کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت یکی دیگر از کتاب های انتشاراتی گروه آموزشی جوکار است که به تازگی توسط این انتشاراتی معتبر به چاپ رسیده است. در معرفی این کتاب تازه تالیف شده اینگونه آورده شده است شناسایی کامل اهداف، مهمترین عامل برای دست یافتن به موفقیت، در موقعیت مورد نظر شما است. شناسایی اهداف به دو دلیل می تواند به شما کمک کند. یک اینکه کاملاً آشنا بودن با اهداف خود امر مهمی است. و دو اینکه با این آشنایی کامل می توانید بهترین مسیرها را برای رسیدن به موفقیت در پیش بگیرید. در ادامه به معرفی کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت گاج خواهیم پرداخت.

آشنایی با مجموعه کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت

شبیه سازی محیط کنکور می تواند کمک زیادی به داوطلب های این آزمون مهم زندگی داشته باشد. هدف اصلی در تالیف کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت انتشارات گاج نیز همین موضوع است. محتوای اصلی کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت دقیقاً تمامی آزمون های سراسری سالیان گذشته است. استفاده از این مجموعه می تواند به دانش آموز درک صحیح تری از امتحان کنکور ارائه کند، او را با محیط و شرایط آزمون آشنا سازد و دانش و مطالب آموخته شده او را محک بزند. این مجموعه در دو جلد مجزا به چاپ رسیده است. در جلد اول کتاب دور دنیا در ۴ ساعت، داوطلب ها با سوال های کنکور سراسری سال های گذشته رو به رو هستند. دقیقاً مثل دفترچه های کنکور، سوال ها به صورت سال به سال و مجزا ارائه شده اند. جلد دوم کتاب دور دنیا در ۴ ساعت نیز پاسخنامه جلد اول آن است. در این جلد شما می توانید پاسخ های ارائه شده برای هر سوال را مشاهده کنید، نکات مهم آن را ببینید و با دام های آموزشی سوال های مهمتر آشنا شوید. این آشنایی به شما کمک می کند تا برای آزمون کنکور سراسری از هر نظر آماده شوید. برای خرید کتاب دور دنیا در ۴ ساعت می توانید از فروشگاه مجازی کتابچی کمک بگیرید.

ویژگی های اصلی کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت

کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت برای هر رشته به طور مجزا به چاپ رسیده است. در جلد اول این مجموعه هر داوطلب با محیطی روبرو می شود که در آن مؤلفین گروه آموزشی جوکار به بررسی و تفسیر سوال های کنکور سراسری پرداخته اند. در واقع هدف از این کتاب بررسی جزء به جزء سوال های آزمون سراسری است. به گونه ای که تمامی جوانب آن پوشش داده شود. در اینجا تفاوتی بین درس های عمومی و یا اختصاصی هر رشته ای نبوده و چه برای درس های عمومی و چه برای درس های اختصاصی این عمل انجام شده است. این کتاب به دانش آموز ها کمک می کند تا با بخش هایی که اهمیت بالایی در کنکور سراسری دارند آشنا شده و بخش هایی که نقطه ضعف خودشان است را پوشش دهند.

چگونه کتاب دور دنیا در ۴ ساعت را بخوانیم؟

مهمترین کاربرد مجموعه کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت تقریباً یک ماه پیش از زمان کنکور سراسری است. به  این خاطر که در این یک ماه دانش آموزان نیازمند مرورهای پرتکرار و کامل هستند. استفاده از این کتاب و سنجش توانایی های داوطلب، که می تواند به صورت زمان بندی شده و برای مثال هر دو روز یا هر سه روز یک مرتبه انجام شود، می تواند به او کمک شایانی برساند. به همین خاطر پیشنهاد می شود برای مطالعه کتاب‌های دور دنیا در ۴ ساعت از این شیوه مطالعاتی استفاده کنید. اول اینکه سعی کنید فضای کنکور سراسری را تا جایی که می توانید برای خود شبیه سازی کنید. حتی می توانید برای این کار از لباس رسمی بهره ببرید، پشت میز و صندلی بشینید و دور خودتان را تا جایی که امکان دارد خلوت کنید. توصیه ما به شما شروع کردن از آزمون های سراسری داخل کشور و بخش های اولیه کتاب دور دنیا در ۴ ساعت است. بعد از مطالعه این بخش می توانید به سراغ آزمون های سراسری خارج از کشور نیز بروید و از آن ها نیز استفاده کنید.

پاسخ بسته جامع دور دنیا در ۴ ساعت رشته ریاضی کنکور تیر گاج

پاسخ بسته جامع دور دنیا در ۴ ساعت رشته ریاضی کنکور تیر گاج

نویسنده : گروه مولفان
ناشر : گاج
قیمت : ۱۸۷,۰۰۰۲۲۰,۰۰۰ تومان

کاربرد جلد دوم مجموعه کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت چیست؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که، هدف از چاپ جلد دوم کتاب دور دنیا در ۴ ساعت چیست؟ و اصلاً وقتی بخش عمده جلد یک این کتاب، سوال های آزمون سراسری است و جواب این سوال ها در دیگر کتاب های شما وجود دارد، چرا باید به جلد دوم این مجموعه نیاز پیدا کنید؟ جواب سوال شما این است که هر آزمونی بدون بررسی یک آزمون بی مصرف است. این موضوع را هرگز فراموش نکنید. به همین خاطر است که در جلد دوم کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت شما با یک پاسخنامه تشریحی کامل طرف هستید که جزء به جزء سوال های موجود در جلد یک را بررسی کرده است. مطالعه جلد دوم این کتاب به دانش آموز این بینش را می دهد که چطور باید با سوال های کنکور سری رو به رو شود. همچنین باعث می شود اعتماد به نفس دانش آموز ارتقاء یافته و آگاهی او بیشتر شود. هدف دیگری که در جلد دوم این مجموعه دنبال می شود، یافتن نقاط ضعف هر دانش آموز و کمک به برطرف کردن آن است. برای مثال اگر به سوال های کنکور سراسری سال ۹۷ پاسخ داده اید، حال با بررسی این سوال ها در جلد دوم کتاب می توانید متوجه شوید که در چه درس هایی ضعف بیشتری دارید. یا بهتر است برای چه فصل هایی وقت بیشتری بگذارید. با مطالعه جلد دوم کتاب تمام اندیشه های خود را تثبیت خواهید کرد.

کتاب دور دنیا در ۴ ساعت عمومی

همانطور که اشاره شد مجموعه کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت برای هر رشته به طور مجزا تألیف و چاپ شده است. اما برخی از دانش آموزان که پیگیری بیشتری دارند و می خواهند بیشتر پیشرفت کنند، ممکن است به این فکر بیفتند که به سراغ درس های عمومی دیگر رشته ها نیز بروند. به همین خاطر بوده که انتشارات گاج یک مجموعه کتاب دور دنیا در ۴ ساعت عمومی نیز برای این دسته از داوطلبین در نظر گرفته است.

دور دنیا در ۴ ساعت عمومی جلد اول

دور دنیا در ۴ ساعت عمومی جلد اول

نویسنده : گروه مولفان
ناشر : گاج
قیمت : ۱۷۷,۶۵۰۲۰۹,۰۰۰ تومان

دیگر ویژگی های کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت

حال که به بررسی کامل کتاب فوق پرداختیم، بد نیست که به ویژگی های جزئی تر آن نیز اشاره داشته باشیم:

  • منبعی کامل برای تربیت مفاهیم و مطالب خوانده شده در روزهای پایانی
  • ارائه نکات مهم هر سؤال و توضیح درباره دام های آموزشی و موارد کاربردی
  • تحلیل جزء به جزء برای هر آزمون

شیوه روبرو شدن با کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت

مورد آخری که در موقع مطالعه کتاب دور دنیا در ۴ ساعت لازم است آن را در نظر داشته باشید این است که هدف اصلی این کتاب تثبیت دانش شما و مشخص کردن نقاط ضعف شما است. پس اگر از این کتاب استفاده می کنید، به این فکر نباشید که اگر این درصدها را در کنکور به دست می آوردم رتبه نهایی من چقدر می شد یا در چه دانشگاهی پذیرفته می شدم. به این فکر کنید که چگونه نقطه ضعف های کشف شده خود را پوشش دهید و برای آزمون اصلی خود آماده شوید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,