امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری زبان هستند، یادگیری زبان به صورت خودآموز معمولا یکی از مهمترین خواسته های تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان می باشد، کتاب inside Reading یکی از بهترین کتاب هایی است که در زمینه ریدینگ یا خواندن در زبان انگلیسی معمولا به علاقه مندان به یادگیری زبان توصیه می شود. این کتاب دارای ویژگی های بسیار زیادی است که باعث می شود تا تمامی افرادی که از این کتاب استفاده می کنند در مدت زمان کوتاهی بتوانند توانایی های خواندن یا ریدینگ را در خود بهبود بخشند و در این زمینه به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کنند. به همین علت ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا کمی بیشتر درباره کتاب inside Reading صحبت کنیم و اطلاعات جالبی را درباره این کتاب به شما ارائه دهیم، بنابراین اگر شما نیز جزو افرادی هستید که علاقه مند به یادگیری زبان هستید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

چرا باید از کتاب Inside Reading استفاده کنیم؟

یادگیری هر زبانی نیازمند گذراندن یک پروسه طولانی می باشد، این پروسه در واقع مدت زمانی است که شما یاد می گیرید که چگونه به یک زبان صحبت کنید، متن های مربوط به یک زبان را چگونه مطالعه کنید و چگونه متن هایی را به یک زبان بنویسید. هر کدام از این بخش ها نیازمند صرف زمان زیادی می باشد چرا که معمولا ذهن انسان توانایی یادگیری یک زبان جدید در مدت زمانی کوتاه با استفاده از روش های معمولی را ندارد. کتاب inside Reading یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای خواندن متون می باشد که شما با استفاده از روش هایی که در این کتاب آمده است می توانید به راحتی خواندن به زبان انگلیسی را بیاموزید. در واقع در این کتاب از تکنیک های فوق العاده ای استفاده شده است که باعث می شود تا شما با تمرین و تکرار مطالب به راحتی به زبان انگلیسی مسلط شوید و بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی مطالبی که به زبان انگلیسی نوشته شده است را مطالعه کنید.

Inside Reading 2nd 1 - Digest Size

Inside Reading 2nd 1 - Digest Size

نویسنده : Cheryl Boyd Zimmerman
ناشر : جنگل
قیمت : ۱۰۵,۰۰۰۱۵۰,۰۰۰ تومان

کیفیت بسیار بالای کتاب Inside Reading

شاید شما گمان کنید که در این کتاب از روش های خارق العاده ای برای آموزش زبان استفاده شده است ولی باید گفت که در واقع این کتاب تمام تمرکز خود را بر روی مهمترین عاملی که باعث یادگیری یک زبان جدید می شود گذاشته است، این عامل چیزی نیست جز تمرین و تکرار. شما با خرید کتاب inside Reading در واقع یک منبع فوق العاده برای تمرین و تکرار درس های مختلفی که برای آموزش زبان انگلیسی به آنها نیاز دارید را خریداری می کنید و با تمرین کردن می توانید به سرعت به خواندن متون مختلف در زبان انگلیسی مسلط شوید و این مهمترین عاملی است که باعث می شود تا تمامی افرادی که از کتاب inside Reading برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می کنند بتوانند به خوبی زبان انگلیسی را بیاموزند و به جرات می توان گفت که درصد موفقیت افرادی که از این کتاب استفاده می کنند صد در صد می باشد. امروزه بسیاری از موسسه های حرفه ای در زمینه آموزش زبان انگلیسی از کتاب inside Reading استفاده می کنند که همین عامل می تواند نشان دهنده کیفیت بسیار بالای این کتاب برای آموزش زبان انگلیسی باشد.

آموزش زبان در این کتاب به چه شکل است؟

همراه با این کتاب یک سی دی نیز در اختیار شما قرار داده می شود که در آن تمامی فایل صوتی موجود می باشد و شما می توانید از آن برای یادگیری بهتر خواندن متون مختلف انگلیسی که در داخل کتاب وجود دارد استفاده کنید، علاوه بر فایل های صوتی درون این سی دی، در داخل کتاب تمرین های مختلفی به شما داده می شود که شما باید در طول بازه های زمانی مختلف این تمرین ها را انجام دهید تا به این ترتیب بتوانید به مبحث مربوطه مسلط شوید. در داخل سی دی این کتاب آزمون های متنوع و مختلفی نیز قرار داده شده است که شما بعد از به پایان رساندن هر دوره می توانید در این آزمون ها شرکت کنید و مهارت های خود را مورد بررسی قرار دهید.

شما با شرکت در این آزمون می توانید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و بعد از آن تمرکز خود را بر روی نقاط ضعف خود قرار دهید تا بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاهی به سطح بالایی از مهارت خواندن متون انگلیسی دست پیدا کنید.

Inside Reading 2nd 2

Inside Reading 2nd 2

ناشر : جنگل
قیمت : ۷۷,۰۰۰۱۱۰,۰۰۰ تومان

نقش اساسی واژه ها در این کتاب

همانطور که می دانید یکی از مهمترین عواملی که می تواند در یادگیری مطالعه متون به یک زبان دیگر تاثیرگذار باشد یادگیری درست واژه ها است، یادگیری درست واژه ها باعث می شود تا شما در همان ابتدای مطالعه یک مطلب به زبانی دیگر بتوانید تحلیل درستی از مطلب داشته باشید. یکی از بهترین ویژگی های کتاب inside Reading این است که در این کتاب اهمیت بسیار زیادی به واژه ها داده شده است که همین موضوع باعث می شود تا افرادی که از این کتاب استفاده می کنند به راحتی بتوانند در حین مطالعه مطالب لغات جدیدی را نیز به دایره لغات خود اضافه کنند و به این ترتیب در آینده برای خواندن متون مختلف دچار مشکل نشوند.

شما با مطالعه کتاب inside Reading می توانید لغت هایی که می آموزید را در یک دفترچه یادداشت کنید و کاربردهای آن را نیز یادداشت کنید، این کار علاوه بر اینکه برای مطالعه متون مختلف موثر است برای صحبت کردن و همینطور نوشتن متن های مختلف به زبان انگلیسی نیز بسیار مفید و کاربردی می باشد.

برخی از ویژگی های این کتاب

کتاب inside Reading دارای تمرین های بسیار زیادی می باشد که تمامی آنها در راستای پیشرفت روزافزون شما طراحی شده اند و شما با انجام دادن آنها می توانید خیلی سریع پیشرفت کنید، این کتاب بر اساس لهجه بریتیش طراحی شده است و یکی از محصولات انتشارات آکسفورد می باشد که در زمینه آموزش زبان انگلیسی معتبرترین انتشارات است، در کتاب inside Reading می توانید متونی از تمامی موضوعات شامل علمی و داستانی را مشاهده کنید.

Inside Reading 2nd 3 - Digest Size

Inside Reading 2nd 3 - Digest Size

نویسنده : Cheryl Boyd Zimmerman
ناشر : جنگل
قیمت : ۲۴,۵۰۰۳۵,۰۰۰ تومان

این کتاب دارای ۱۰ درس می باشد که در انتهای هر درس تمرینات متعددی گنجانده شده است که شما بعد از مطالعه درسنامه باید اقدام به انجام دادن آن ها کنید، در صورتی که معنی کلمه ای را بلد نبودید می توانید به واژه نامه ای که در انتهای کتاب آمده است مراجعه کنید، در این واژه نامه می توانید تعداد بسیاری زیادی از لغاتی که در درسنامه های این کتاب آمده است را مشاهده کنید، با این که تمرکز اصلی این کتاب بر روی توانایی خواندن متون مختلف می باشد ولی شما با مطالعه این کتاب اطلاعات بسیار زیادی نیز درباره نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی و همینطور نحوه نوشتن متون مختلف به زبان انگلیسی بدست می آورید.

نکاتی مهم درباره کتاب inside Reading

کتاب inside Reading در ۵ جلد منتشر شده است که هر جلد دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد، در صورتی که قصد خرید این کتاب را دارید از جلد اول آن شروع کنید که نسبت به سایر جلدها آسان تر است و به همین ترتیب پیش بروید. در هر جلد از این کتاب درسنامه هایی با سطح دانشگاهی قرار داده شده است که شما می توانید از مطالعه آنها نهایت بهره را ببرید و سطح علمی خود را در زمینه زبان انگلیسی ارتقا دهید.

Inside Reading 2nd 4

Inside Reading 2nd 4

نویسنده : kent Richmond
ناشر : جنگل
قیمت : ۷۰,۰۰۰۱۰۰,۰۰۰ تومان

برای تالیف این کتاب از منابع بسیار معتبری استفاده شده است که باعث بالا رفتن سطح این کتاب شده است، از جمله منابع معتبری که در تالیف کتاب inside Reading از آنها استفاده شده است می توان به منابعی مانند Wall Street Journal اشاره کرد. متون این کتاب بسیار جذاب هستند و در آنها از موضوعاتی مانند روانشناسی، مهندسی و هنر استفاده شده است که باعث می شود تا هر کسی با هر سلیقه ای علاقه مند به استفاده از کتاب inside Reading برای آموزش زبان انگلیسی باشد.

شما می‌توانید کتاب‌های Inside Reading را از کتابچی تهیه کنید.

دسته بندی شده در: