کتاب شامل این بخش‌ها است :

  • متن درس
  • جدول آیات و احادیث
  • کادرهای فعالیت کلاسی اندیشه و تحقیق
  • کتاب درسی زیر ذره بین
  • تست‌های خط به خط
  • تست‌های مفهومی
  • تست‌های ترکیبی
  • پاسخ‌های تشریحی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های کتاب دین و زندگی آیات و احادیث هستند. در جدول آیات متن عربی، ترجمه لغت به لغت، ترجمه روان، پیام آیه، روابط علت و معلولی، نکات ترکیبی و ارتباط معنایی بررسی شده است.

ادبیات فارسی دوازدهم میکرو

از سری مجموعه کتاب‌های نقره ای میکرو از انتشارات گاج می‌توان به کتاب نقره‌ای فارسی دوازدهم میکرو اشاره کرد. با مطالعه این کتاب می توانید خود را برای کنکور های سراسری و همچنین آزمون های متعدد آزمایشی آماده کنید. ساختار این کتاب بر اساس ۸ فصل است که در رابطه با ادبیات مختلف از جمله تعلیمی، پایداری، غنایی، سفر و زندگی، اسلامی، حماسی، داستانی و جهان نوشته شده است. از دیگر ویژگی‌های ساختاری این کتاب می‌توان به داشتن پرسش‌های چهار گزینه‌ای آزمون‌های سراسری سال‌های پیش به همراه سوالات تألیفی و پاسخنامه تشریحی و بررسی گزینه‌های اشتباه اشاره کرد.

شیمی دوازدهم میکرو جلد اول

جلد اول کتاب میکرو طبقه بندی شیمی دوازدهم شامل درسنامه‌های بی‌نظیر، نزدیک به ۱۰۰۰ تست چالشی و پاسخ‌های خواندنی است که به بررسی مطالب فصل‌های اول و دوم کتاب‌ درسی پرداخته است. دانش آموزان و داوطلبان کنکور برای درک بهتر، با تقسیم‌بندی جزیی‌تری در فصل‌های کتاب روبرو هستند که این تقسیم بندی باعث ایجاد تفکر عمیق‌تر و بالاتر رفتن میزان یادگیری آنها می‌شود.

این کتاب به ارائه تست‌های جامع و ترکیبی (اعم از تألیفی و سراسری) پرداخته تا دانش‌آموز از میزان یادگیری خود و تسلطش بر درس‌ها مطلع شود. پاسخ‌های تشریحی این کتاب به شکلی طراحی شده که داوطلب با بررسی آن مروری دوباره بر مباحث درسی داشته باشد.

دسته بندی شده در: