یکی از بزرگترین موسسه های آموزشی غیر دولتی که در زمینه آموزش کتب درسی و برگزاری آزمون های آزمایشی مشغول به فعالیت می باشد، کانون فرهنگی آموزشی قلم چی نام دارد. موسس بنیاد علمی آموزشی قلم چی فردی به نام کاظم قلم چی می باشد که در سال ۱۳۷۰ تصمیم به تاسیس این موسسه آموزشی گرفت. کانون فرهنگی آموزشی قلم چی به عنوان یکی از برندهای معتبر ایران شناخته می شود که در سراسر کشور دارای شعبه می باشد. از خدماتی که در این موسسه آموزشی به دانش آموزان ارائه می شود، می توان به انتشار کتاب درسی، مشاوره های تحصیلی و برگزاری آزمون های آزمایشی اشاره کرد.

معرفی کانون فرهنگی آموزشی قلم چی

کانون فرهنگی آموزشی قلم چی که به عنوان بنیاد علمی آموزشی نیز شناخته می شود، در سال ۱۳۷۰ توسط کاظم قلم چی تاسیس شد. ایشان متولد ۱۳۳۴ در تهران می باشد. او به علت شرایط نامساعد اقتصادی خانواده از کلاس چهارم ابتدایی مجبور به کار کردن شد و در سال ۱۳۵۲ در رشته مهندسی معدن دانشگاه تهران پذیرفته شد. ۲ سال پس از تاسیس کانون فرهنگی آموزش، ایده برگزاری آزمون های منظم را در منطقه پاسداران تهران پیاده کرد. در ابتدا تعداد شرکت کنندگان در آموزش، حدود ۱۰۰ نفر بود ولی در حال حاضر تقریبا ۴۰۰ مرکز در سراسر ایران، خدمات کمک درسی و برگزاری آزمون های منظم را طبق استانداردهای یکپارچه به دانش آموزان ارائه می دهند.

کانون فرهنگی آموزشی قلم چی در زمینه های آموزش، نشر کتب کمک درسی، برگزاری آزمون های تحصیلی، مشاوره های تحصیلی و برنامه ریزی درسی مشغول به فعالیت می باشد. بنیاد علمی آموزشی قلم چی، وقف عام می باشد و درآمد حاصل از کانون صرف گسترش دانش آموزان ممتاز و بی بضاعت خواهد شد. در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، برند قلم چی در میان ۱۰۰ برند برتر ایران قرار گرفت. امروزه تعداد زیادی از دانش آموزان در سراسر کشور عضو کانون فرهنگی آموزشی قلم چی هستند و از خدمات این موسسه آموزشی استفاده می کنند و هر ساله در میان برترین نفرات کنکور سراسری نیز نماینده ای از خانواده کانون قلم چی مشاهده می شود.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: