مجموعه کتاب های میکرو طلایی گاج جدیدترین مجموعه کتاب های انتشارات گاج است که به طور ویژه و مخصوص برای دانش آموزان نظام جدید به چاپ رسیده است. این مجموعه با توجه به نیاز دانش آموزان نظام جدید تالیف شده است و هدف آن کمک به این دانش آموزان در راه کنکور سراسری پیش روی آنها است.

آشنایی با مجموعه کتاب های میکرو طلایی گاج

با توجه به اینکه ساختار آموزشی کشور دچار تغییر و تحول شده است و بسیاری از کتاب های درسی نیز تغییر کرده اند، انتشارات گاج در راستای اهداف خود و برای کمک به دانش آموزان اقدام به تالیف مجموعه کتاب های میکرو طلایی گاج کرده است. این مجموعه جدید که مطابق با تغییرات جدید کتاب های درسی است، ویژگی های منحصر به فردی دارد که آنها را نسبت به دیگر کتاب های موجود در بازار ممتاز می کند. مهمترین ویژگی این مجموعه این است که کامل ترین مجموعه کتاب میکرو طبقه بندی شده برای کنکوری ها به حساب می آید. در این مجموعه سعی شده تا تمامی کتاب های پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم جمع آوری شود و تنها در یک کتاب عرضه شود.

نکته اینجاست که کیفیت مطالب و جامعیت آنها همچنان کامل مانده و برای کسانی که می خواهند در کنکور سراسری شرکت کنند، کتابی کامل به شمار می آید. برای خرید کتاب های میکرو طلایی گاج می توانید از کتابچی کمک بگیرید. در ادامه درباره ویژگی های مهم کتاب‌ های میکرو طلایی گاج بیشتر توضیح داده ایم.

درسنامه‌های حسابان کامل کنکور میکرو طلایی گاج

درسنامه‌های حسابان کامل کنکور میکرو طلایی گاج

ناشر : گاج
قیمت : ۱۱۶,۴۴۰۱۴۲,۰۰۰ تومان

مجموعه ای کامل و پر از نکات کاربردی

هر آنچه از یک کتاب مخصوص کنکور انتظار دارید مگر چیزی جز این است؟ کتابی که کامل باشد، نکات مهم تستی را برای شما فراهم کرده باشد و شما را از دیگر کتاب ها بی نیاز کند. مجموعه میکرو طلایی گاج دقیقا چنین کتابی است. ضمن اینکه اگر دانش آموزی بخواهد اطلاعات بیشتری به دست بیاورد و یا دنبال درس نامه باشد، می تواند از دیگر کتاب های مجموعه انتشارات گاج استفاده کند. در این کتاب هدف، ارائه تست های کاربردی، پر نکته و مهم به صورت کامل است. به همین خاطر سعی شده تا مجموعه کامل تست های کنکور سراسری در داخل  و خارج، داخل کتاب ارائه شود. ضمن اینکه تمام تمرین ها، مسئله ها و فعالیت های کتاب نیز داخل کتاب های میکرو طلایی گاج موجود است. این مجموعه البته هیچ اشتراکی از لحاظ محتوایی با کتاب های میکرو طبقه بندی شده ندارند. اینکه دانش آموزان تصمیم بگیرند از کدام کتاب استفاده کنند بر عهده خودشان است. اگرچه ما هر دو کتاب را به آنها پیشنهاد می کنیم.

صرفه اقتصادی

قیمت کاغذ روز به روز بالاتر می رود. این بالا رفتن قیمت کاغذ باعث شده تا ارزش کتاب های کمک آموزشی نیز رشد چشمگیری داشته باشد. افزایشی که مشکلاتی را برای دانش آموزان کنکوری هم به وجود آورده است. به همین خاطر در مجموعه کتاب‌ های میکرو طلایی گاج این نکته را مد نظر قرار داده ایم. به همین خاطر است که طراحان کتاب های میکرو طلایی با درک کردن شرایط اقتصادی کشور و اینکه ممکن است دانش آموزی قدرت خرید چند مجموعه جدا را نداشته باشد، تصمیم به ارائه یک کتاب جامع گرفتند. کتابی که کلیه منابع مهم را در بر بگیرد، جامع و کامل باشد و چیزی را نگفته باقی نگذارد. به این شکل دانش آموزان می توانند با تکیه به این کتاب ارزشمند و با خیالی آسوده درس بخوانند، پیشرفت کنند و در مراحل زندگی موفق شوند.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,