کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم از انتشارات خیلی سبز دارای چندین بخش است که در هر کدام از آنها می‌توانید با ویژگی‌های مختلفی مواجه شوید. آیکن‌های مختلفی در این کتاب کمک درسی عنوان شده است که می‌توان به بچه‌ها مراقب باشید اشاره کرد.

کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم خیلی سبز

کتاب کمک درسی شیمی ۳ از انتشارات خیلی سبز که با عنوان پرسش‌های چهارگزینه ای به انتشار رسیده است. نویسندگان این کتاب آقایان دکتر نیما سپهری، مهدی براتی و یاسر عبداللهی هستند. این کتاب مانند کتاب درسی برای کنکور جدید به تالیف رسیده است. هر فصل از دو سری تست با نام تست‌های سری A و تست‌های سری Z آغاز می‌شود.

پاسخنامه کلیدی و پاسخنامه تشریحی از دیگر عناصر هر فصل از کتاب کمک درسی شیمی ۳ از انتشارات خیلی سبز دارای چندین بخش است که در هر کدام از آنها می‌توانید با ویژگی‌های مختلفی مواجه شوید با توجه به تسریع در یافتن پاسخ صحیح از پاسخنامه کلیدی استفاده شده است و پاسخنامه تشریحی که به نوعی شامل درسنامه نیز می‌باشد در انتهای هر فصل گردآوری شده است. برای اطلاع از چگونگی تست‌های این کتاب و اطلاعات بیشتر در رابطه با محتوای کتاب کمک درسی شیمی ۳ جلد اول از انتشارات خیلی سبز توصیه می‌کنیم همچنان با ما باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با ویژگی‌های این کتاب کسب کنید. 

چگونگی سؤالات کمک درسی شیمی دوازدهم

همان‌طور که در بخش قبلی اشاره شد سؤالات کمک درسی شیمی ۳ از انتشارات خیلی سبز به دو دسته تقسیم می‌شوند که هر دسته دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است. دسته اول تست‌های گروه A نامیده می‌شوند. این تست‌ها اغلب برگرفته از متن و تمرین کتاب درسی هستند. از دیگر ویژگی‌ها و تست‌های سری A مفهومی بودن آنهاست. به قول نویسنده تست‌های کنکور سراسری از ازل تا ابد در این دسته از تست‌ها قرار گرفته اند. به صورت کلی تست‌های سری A بر مبنای روند آموزشی کتاب درسی مرتب شده‌اند.

دسته دوم تست‌های سری Z هستند. این تست‌ها برای دانش آموزانی طراحی شده اند که می‌خواهند رتبه تک رقمی و یا دو رقمی کسب کنند. محتوای این دست از پرسش‌های چهار گزینه ای به گونه ای است که به شکل‌ترکیبی و مفهومی ارائه شده‌اند. به اصطلاح نویسنده تست‌های گروه Z یک سر و گردن از تست‌های سری A بالاتر هستند. اگر تمایل دارید درس شیمی را در کنکور ۱۰۰ بزنید تست‌های گروه Z کتاب کمک درسی شیمی ۳ را بیشتر مورد بررسی قرار دهید. 

آیکن‌های موجود در کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم

معمولاً نوشته هایی که با آیکن مورد مطالعه قرار می‌گیرند راحت‌تر و سریع‌تر به ذهن منتقل می‌شوند. از ویژگی‌های برجسته کتاب کمک درسی شیمی ۳ وجود آیکن‌های متعدد در آن است که سبب افزایش جذابیت برای دانش آموزان عزیز شده است. انواعی از آیکون‌ها همچون نکته، مثال، چند نکته، توجه، یادآوری، یه جور دیگه، نتیجه‌گیری، پاورقی، بچه‌ها مراقب باشین، سؤال و جواب را می‌توان در کتاب فوق مشاهده کرد.

از دیگر ویژگی‌های این آیکون‌ها ارائه تمام نکات ریز و درشت است که کتاب کمک درسی شیمی ۳ از انتشارات خیلی سبز دارای چندین بخش است که در هر کدام از آنها می‌توانید با ویژگی‌های مختلفی مواجه شوید. این علائم کتاب فوق را تبدیل به یک کتاب پرمحتوا و بسیار ارزشمند کرده است. توجه کنید در هنگام خرید این کتاب و یا هر کتاب دیگر محتوا و شکل کتاب را نیز مورد بررسی قرار دهید. از این نکته غافل نشویم که کتاب فوق به شکل رنگی به چاپ رسیده است و چاپ سی و ششم آن در سال ۹۸ صورت گرفته است.

دسته بندی شده در: