چند سالی است که استفاده از کتاب های کمک درسی در انواع مختلف پایه های تحصیلی گسترش یافته و درک مفاهیم درسی برای دانش آموزان آسان تر شده است. کتاب های کمک درسی خیلی سبز پایه ابتدایی از تنوع بیشتری برخوردار است و به منظور سهولت یادگیری طراحی شده اند. تنوع بسیار زیاد کتاب ها برای والدین گیج کننده است و امروز قصد داریم به یک مقایسه اجمالی کتاب های کمک درسی  خیلی سبز با عنوان کتاب کار مفهومی ریاضی اول دبستان و کتاب کار ریاضی اول دبستان بپردازیم.

کتاب کار مفهومی ریاضی اول دبستان خیلی سبز

این کتاب ۲۵ درس دارد و استفاده از تصاویر رنگی، کودکانه و جذاب از ویژگی های اصلی این کتاب می باشد. این کتاب به دنیای کودکانه بچه ها بسیار توجه دارد و سعی نموده با قرار دادن سرگرمی های جذاب در انتهای هر درس با یک تیر دو نشان زده و علاوه بر جوابگو بودن به حس بازیگوشی کودکان، آنها را به یادگیری ریاضیات نیز علاقه مند نماید. قیمت این کتاب بسیار مناسب است و در سبد خرید اکثر خانواده ها می گنجد

کتاب کار ریاضی اول دبستان خیلی سبز

این کتاب تصویر جلد بسیار جذابی دارد و مشابه کتاب های قصه کودکان طراحی شده است. تعداد دروس این کتاب ۲۵ درس است و تمرین های این کتاب به شکل بازی های مورد علاقه کودکان طراحی شده است و آنها را به ادامه حل تمرینات ترغیب می نماید. تفاوت اصلی این کتاب با کتاب کار مفهومی ریاضی اول دبستان خیلی سبز، قرار دادن یک آزمون ارزیابی در انتهای هر ۵ درس است که یادگیری صحیح دانش آموزان را محک می زند.

کار ریاضی اول ابتدایی خیلی سبز

کار ریاضی اول ابتدایی خیلی سبز

نویسنده : الهه فتاحی
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۲۰۸,۰۰۰۲۶۰,۰۰۰ تومان

این کتاب دارای آزمون های بسیار زیادی است که به منظور ارزیابی دانش آموزان توسط معلمان در نظر گرفته شده است. از ویژگی های مورد علاقه این کتاب برای کودکان، برچسب های تکمیلی و بسیار خوشرنگ و لعاب در انتهای کتاب است که به منظور ایجاد تنوع و جذابیت برای حل کردن تمرین های کتاب درسی تعبیه شده است. قیمت این کتاب برابر با قیمت کتاب کار مفهومی ریاضی اول دبستان خیلی سبز است و تهیه آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

دسته بندی شده در: