کتاب های کار برگ آموزشی

کتاب های کار برگ آموزشی شامل دروس فارسی ، ریاضی و علوم پیش دبستانی می شوند که در این سه عنوان کتاب ، تمام مواردی که بچه ها قبل از ورود به دبستان را نیاز دارند ، به راحتی پوشش می دهد به عنوان مثال در کتاب ریاضی همانطور که بر روی جلد نوشته شده است آموزش مفاهیم اولیه را داراست همانند : مقایسه کردن ، شمارش ، کوچک و بزرگ ، پایین و بالا و در درس علوم از مفاهیمی همچون موجود زنده ، گیاه و جانور سخن به میان آمده است و در درس فارسی از مفاهیمی همانند صداها ، صدای اوّل ، صدای آخر و هم آوا بودن مواردی است که به آن پرداخته شده است .

کتاب های کار برگ آموزشی جدیدترین نسل کتاب های پیش از دبستان هستند که از ویژگی هایی همچون دو کتاب در یک کتاب ، فهرست زمان دار ، پرورش خلاقیت و هوش ، انعطاف پذیری در تدریس ، راهنمای آموزش و مهمترین ویژگی آن آموزش گام به گام به صورت ساده و کاربردی است .

روی جلد کتاب نوشته شده است کار برگ آموزشی و پشت جلد نوشته است هوش خلاقیت و دست ورزی . نکته ی مهم بعدی فهرست زمان دار کتاب است که تعیین می کند که هر فعالیت به چه مقدار زمان نیازمند است و همچنین تمرین های ساز که برای هماهنگی چشم و دست ها مناسب هستند .

راهنمای آموزش کتاب همیار عالی برای مربیان ، معلمان و والدین نوآموز است که نقش مهمی در تکمیل کیفیت کتاب دارد .

ویژگی آخر کتاب آموزش گام به گام است ، کتاب های کار برگ آموزشی سه جلد را دارا است جلد اول مناسب برای کودکان ۳ تا ۴ سال و جلد دوم ۴ تا ۵ و در نهایت جلد سوم برای رده سنی ۵ تا ۶ مناسب است و از سایر ویژگی کتاب می توان به امکان درج پوشه کار نام برد قیمت هر جلد کتاب ۳۵ هزار تومان است .

کتاب های آبی مقطع دبستان

از ورود کتاب های آبی به مقطع دبستان چند سالی می گذرد که در همایش مختلف دانش آموزان تیز هوش کتاب های علوم و ریاضی را به عنوان منبع اصلی خود یاد کردند .

کتاب های آبی یک منبع استاندارد برای هر دانش آموز دبستانی است چون از منابع معتبر و کتاب درسی نگارش شده است و نکته ی حائز اهمیت این است که تمام بخش های کتاب درسی در کتاب آبی پوشش داده شده است و به مباحث پر اهمیت توجه بیشتری شده است . هم بستگی تعداد و موضاعات سؤال از اهداف آموزشی تألیف کتاب است از مهمترین بخش کتاب می توان به خلاصه درس ها اشاره کرد که کاملاً با مثال و نکته همراه است .

چیدمان سؤالات به صورت پیمانه ای از متوسط به دشوار است . پاسخ نامه ی تشریحی کتاب ، کامل و جامع به همراه روش دوم حل سؤالات است .

کتاب های متوسط اول

کتب کمک آموزشی یا به صورت تستی و یا به صورت تشریحی هستند . در قسمت تستی کتاب های آبی و سطحی و در قسمت تشریحی کتاب های پر تکرار و کار را دارا هستیم .

مهمترین نقطه ی قوت کتاب آبی تثبیت آموخته هاست . اول هر کتاب آبی با درخت دانش مواجه هستیم که مسیر راه را برای ما آشکار می کند ، خلاصه درس ها محل خوبی برای مرور آموخته هاست ، تست ها شناسنامه دارد و به همراه پاسخ نامه کاملاً تشریحی به بهبود کتاب کمک شایانی کرده است .

کتاب سه سطحی محل جمع شدن سؤالات آزمون هاست که در سه سطح طبقه بندی شده است که برای مرور مطالب و مسلط شدن به انواع تست ها ، آمادگی لازم را برای آزمون ها فراهم می کند و نکته ی متمایز کننده ی آن بخش درصد پاسخگوی کتاب است که آشکار می کند چه درصدی از داوطلبان به این سؤال پاسخ صحیح داده اند .

در تشریحی کتاب پر تکرار را نمی توان فراموش نمود که نمونه سؤالات امتحانی مدارس را می توان در این کتاب مشاهده نمود . کتاب هر سؤال آدرس آن در کتاب درسی درج شده است تمامی سؤالات شناسنامه دار ، درسنامه ، پاسخ نامه ی تشریحی و مهمترین بخش کتاب دو آزمون جمع بندی نیم سال اول و دوم کتاب است که شامل دروس ریاضی ، علوم و عربی می شود .

خط به خط کتاب درسی در کتاب کار موجود می باشد که دارای چهار تیپ سؤال است ، اولین تیپ سؤال جاهای خالی را با کلمات مناسب پر کنید ، تیپ بعدی درست یا نادرستی عبارت زیر را تعیین کنید ، تیپ بعدی سؤال شامل سؤالات چهار گزینه ای و در نهایت تیپ آخر سؤالات ، سؤالات تشریحی است .

کتاب های خاص کانون

کتاب های تابستان به دلیل آزمون های آنلاین طرفدار زیادی به خود جذب می کند . کتاب نوروز یکی از اصلی ترین منابع برای ایام نوروز است .

کتاب مجموعه سؤالات امتحانی که شب امتحان باعث کاهش فشار روانی و استرس دانش آموزان گرامی می شود و شامل تمام دروس متوسطه اول است در ضمن دانش آموزان مطالعه کننده این کتاب نمره ۱۸ آنها تضمین شده است .

کتاب استعداد تحصیلی که تولد دو سالگی اش را جشن می گیرد به چاپ ششم خود رسیده که به داوطلبان موفق تیزهوشان کمک شایانی کرده است .

سه سطحی

کتاب های سه سطحی از محبوب ترین کتاب های قلم چی می باشید و اکثر داوطلبان موفق از کتاب های سه سطحی به عنوان کتاب جمع بندی استفاده می کنند به دلیل حجم کم و پیمانه ی طبقه بندی شده در ایام جمع بندی بسیاری کاربردی است که مکمل خوبی برای کتاب آبی می باشد .

زرد ۹۸

مهمترین کتاب امسال کانون و پر فروش ترین کتاب ، کتاب زرد ۹۸ است که با استقبال فراوانی مواجه شده است . شعار این کتاب این است که هر آنچه از کنکور ۹۸ به آن نیازمند هستید در این کتاب موجود است . برای طراحی جلد این کتاب تلاش بسیار زیادی کشیده شده که نشان از المان های موجود از دروس اختصاصی و عمومی است که شامل کنکور داخل و خارج کشور به همراه پاسخ خای کاملاً تشریحی می شود و نکته ی حائز اهمیت آن این است که در مقابل هر سؤال مقطع آن نوشته شده در نتیجه برای تمامی داوطلبان قابل استفاده می باشد و همچنین دارای پاسخ نامه مبحثی می باشد که دانش آموز می تواند با توجه به مبحث شروع به استفاده از کتاب کند .

آبی زیست و شیمی

کتاب آبی زیست و شیمی منطبق بر کتاب های درسی سال ۹۹ تحصیلی است که نسبت به سال گذشته شامل تغییراتی شده است که اکثر تغییرات بر روی ریز نکات و پارگراف ها بوده است که این کتاب همراه با سؤالات داخل و خارج کشور می باشد که در پایان شهریور ورژن کوچکتر و اقتصادی آن منتشر می شود .

کتاب آبی زیست دارای ۴۰۰۰ تست ، ۷۰ درسنامه ، ۲۴ آزمونک و ۲۱۲ پیمانه است . کتاب آبی شیمی شامل ۳۷۰۰ تست ، ۲۱۸ درسنامه ، ۱۲ آزمونک و ۱۸۵ پیمانه می باشد .

آبی رشته ریاضی

کتاب های آبی رشته ی ریاضی به صورت پیمانه ای است که هر پیمانه به صورت یک بلوک ساختمانی در نظر گرفته می شود که هنگامی در کنار هم قرار می گیرند یک ساختمان تشکیل می شود . با این پیمانه ها مدیریت زمان به خوبی انجام می شود . درخت دانش در این کتاب در یک نگاه می باشد که طبقه بندی درستی را به دانش آموز ارائه می کند که مهمترین ویَژگی این کتاب آزمون جمع بندی است . از نکات مثبت کتاب های آبی برای رشته ی ریاضی پیمانه ای بودن ، درخت دانش ، درسنامه کامل ، تست های شناسنامه دار ، پیمانه ویژه رتبه برترها ، آزمون جمع بندی و پاسخ خای تشریحی می باشد .

کتاب آبی هندسه و گسسته مهمترین کتاب رشته ریاضی است که اهمیت بسیار زیادی در کنکور سراسری دارد که دارای ۱۶۰۰ سؤال است که ۲۹۰ سؤال آن مربوط به کنکورهای سراسری می باشد و تمامی ۳۶ سؤال کنکور مربوط به هندسه و گسسته را پوشش می دهد .

آبی رشته ی انسانی

از جمله تغییرات این کتاب می توان به اضافه شدن سؤالات کنکور سراسری ۹۸ و آزمون های جمع بندی می باشد . سؤالات این کتاب متنوع ، خلاقانه و مفهومی می باشد . که منبع اصلی رتبه های برتر کنکور ۹۸ می باشد . کتاب آبی منطق و فلسفه که شامل منطق دهم و فلسفه ی یازدهم می باشد شامل ۸۰۰ تست می باشد . کتاب آبی ریاضی و آمار رشته ی انسانی که شامل پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم می باشد دارای ۲۱۰۰ سؤال ، تقسیم بندی ، پیمانه ویژه رتبه برترها و آزمون های جمع بندی می باشد .

کتاب های آبی اقتصاد هم شامل ۹۰۰ سؤال از اقتصاد دهم می باشد که نکته ی مثبت آن طبقه بندی دقیق در سؤالات حفظی و مسائل محاسباتی می باشد . کتاب آبی روانشناسی دارای ۱۰۰۰ سؤال از پایه یازدهم می شود که تنوع تستی در مباحث و آزمون های جمع بندی از نکات مثبت آن محسوب می شود .

کتاب های آبی جامعه شناسی دارای ۱۵۰۰ سؤال و کتاب آبی تاریخ دارای ۲۶۰۰ سؤال به همراه آزمون های جمع بندی و تنوع تستی هستند .

کتاب های آبی هنرستان

در سال اخیر رقابت بین داوطلبان رشته های هنر برای کسب دانشگاه و رشته خوب نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است از این رو کتاب های آبی هنرستان درخواست بیشتری پیدا کرده است که از جمله ی آن می توان به کتاب آبی گرافیک که دارای ۵۰۰ تست پیمانه ای می باشد و کتاب آبی معماری و کتاب آبی تربیت بدنی که شامل ۵۰۰ تست می باشد .

دسته بندی شده در: