استفاده صحیح از زمان هایی که دانش آموزان در حال آموزش هستند، برای معلم ها و اولیای آنها اهمیت بالایی دارد. به همین خاطر انتشارات کلاغ سپید مجموعه های دفترهای ریاضی کلاغ سپید را برای تمام مقاطع آموزشی تا قبل از دوره متوسطه، تالیف و منتشر کرده است. در تالیف این دفتر از کارشناسان و متخصصان آموزشی بسیاری کمک گرفته شده است.

آشنایی با دفتر ریاضی کلاغ سپید

هدف اصلی این انتشارات برای تالیف دفترهای ریاضی کلاغ سپید ارتقاء سطح سواد ریاضی دانش آموزان است. متاسفانه یکی از مشکلاتی که دانش آموزان و معلم ها همیشه با آن درگیر هستند، پایین بودن سطح سواد ریاضی دانش آموزان است. مشکلی که در مقاطع بالاتر آنها را درگیر می کند و به این راحتی ها رها نمی کند. دفترهای ریاضی کلاغ سپید برای مقاطع دبستان و همینطور اول متوسطه تالیف و منتشر شده است. این دفتر یک کتاب کمک آموزشی به حساب می آید که به دانش آموز و معلم در یادگیری درس ریاضی کمک می کند. در این دفتر تمام تمرین ها، کاردرکلاس ها و فعالیت های کتاب درسی آورده شده است و جای کافی نیز برای حل کردن آنها در نظر گرفته شده است. به علاوه که کدهای QR روی جلد دفترهای ریاضی کلاغ سپید، می تواند به شما برای دسترسی داشتن به جواب تمرین ها کمک کند. برای خرید دفتر ریاضی کلاغ سپید می توانید به سایت کتابچی مراجعه کنید.

ویژگی های دفتر ریاضی کلاغ سپید

اینکه می گوییم دفتر ریاضی کلاغ سپید کمک شایانی به یادگیری ریاضی دانش آموزان می کند، همین طوری نیست. در طراحی این مجموعه کارشناسان بسیاری همکاری کرده اند. از معلم ها و همینطور دانش آموزان زیادی نیز کمک گرفته شده است تا تولید نهایی مطلوب ترین شکل ممکن را داشته باشد. این مجموعه دارای ویژگی های منحصر به فردی نیز هست که در ادامه می توانید با برخی از آنها آشنا شوید:

  • انطباق کامل با کتاب درسی، در این مجموعه کلیه فعالیت ها، کاردرکلاس ها و سوال ها منطبق بر فصل ها و مباحث کتاب درسی است.
  • داشتن فضای خالی مناسب برای جوابگویی به سوالات، درج نکات مهم و یا تمرین های اضافی
  • ارائه کردن نکات کلیدی هر مبحث در کادرهای در نظر گرفته شده.

دسته بندی شده در: