کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و دوازدهم جهت آمادگی در کنکور و ویژه داوطلبین کنکور توسط انتشارات خیلی سبز تالیف شده است.

  ساختار کتاب شامل قسمتهای مختلف است:

  1. گرامر
  2. واژگان
  3. متن
  4. پاسخنامه تشریحی

متن درسنامهٔ کتاب انگلیسی جامع کنکور پایه دهم و یازدهم خیلی سبز، روان و ساده است و دانش آموز در برقراری ارتباط با آن دچار مشکل نمی‌شود. قطعه قطعه بودن درسنامه که هر بخش آن قسمتی از گرامر اصلی درس را در بر می‌گیرد به نظم ذهنی دانش آموز کمک می‌کند.   درسنامه تمامی نکات مهم گرامری هر درس را شامل می‌شود و قسمتی تحت عنوان تست دست گرمی برای هر بخش گرامر تدریس شده که موجب می‌شود دانش آموز با ایده طراحان تست برای این نکات گرامری آشنا شود.   تمرین‌های کتاب درسی در این کتاب قرار داده نشده است زیرا صرفا برای آماده کردن دانش آموزان در کنکور است ولی تمرین‌های نکته دار و تستی وجود دارد. نکات فراتر از حد کتاب درسی و تست‌های در سطح بالا نیز برای دانش آموزان قوی‌تردر کادری به عنوان (در کتاب نیامده است اما. .)   آمده تا درک جامعی نسبت به بحث پیدا کنند.

زبان انگلیسی جامع کنکور خیلی سبز

زبان انگلیسی جامع کنکور خیلی سبز

نویسنده : رضا کیاسالار
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۲۳۱,۲۰۰۲۸۹,۰۰۰ تومان

تست‌های کتاب جنبه آموزشی دارند تا به شما در تثبیت یادگیریتان از نکات آموزشی کمک کند.

در کتاب انگلیسی جامع کنکور پایه دهم و یازدهم خیلی سبز تعداد تست‌های موضوعی گرامر و واژگان کمی بیشتر از حد معمول به نظر می‌رسد اما قابل چشم پوشی است. تعداد متن‌های کلوز و درک مطلب    مناسب است و توجه به نکات طرح شده در کنکور در این متون مدنظر گرفته شده است. ترتیب تست‌ها ی آموزشی رعایت نشده و تست‌های دشوار در بین تست‌های ساده‌تر آمده.     تست‌ها شامل تمامی تیپ‌های مختلف سوالات هستند و نویسنده با بهره گیری از نکات ریز موجود در کتاب، تست‌های مختلفی را طرح کرده است.

در پاسخ‌های تشریحی بخش هایی تحت عنوان نکات جغددار آورده شده است که نکته ریز تست را در بردارد و فراتر از سطح کتاب است در بعضی تست‌ها نکات به رنگ آبی است و کنارش یک جغد که نشانه دقت بیشتر به آن تست است و مهارت دانش آموز را درترجمه و کاربردهای متنوع کلمه وترکیب‌ها بیشتر میکند.

در  بخش کلوز و    درک مطلب (CLOZ & Reading)   چندین نمونه  در هر درس آمده و تکنیک هایی  که کمک میکند به سوال‌های متن راحت‌تر و سریع‌تر جواب بدهید.

حجم کتاب انگلیسی جامع کنکور پایه دهم و یازدهم خیلی سبز در کل کمی بیشتر از حد معمول است که به خاطر  وجود تست‌های زیاد و توضیحات اضافه، این حجم را معقول می‌سازد.

این کتاب به عنوان منبع بسیار خوب برای دانش آموزان به ویژه داوطلبین کنکور است.

دسته بندی شده در: