کتاب پاسخ نامه فیزیک کنکور تجربی جلد دوم یک مرجع کامل از نکات و راه حل‌های کوتاه و بلند می‌باشد. این کتاب در جهت پاسخ دادن به سوالات کتاب فیزیک کنکور تجربی جلد اول به نگارش درآمده است.

کتاب پاسخ نامه فیزیک کنکور تجربی جلد دوم

انتشارات خوش نام قلم چی برای برخی از کتاب‌های کمک درسی خود کتاب هایی با عنوان پاسخ نامه را نیز به نگارش در آورده است که ما در این بخش به معرفی یکی از آن‌ها خواهیم پرداخت. کتاب پاسخ نامه فیزیک کنکور تجربی جلد دوم به ارائه پاسخ‌های کاملاً تشریحی کتاب فیزیک کنکور تجربی جلد اول پرداخته است. این کتاب حاوی راه حل‌های کوتاه و بلندی است که خود می‌توانند در قالب مطالب آموزشی در این کتاب به یاری دانش آموزان رشته تجربی در پایه‌های دهم و یازدهم آیند.

 این کتاب به صورت کاملاً طبقه بندی شده به راه حل‌های مختلف پرداخته است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. توصیه ما به شما عزیزان این است که در ابتدا کتاب فیزیک کنکور تجربی جلد اول را مطالعه کرده و به سوالات درج شده در آن پاسخ دهید و سپس به سراغ کتاب پاسخ نامه فیزیک کنکور تجربی جلد دوم بروید و راه حل‌های این کتاب را با پاسخ‌های خود مقایسه کنید و در انتها اشکالات خود را مورد بررسی قرار دهید.

پاسخنامه فیزیک جامع کنکور تجربی آبی قلم چی (جلد دوم)

پاسخنامه فیزیک جامع کنکور تجربی آبی قلم چی (جلد دوم)

نویسنده : گروه مولفان
ناشر : قلم چی
قیمت : ۲۸۸,۰۰۰۳۶۰,۰۰۰ تومان

بخش‌های کتاب پاسخ نامه فیزیک پایه کنکور (دهم و یازدهم) تجربی جلد دوم

کتاب پاسخ نامه فیزیک کنکور تجربی جلد دوم به مانند دیگر کتاب‌های کانون فرهنگی آموزش قلم چی دارای بخش‌های مختلفی است. این کتاب که برای سوالات چهار گزینه ای کتاب فیزیک کنکور تجربی جلد اول به نگارش درآمده است دارای پاسخ‌های کاملاً تشریحی است. بنابراین در این کتاب شما با پاسخ‌های کاملاً تشریحی مواجه خواهید شد. یکی از مزیت‌های این کتاب وجود راه حل‌های دوم برای سوالات چهارگزینه ای فیزیک جلد اول می‌باشد.

نویسنده سعی کرده است از چند راه حل برای پاسخ گویی به سوالات استفاده کند تا دانش آموزان بتوانند با درک بهتری مسائل را فرا بگیرند. این کتاب منطبق برتغییرات کتاب درسی فیزیک تجربی به نگارش درآمده است بنابراین راه حل‌های به کار رفته در آن کاملاً استاندارد بوده و دانش آموزان با مطالعه آن‌ها به راحتی می‌توانند پاسخ صحیح سوالات را درک کنند. این کتاب براساس تیپ‌های مختلف سوالات چهارگزینه ای کتاب فیزیک کنکور تجربی جلد اول به ارائه راهبرد حل آن‌ها پرداخته است. سوالات آسان تا دشوار در این کتاب دارای راه حل‌های گوناگون می‌باشند.

فهرست کتاب پاسخ نامه فیزیک پایه کنکور (دهم و یازدهم) تجربی جلد دوم

 به صورت کلی کتاب پاسخ نامه فیزیک کنکور تجربی جلد دوم یک مرجع کامل در رابطه با درس فیزیک تجربی است. این کتاب دارای فهرست کاملی است که در این بخش به آن خواهیم پرداخت. کتاب پاسخ نامه فیزیک کنکور تجربی دارای نه بخش مهم است. در واقع تمامی این بخش‌ها پاسخ نامه سوالات مربوط به فیزیک جلد اول می‌باشند.

 فیزیک و اندازه گیری، کار، انرژی و توان، ویژگی‌های فیزیکی مواد، دما و گرما، الکتریسیته ساکن، جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم، مغناطیس، القای الکترومغناطیس و آزمون‌های پایانی بخش‌های مهی هستند که در این کتاب به سوالات آن‌ها پاسخ‌های کاملاً تشریحی داده شده است. با مطالعه کتاب پاسخ نامه فیزیک کنکور تجربی جلد دوم به راحتی می‌توانید با نکات مهمی آشنا شوید.

دسته بندی شده در: