کتاب فیزیک کنکور سری میکرو طلایی، یکی از جدیدترین تألیف های انتشاراتی گاج به حساب می آید. این مجموعه با هدف بر طرف کردن همه نیازهای بچه های رشته ریاضی در کنکور سراسری به انتشار در آمده و مجموعه کاملی از کتاب های فیزیک۱، فیزیک ۲ و فیزیک ۳ است. جدی ترین دلیلی که متخصصین انتشارات گاج را به فکر انتشار فیزیک کنکور سری میکرو طلایی انداخته، تغییرات وسیع این کتاب درسی در پی عوض شدن نظام آموزشی کشور بوده است. در ادامه بیشتر درباره این کتاب صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با فیزیک کنکور سری میکرو طلایی

مجموعه سری میکروطلایی فیزیک مخصوص دانش آموزان ریاضی در دو جلد تهیه و منتشر شده است. در جلد نخست این مجموعه، دانش آموزان می توانند شاهد یک بانک تست کامل باشند. در این بانک تست تمامی مباحث فیزیک پایه های این رشته پوشش داده شده و از هر نظر کتابی کامل به شمار می رود. جلد دوم کتاب فیزیک کنکور سری میکرو طلایی(مثلا فیزیک میکرو طلایی ریاضی جلد دوم) در حقیقت نقش یک مکمل را برای جلد اول بازی می کند. در این کتاب، به طور کامل به تشریح مسائل و تست های جلد اول پرداخته شده است. ضمن اینکه هر فصل و هر مبحث دارای درس نامه مجزا بوده و مباحث مورد نیاز با ذکر مثال های متنوع توضیح داده شده اند.

فیزیک میکروطلایی تجربی جلد اول

ویژگی های مهم کتاب میکرو طلایی فیزیک ریاضی

اگر برایتان سوال پیش آمده است که چرا باید از این کتاب بهره برد، بهتر است ویژگی های خاص این کتاب را بهتر بدانید و با آن آشنایی بیشتری داشته باشید. در کتاب  فیزیک کنکور سری میکرو طلایی مهم ترین موضوع، جامعیت مباحث ارائه شده است. هر مبحث به صورت مجزا در کتاب فوق گنجانده شده است. مباحث کتاب، به طور موضوع به موضوع مطرح شده اند. این ویژگی به دانش آموز کمک می کند تا همه مطالب را به طور کامل فرا گرفته و دیگر نیازی به استفاده از کتاب های بیشتر نداشته باشد. ضمن اینکه با خرید کتاب میکرو طلایی فیزیک می توانید هر سه کتاب فیزیک پایه را تنها در یک جلد داشته باشید که این مورد نیز از چند نظر دارای اهمیت است.

یک اینکه با خرید این کتاب هزینه کمتری پرداخت می کنید. قیمت کتاب به شکل شگفت انگیزی در حال افزایش است. به طوری که شاید برای شما خرید چند کتاب متفاوت میسر نباشد؛ اما خرید یک کتاب میکرو طلایی فیزیک در این حالت کاملاً صرفه اقتصادی دارد.

دو اینکه مباحث به طور مفصل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. حتی در این کتاب از مطالب پاورقی کتاب درسی نیز گذر نشده و تمام مطالب کتاب های درسی در این کتاب گرد آمده است. ضمن انکه در بین مثال ها و تست های تألیفی جلد دوم، گاهی از تست های کنکورهای سراسری داخل و خارج نیز استفاده شده تا نکته ای را از قلم نیندازید. در جلد اول نیز تمامی تست های کنکور در سالیان گذشته، از داخلی گرفته تا خارجی، گرد آورده شده است. برای خرید این کتاب می توانید از فروشگاه مجازی کتابچی استفاده کنید.

مواردی که در کتاب فیزیک کنکور میکروطلایی به آن ها پرداخته شده است به این شرح است:

  • تمامی مباحث کتاب درسی فیزیک های پایه در چاپ جدید
  • بیش از چهار هزار تست چهار گزینه ای از کنکور های سراسری و همچنین تست های تألیفی
  • جمع آوری نکات مهم کتاب درسی، شامل تمرین ها و مثال های کتاب در قالب سوال های چهار گزینه ای
  • پاسخ نامه کامل تست های طرح شده در جلد دوم کتاب فیزیک میکروطلایی

دسته بندی شده در: