کتاب فاگوزیست دهم یکی از کتاب‌هایی است که افراد می‌توانند در پایه دهم از درسنامه‌های آن برای پیشرفت و ترقی در این درس استفاده کنند. در هر کدام از این درسنامه‌ها شما می توانید نکات بسیار مهم و کلیدی را نیز مشاهده کنید.

معرفی کتاب فاگو زیست دهم

یکی از دروسی که دانش‌آموزان امروزه با اصطلاحات و نکات پیچیده‌ای در آن مواجه می‌شوند، درس زیست شناسی دهم می‌باشد که می‌بایست وقت و زمان زیادی برای درک عبارات مفهومی که در کتاب درسی آن عنوان شده است، قرار داد. با توجه به این موضوع کتاب فاگوزیست دهم می‌تواند یک راهکار مناسب برای فهم آسان و راحت این اصطلاحات محسوب شود.

در این کتاب که نویسنده آن دکتر فردین جوادی است، تلاش شده است که مفاهیم به زبان روان و ساده عنوان شود. عبارات و اصطلاحات مفهومی، ترکیبی، تعمیمی و مقایسه‌ای در این کتاب کاملاً مشهود است. این کتاب از چند درس تشکیل شده و دارای درسنامه می‌باشد. البته یادآور شویم که این کتاب می‌تواند برای دانش آموزان پایه یازدهم نیز یکی از کتاب‌های آموزشی کنکور محسوب شود.

فاگوزیست پایه دهم مشاوران آموزش

فاگوزیست پایه دهم مشاوران آموزش

نویسنده : فردین جوادی
ناشر : مشاوران آموزش
قیمت : ۳۰۴,۰۰۰۳۸۰,۰۰۰ تومان

بخشهای مختلف کتاب فاگو زیست دهم

کتاب فاگوزیست دهم از درسنامه‌های مختلفی تشکیل شده است. در واقع این کتاب به ۵ قسمت با عنوان درس اول، درس دوم، درس سوم، درس چهارم و درس پنجم تقسیم بندی می‌شود. در تمامی این بخش‌ها شما می‌توانید در ابتدا با توضیحات کلی در رابطه با مطالبی که در هر درس عنوان شده است، آشنا شوید.

در انتهای هر درس شما می‌توانید سؤال و جواب‌هایی که برای شما عنوان شده است را به خوبی مشاهده کنید. نکات مهم نیز در تمامی این درس‌ها عنوان شده است که می‌تواند به شما دانش آموزان پایه دهم جهت حل سؤالات کنکوری یاری رساند. از مهمترین نکات در رابطه با این کتاب وجود انیمیشن‌های آموزشی در پایان هر فصل آن است که به صورت بارکد می‌باشد. شما با اسکن گرفتن بارکد مربوطه می‌توانید وارد لینک مورد نظر در سایت این کتاب شده و به انیمیشن‌های آموزشی مربوط به هر فصل دسترسی پیدا کنید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,