یکی از منابع جامع و مفید دروس عمومی کنکور کتاب زرد عمومی قلم چی است. کتاب زرد عمومی در دو جلد مجموعه سؤالات و پاسخنامه تشریحی عرضه شده است. در این مقاله قصد داریم بیشتر با کتاب زرد عمومی آشنا شویم و علاوه بر روش مطالعه آن، به مزایایی استفاده از این کتاب می پردازیم. در انتها نیز وب سایت کتابچی جهت خرید اینترنتی کتاب زرد عمومی معرفی شده است.

کتاب زرد عمومی قلم چی

کتاب زرد عمومی همانگونه که از نام آن پیدا است از رده کتاب های با رنگ زرد کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) می باشد که برای جمع بندی درس عمومی کنکور یعنی دروس دین و زندگی، ادبیات، زبان و عربی طراحی و چاپ شده است. در این کتاب ۳۰ مجموعه سوال از شش سال کنکور سال های گذشته گنجانده شده است. در واقع برای هر سال، سوالات عمومی گروه های ریاضی فیزیک، تجربی، انسانی، زبان و هنر همگی در کنار هم درون یک در کتاب جمع آوری شده است. در جلد اول کتاب زرد عمومی مجموعه سوالات مطرح شده در کنکورهای دانشگاه آزاد و سراسری  بصورت مجموعه تست آمده است و در جلد دوم پاسخ تشریحی این تست ها به همراه آنالیز و داده های آماری سؤال درج شده است. این کتاب به همراه یک لوح فشرده عرضه می گردد که در این لوح آزمون های مربوط به سال های قبل‌تر کنکور و ناموجود در کتاب اصلی نیز آمده است.

چرا کتاب زرد عمومی کتابی مفید است

یکی از اصلی ترین مزایای زرد عمومی قلم چی امکان مطالعه آن توسط دانش آموزان در تمامی بازه زمانی آمادگی کنکور است. به دلیل آموزشی بودن این کتاب، دانش آموز می تواند از همان ابتدای تلاش برای آمادگی کنکور یعنی از تابستان اقدام به تست زنی این کتاب کند. همچنین آمارها نشان می دهد سوالات دروس عمومی کنکور با شکل های مختلف از یک مبحث بارها در کنکور تکرار می شود. لذا با استفاده از این منبع می توانید بخش ها و مبحث های مهم دروس عمومی جهت طرح تست های احتمالی در کنکور اصلی را تا حدودی پیش بینی کنید. توانایی مهندسی زمان مورد نیاز جهت مطالعه دروس عمومی، نظم دادن به اطلاعات خوانده شده، آشنایی با سلیقه طراحان سوالات کنکور دروس عمومی، آموزشی بودن کتاب و … از ویژگی های زرد عمومی است. جهت بهره مندی بهتر از این کتاب توصیه می شود دانش آموزان در دوران مطالعه قبل از کنکور سوالات رشته های تخصصی غیر از رشته خود را تست زنی و مطالعه کنند و در دوران جمع بندی سؤالات عمومی رشته خود را تست زنی کنند.

راهنمای خرید اینترنتی زرد عمومی قلم چی

جهت آگاهی از قیمت کتاب زرد عمومی قلم چی و خرید این کتاب می توانید از وب سایت کتابچی استفاده کنید. روش خرید کتاب زرد عمومی قلم چی از کتابچی بسیار آسان است. جهت خرید اینترنتی این کتاب تنها کافی است به صفحه فروش آن رفته و علاوه بر درج آدرس دقیق خود هزینه را بصورت آنلاین بپردازید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,