اگر به کتاب و کتاب‌خوانی علاقه دارید و قصد ایجاد تحول در زندگی شخصی و شغلی خود را دارید، توصیه می‌کنیم کتاب اثر مرکب را مطالعه کنید. خالق این کتاب، دارن هاردی نویسنده آمریکایی است. کسی که این کتاب را با محوریت آشنایی با مهارت‌های زندگی و راه‌های رسیدن به موفقیت نوشته است. این کتاب به شما می‌آموزد که چه‌گونه با یادگیری اصول اساسی زندگی به موفقیت در زمینه‌های مختلف برسید.

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) اثر دارن هاردی نویسنده‌ی معروف آمریکایی است. کسی که در زمینه‌ی مهارت‌های زندگی و موفقیت در سال ۲۰۱۰ میلادی نوشته شده است. در این کتاب به شما روش‌های موثر در ارتباط با تحولات زندگی شغلی و شخصی آموزش داده خواهد شد. اغلب نویسندگان معروف دنیا محتوای این کتاب را به عنوان یک برنامه‌ی عملی برای دست‌یابی به موفقیت تحسین کرده‌اند.

به طور کلی، کتاب اثر مرکب به شما می‌آموزد که چه‌گونه با اهمیت دادن به تصمیمات کوچک که اثر تجمعی بر زندگی دارند، به تغییرات مثبت و پایداری برسید. یا درواقع چه‌گونه با پذیرش مسئولیت‌های زندگی به زندگی موفق‌آمیزی دست پیدا کنید. درواقع محتوای این کتاب به شما می‌آموزد که بر اصول اساسی موفقیت تمرکز داشته باشید تا به هر آن‌چه که می‌خواهید، دست پیدا کنید.

آشنایی با دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده‌ی آمریکایی این کتاب، در ۱ فوریه ۱۹۷۱ میلادی دیده به جهان گشود. این نویسنده، سخن‌ران و مشاور آمریکایی در مجله‌ی موفقیت، ناشر بوده است. او نسخه‌های پرفروش نیویورک تایمز را نوشته است. هاردی از دسامبر ۲۰۰۷ تا دسامبر ۲۰۱۵ در مجله‌ی موفقیت فعالیت داشت. او سپس برای کسب موفقیت‌ها و تجربه‌های بیش‌تر از این مجله کناره‌گیری کرد. از جمله کتاب‌های معروف این نویسنده می‌توان به اثر مرکب، ترن هوایی کارآفرینی، رهبری قرن ۲۱، دیوانگان ثروت‌ساز، تصمیمات سرنوشت‌ساز و… اشاره کرد.

محتوای کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب یکی از فوق العاده‌ترین کتاب‌های انگیزشی و آموزشی جهت رسیدن به موفقیت‌های شغلی و شخصی به شمار می‌آید. اثری که در شش فصل نگارش شده است. در ادامه‌ی این بخش به طور مختصر به مفهوم هر فصل از آن اشاره خواهیم کرد.

اثر مرکب

اثر مرکب

ناشر : نگاه نوین
قیمت : ۱۴۴,۰۰۰۱۶۰,۰۰۰ تومان

فصل اول: اثر مرکب در عمل

در این فصل از کتاب به آشنایی با مفهوم اثر مرکب پرداخته خواهد شد. یعنی مهم‌ترین عوامل در کسب موفقیت، ثبات قدم و حفظ آن معرفی شده است.

فصل دوم: انتخاب‌ها

فصل دوم به این نکته اشاره خواهد داشت که هر انتخاب و تصمیم جزئی و کم‌اهمیت، تاثیری مستقیم بر زندگی انسان دارد.

فصل سوم: عادت‌ها

این فصل از کتاب به تاثیر عادت‌ها بر انتخاب و تصمیمات افراد می‌پردازد. این‌که چه‌گونه یک عادت خوب سبب رسیدن انسان به موفقیت در زندگی خواهد شد.

فصل چهارم: تکانش

دارن هاردی در این فصل از کتاب، تکانش را یکی از قدرت‌مندترین عوامل کسب موفقیت معرفی می‌کند. در واقع تطبیق‌پذیری با شرایط و برداشتن قدم‌های کوچک تا رسیدن به عادت‌های مثبت نوعی تکانش بزرگ محسوب می‌شود.

فصل پنجم: تاثیرات

در فصل پنج این کتاب به سه نوع از تاثیرات مهمی که بر روند حرکتی شما اثر خواهند گذاشت، اشاره می‌شود. تاثیراتی که عبارت‌اند از: افکاری که به ذهن‌تان خطور می‌کنند، افرادی که با آن‌ها زمان را سپری می‌کنید و محیط اطرافتان.

فصل ششم: شتاب بخشیدن

در این فصل به شما آموزش داده خواهد شد. که چه‌طور و چه‌گونه با موانع به وجود آمده در مسیر حرکتی برخورد نمایید و مبارزه‌ی قاطعانه‌ای را برای حل مشکلات داشته باشید.

۹ درس مهم و کاربردی اثر مرکب

شما با مطالعه‌ی کتاب اثر مرکب، حداقل ۹ درس مهم و اساسی برای رسیدن به موفقیت در زندگی می‌آموزید. این درس‌های مهم و کاربردی عبارت‌اند از:

ایجاد اثر مرکب از طریق مجموعه‌ای از انتخاب‌های کوچک و هوش‌مندانه به منظور رسیدن به نتایج شگرف

توجه به اثر موجی برخی از اعمال و افعال مثبت و منفی بر اهداف‌مان

رسیدن به موفقیت با تلاش، نظم، عادت‌های خوب و تصمیمات درست

توجه به انتخاب‌ها در زندگی

اصل خوش‌شانسی متشکل از آمادگی، نگرش، فرصت و اقدام بنا

انجام عادت‌های خوب و ثبات قدم در انجام آن‌ها در تمام مراحل زندگی

تکانش بزرگی و مهم در زندگی یعنی تمایل به حرکت داشتن با ترکیب اثرمرکب، اثر موجی و عادت‌های خوب

داشتن نظم و ثبات قدم در زندگی

آگاهی از عوامل تاثیرگذار بر ما از قبیل افراد و محیط پیرامونی

جمع‌بندی

به دنبال رسیدن به موفقیت هستید؟ می‌خواهید اصول و فنون کسب موفقیت را بیاموزید؟ کتاب اثر مرکب دارن هاردی با محوریت آغاز جهشی در زندگی و رسیدن به موفقیت به شما در کسب درآمد بیشتر در حیطه‌ی فعالیت‌تان کمک خواهد کرد. این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های آموزش عملی رسیدن به موفقیت محسوب می‌شود.

به منظور خرید کتاب اثر مرکب، می‌توانید به کتاب‌فروشی‌های سطح شهر و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مراجعه کنید تا با مطالعه‌ی این کتاب ارزش‌مند با اصول و مهارت‌های لازم جهت کسب موفقیت آشنا شوید.

دسته بندی شده در: