کتاب آموزش زیست شناسی دوازدهم میکرو، یکی از تازه ترین کتاب های نشر گاج به شمار می آید. این کتاب که تألیف دکتر حمیدرضا زارع است، در ۴۱۶ صفحه جمع آوری شده و در آن کوشش شده تا تمامی نکات کتاب درسی زیست شناسی سال دوازدهم متوسطه در آن ارائه شود. به شکلی که دانش آموزان با خواندن کتاب زیست شناسی میکرو از دیگر کتاب های کمک آموزشی بی نیاز شوند.

آشنایی با کتاب آموزش زیست شناسی دوازدهم میکرو

برای اینکه بیشتر با کتاب آموزش زیست شناسی میکرو آشنا شوید بگذارید از اینجا شروع کنیم. کتاب آموزش زیست شناسی دوازدهم میکرو از چندین بخش مختلف تشکیل شده است. مهم ترین بخش کتاب زیست شناسی میکرو البته بخش درسنامه آن است. در این بخش از کتاب، تلاش شده تا تمامی مطالب کتاب درسی جمع آوری شده و نکته ای از قلم نیفتد. پیشنهاد ما به دانش آموزان این است که قبل از مطالعه دیگر بخش ها، حتی اگر کتاب درس را خوانده اند، حتماً این قسمت ها را بخوانند و چیزی را از قلم نیاندازند. برای خرید کتاب آموزش زیست شناسی دوازدهم میکرو می توانید از فروشگاه مجازی کتابچی کمک بگیرید.

برای راحتی بیشتر دانش آموزان، در طراحی کتاب زیست میکروطبقه بندی گاج میان برهایی به شکل آیکون در نظر گرفته شده که به دانش آموزان کمک می کند تا به بررسی های بیشتری بپردازند. در این بخش ها، مواردی مثل آنچه گذشت، آنچه خواهیم خواند و تمرین ها و مثال های کتاب درسی آورده شده و گاهی نیز از علوم اول متوسطه نکاتی نقل شده است. در مجموع خواندن این بخش برای دانش آموزانی پیشنهاد می شود که می خواهند درصد بالاتری در زیست کنکور کسب کنند. کادرهای طلایی، بخش هایی هستند که با رنگ طلایی در کتاب آموزش زیست شناسی دوازدهم میکرو قابل تشخیص هستند. این بخش ها دربردارنده چکیده نکته ها و مفاهیم مهم کتاب درسی هستند. نکاتی که از اهمیت بالایی در کنکور سراسری برخوردارند.

واژه نامه، در انتهای هر فصل کتاب زیست شناسی دوازدهم میکرو از یک بخش واژه نامه ای نیز می توانید استفاده کنید. اهمیت این بخش به این خاطر است که در چند سال گذشته بسیاری از کلمات کتاب زیست تغییر کرده اند. این واژه نامه به دانش آموز کمک می کند تا معانی واژه ها را به طور دقیق تر مطالعه کند.

دسته بندی شده در: