از انتشارات کاگو می‌توان به کتاب دروس طلایی پایه دهم ریاضی تجربی اشاره کرد. این کتاب ۱۴ درس مهم را در خود جای داده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فیزیک، شیمی، زیست شناسی و انگلیسی اشاره نمود. نکته مهم و قابل توجه در رابطه با کتاب پیش رو بخش‌های مهم آن است که یکی از آنها بررسی نکات می باشد. در این کتاب خلاصه هر درس نیز عنوان شده است. به همراه این دو مورد می توان به بررسی مواردی همچون ارزشیابی مستمر و آزمون‌های دی و خرداد اشاره کرد. در مجموع کتاب دروس طلایی از انتشارات کاگو یک منبع کامل و بدون نقص است که دانش آموزان را برای شرکت در کنکور سال ۹۹ آماده خواهد نمود. این کتاب به عنوان یک منبع کامل درسی شامل چندین درس است که می توانید به جای حمل و مطالعه چند کتاب تنها مرجع را مورد بررسی قرار دهید.

کتاب دروس طلایی پایه دهم ریاضی تجربی

کتاب دروس طلایی پایه دهم ریاضی تجربی از انتشارات شناخته شده کاگو می باشد. کتاب پیش رو که چاپ چهارم آن در سال ۱۳۹۸ انجام شده دارای چندین بخش می‌باشد. جالب است بدانید که در مجموع ۱۴ درس مهم کنکور در این کتاب گردآوری شده و هر درس توسط اساتید مجرب به نگارش درآمده است.

 این کتاب برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در رشته های ریاضی و تجربی به نگارش درآمده و دانش آموزان پایه دهم می توانند از تمامی نکات مربوط به آن برای شرکت در کنکور آزاد و سراسری استفاده نمایند. این کتاب دارای بخش‌های مختلفی جهت یادگیری است که در بخش های جداگانه به بررسی هر چه بیشتر آن‌ها خواهیم پرداخت. با مطالعه کتاب دروس طلایی یکی از داوطلبین موفق در کنکور خواهید بود.

دروس مهم در کتاب دروس طلایی پایه دهم ریاضی تجربی

 در این کتاب دانش آموزان می‌توانند ۱۴ درس مهم را در فصل های مختلف آن مطالعه نموده و از سؤالات و نکات درج شده در آنها استفاده نمایند. از مهمترین دروس این کتاب می‌توان به فیزیک، انگلیسی و هندسه و همچنین زیست شناسی اشاره کرد. جغرافیا، عربی و نگارش به همراه کارگاه کارآفرینی و آزمایشگاه نیز جزء درس های بعدی هستند که در این کتاب با نکات ریز و درشت به نگارش درآمده اند.

 از دیگر درس ها می توان به درس ریاضی، فارسی، شیمی، آمادگی دفاعی و دین و زندگی اشاره کرد. تمامی درس هایی که در این کتاب عنوان شده بر اساس محتوای کتاب درسی به نگارش درآمده اند و دانش آموزان می توانند با مطالعه ی آن ها به کل کتاب درسی خود نیز مسلط شوند. این کتاب حاوی نکات بسیار ارزشمندی است که می توانند دانش آموزان پایه دهم رشته ریاضی و تجربی را برای رسیدن به موفقیت یاری رسانند.

آموزش خلاصه درس در کتاب دروس طلایی دهم ریاضی تجربی

 در کتاب دروس طلایی پایه دهم ریاضی تجربی دانش‌آموزان بخش‌های مختلفی را می‌توانند مورد ارزیابی قرار دهند که یکی از آنها می تواند خلاصه آموزش و نکات مهم هر درس باشد. این بخش کمک شایانی به دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی در فهم مطالب کتاب درسی می کند چرا که تمامی نکات با مثال های متنوع عنوان می‌شوند و از این طریق در ذهن ها ماندگار خواهند شد.

 

 

 با بررسی این نکات می‌توانید مروری جامع بر کتاب درسی مورد نظر خود داشته باشید. همچنین برخی از دروس عمومی مانند ادبیات بیشتر مورد بررسی قرار گرفته و واژگان لغات آنها به همراه متضاد و مشابهات نیز برای یادگیری بهتر دانش آموزان دوره دوم متوسطه عنوان شده‌اند. تمامی دروس این کتاب کمک درسی نکات مهمی را در خود جای داده اند که با مرور تمامی آن ها می توانید بر درس مورد نظر تسلط بیشتری داشته باشید.

پاسخ ها در کتاب دروس طلایی ریاضی تجربی

در کتاب دروس طلایی پایه دهم ریاضی تجربی سؤالات و تمرین های مختلفی مشاهده می شوند که برای یادگیری بهتر دانش‌آموزان این دو رشته عنوان شده اند. بعضی از دانش‌آموزان نگران پاسخ‌های این سؤالات هستند چرا که برخی از این سؤالات واگرا بوده و نیاز به تمرکز بسیاری دارند.

در بستر کتاب پیش رو تمامی سؤالات، فعالیت ها به همراه تمارین پاسخ داده شده اند و دانش آموزان می توانند از راه حل های پیشنهادی در این سؤالات برای فهم بهتر مطالب و نکات استفاده نمایند. با بررسی تمامی پاسخ ها و نکات درج شده به راحتی می توانید سؤالات را بیشتر مورد بررسی قرار داده و آنها را مرور کنید.

نکته و بدفهمی های رایج در کتاب دروس طلایی برای پایه دهم ریاضی تجربی

در کتاب دروس طلایی پایه دهم ریاضی تجربی دانش آموزان می توانند نکات ریز و درشت هر درس را مورد بررسی قرار داده و با مطالعه آنها به درستی سؤالات آسان، دشوار و بسیار دشوار را پاسخ دهند. با این نکات به راحتی می توانید در چند ثانیه سؤالات مختلف در این کتاب را به درستی پاسخ دهید. نکته دیگر در رابطه با کتاب کمک درسی پیش رو بد فهمی های رایج است که دانش‌آموزان را در رسیدن به پاسخ درست یاری می رساند.

این موضوع باعث می شود که دانش آموزان برای فهم بهتر مطالب و پاسخگویی به سؤالات راه حل های مختلفی را در نظر بگیرند و در نتیجه دچار سردرگمی نشوند. این بد فهمی ها در این کتاب بیشتر مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند تا هیچگونه مانعی برای پاسخگویی به سؤالات دشوار برای دانش‌آموزان وجود نداشته باشد.

دیگر بخش های کتاب دروس طلایی پایه دهم ریاضی تجربی

کتاب دروس طلایی پایه دهم ریاضی تجربی دارای بخش‌های دیگری می باشد. به عنوان مثال در این کتاب بخشی به عنوان ارزشیابی مستمر در نظر گرفته که در آن سؤال با توجه به کتاب درسی عنوان می‌شود تا دانش آموزان با بررسی و حل آنها بتوانند میزان ارتقای خود را در درس مورد نظر بیشتر مورد ارزیابی قرار دهند.

 از دیگر بخش‌های این کتاب می‌توان به آزمون های رایج در دی و خرداد ماه اشاره کرد که این آزمون‌ها نیز برای آمادگی دانش آموزان برای امتحانات این دو ماه می باشند. بخش دیگر مربوط به نکات فراتر از درس است که می‌تواند دانش آموزان را بیشتر نسبت به کتاب درسی مورد نظر مسلط تر کنند؛ اما راهکارهای زندگی نیز می‌تواند جزئی از این کتاب محسوب شود تا دانش آموزان با مطالعه این کتاب قطور احساس خستگی نکرده و بتوانند به تمامی سؤالات آن پاسخ دهند.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: