کتاب زیست شناسی کنکور پایه دهم و یازدهم قلم چی دارای پاسخ نامه می‌باشد. این کتاب دارای فصل بندی و زیر موضوع است که هر کدام دارای مطالب طبقه بندی شده می‌باشند. با مطالعه این کتاب درسی به موفقیت در کنکور نزدیک خواهید شد.

کتاب زیست شناسی کنکور پایه دهم و یازدهم قلم چی

کتاب‌های آبی قلم چی معمولاً جزء قدیمی‌ترین و بامحتواترین کتاب‌های کمک درسی و آموزشی محسوب می‌شوند. این دست از کتاب‌های کنکوری برای دانش آموزانی که تمایل دارند درصد و رتبه خوبی در کنکور کسب کنند، یک پیشنهاد عالی محسوب می‌شود. کتاب زیست شناسی کنکور پایه دهم و یازدهم قلم چی یکی از این کتاب‌ها شناخته می‌شود که دارای محتوای مناسبی است.

در این کتاب با بخش‌های مختلفی آشنا می‌شوید که می‌تواند شما را در رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری و آزاد یاری رساند. مطالب درج شده در این کتاب کمک درسی و آموزشی دقیقاً براساس کتاب درسی زیست شناسی دهم و یازدهم است و در کنار مطالب درسی شما می‌توانید نکات مهمی را نیز جهت حل کردن پرسش‌های چهار گزینه ای زیست شناسی فرا بگیرید. کتاب زیست شناسی کنکور پایه دهم و یازدهم قلم چی را می‌توانید از ابتدای سال تحصیلی در کنار کتاب کمک درسی مطالعه کنید و تا زمان کنکور تمامی مطالب مهم آن را به ذهن خود بسپارید. این کتاب را به شما پشت کنکوری‌های عزیز و دانش آموزان تجربی پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی‌های کتاب زیست شناسی کنکور پایه دهم و یازدهم قلم چی

کتاب زیست شناسی کنکور پایه دهم و یازدهم قلم چی به مانند دیگر کتاب‌های کمک درسی و آموزشی انتشارت قلم چی دارای چند ویژگی مهم و اساسی است که در این بخش به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت. این کتاب در ۱۶ فصل به نگارش درآمده است. در کنار فصل‌های مهم این کتاب می‌توانید به ۴۷ زیر موضوع آن مراجعه کنید.

 درسنامه نیز از مهم‌ترین قسمت‌های این کتاب محسوب می‌شود. در ۴۷ درسنامه شما با مطالب و نکات گوناگونی آشنا می‌شوید که می‌توانند مفاهیم زیست شناسی را به ذهن شما بسپارند. سؤالات چهار گزینه ای کتاب زیست شناسی کنکور پایه دهم و یازدهم قلم چی نیز جزء دیگر ویژگی‌های ساختاری این کتاب محسوب می‌شوند. این کتاب دارای چندین سؤال چهار گزینه ای متفاوت از منابع گوناگون است که با مطالعه آن‌ها به راحتی می‌توانید سؤالات درس زیست شناسی کنکورهای مختلف را پاسخ دهید. در ادامه در رابطه با این سؤالات اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سؤالات تستی کتاب زیست شناسی کنکور پایه دهم و یازدهم قلم چی

همان طور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم در کتاب زیست شناسی کنکور پایه دهم و یازدهم قلم چی چندین نمونه سوالات چهار گزینه ای به نگارش درآمده است. منابع مختلفی برای این سؤالات در نظر گرفته شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تمرین‌های کتاب درسی اشاره کرد.

۱۴۹۸ تست این کتاب از محتوا و تصاویر کتاب درسی به نگارش در آمده اند. از میان سؤالات آزمون‌های کانون نیز سوالات مهم دیگری به نگارش در آمده است که تعداد آن‌ها ۴۸۱ مورد است. ۲۲۱ سوال چهار گزینه ای نیز از سؤالات کنکورهای داخلی و خارجی است. در مجموع کتاب زیست شناسی کنکور پایه دهم و یازدهم قلم چی دارای ۲۲۰۰ سوال چهار گزینه ای است.

دسته بندی شده در: