یکی از معروف ترین کتاب های ریاضی در بین دانش آموزان هفتم، هشتم همچنین نهم در دوره های متوسطه اول، کتاب های جویا مجد است که توسط مربی با تجربه آقای کریم کرمی به تالیف رسیده است. این کتاب های آموزشی در چهار گروه کتاب کار، کتاب مدرسه و همچنین کتاب امتحانی و مجموعه کتاب های کامل  توانسته در کنار آموزش مباحث ریاضی به سوالات کتاب درسی پاسخ درستی بدهد در ضمن، سوالاتی خارج از کتب درسی به صورت تشریحی، گزینه های درست و غلط و سوالاتی چهار گزینه ای برای تقویت دانش آموزان در المپیادها و مسابقات ریاضی در آن گنجانده شده است.

کتاب های جویا مجد

حدود چند سالی است که کتاب هایی از انتشارات کتاب های جویا مجد در میان سایر کتاب های کمک درسی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. این کتاب ها مباحث ریاضی در پایه های هفتم، هشتم همچنین نهم را با مدل های ساده و روان به دانش آموزان آموزش می دهد تا شما دانش آموزان و مربیان گرامی بتوانید به راحتی با استفاده از سوالاتی مفید و کارآمد سطح آموزش خود را ارتقاء دهید. البته آموزش دادن مفاهیم ریاضی در گروه کتاب های جویا مجد در حد کتاب های درسی نبوده و  آقای کریم کرمی تنها سعی کرده است برای پاسخ دهی روان تر و ساده تر به سوالات ذکر شده در کتاب های جویا مجد نکات مهم هر فصل را یادآوری کند.

کتاب کار انتشارات کتاب های جویا مجد

اولین سری از مجموعه انتشارات کتاب های جویا مجد کتاب کار نام دارد که در آن برای قویتر شدن پایه درسی دانش آموزان سوالات ساده و قابل فهمی مطرح شده است، البته تمامی سوالات بدون پاسخ هستند. سوالات نگاشته شده در این کتاب مطابق با نظم کتب درسی می باشد تا دانش آموزان بتوانند با آموزش دیدن هر مبحث در مدرسه  تمام سوالات مرتبط با موضوع آموزش دیده را انجام دهند.

کتاب کار جویا مجد برای دانش آموزانی می تواند مفید باشد که تمایل دارند مباحث ریاضی را در سوالات گوناگون استفاده کرده و مهارت پاسخگویی به هر شکل از سوالات ریاضی را در خود تقویت دهند. آقای کریم کرمی سعی کرده است در کتاب کار انتشارات جویا مجد به تمام فعالیت ها و کار در کلاس های کتب درسی پاسخ صحیحی بدهد همچنین در پایان هر فصل از آموزش، آزمون ده نمره ای نگاشته شده است تا دانش آموز پس از پاسخ دادن به سوالات متداولی مرتبط با موضوع آموزش داده شده در ابتدای هر فصل، میزان مهارت خود را در پایان فصل محک بزند.

کتاب مدرسه انتشارات جویا مجد

کتاب مدرسه انتشارات جویا مجد از جمله کتاب های آموزشی مباحث ریاضی در پایه های هفتم، هشتم و همچنین نهم می باشد که هر یک از فصل های کتب درسی را به طور مفصل به دانش آموزان آموزش می دهد. این کتاب بیشتر به ذکر نکات مهم و آموزش مفاهیم کلیدی کتاب ریاضی پرداخته است و نسبت به کتاب کار، سوالات کمتری را در بر دارد. آموزش های داده شده در کتاب مدرسه، با مباحث هر فصل در کتاب مطابقت دارد، بنابراین دانش آموزانی که در مدرسه موضوعات ریاضی را گنگ و مبهم می آموزند با استفاده از کتاب مدرسه از جمله کتاب های تالیفی در انتشارات جویا مجد می توانند نقاط ضعف خود را فهمیده و مجددا نکات مهم را به بهترین نحو و با بهترین متدها آموزش ببینند.

ریاضی کامل هفتم جویا مجد

ریاضی کامل هفتم جویا مجد

نویسنده : گروه مولفان
ناشر : جویا مجد
قیمت : ۴۲۱,۶۰۰۴۹۶,۰۰۰ تومان

کتاب امتحانی از انتشارات جویا مجد

سومین سری از مجموعه کتاب های جویا مجد کتاب امتحانی نام دارد، در این کتاب، منتخب ترین سوالات امتحانی بدون پاسخ، نگاشته شده است و سطح سوالات بیشتر از آموزش های کتب درسی می باشد.

تفاوت عمده ای که بین کتاب امتحانی و کتاب کار از انتشارات جویا مجد وجود دارد ترکیب سوالات سخت و آسان در کل سطح کتاب می باشد و دانش آموزان نمی توانند مطابق با آموزش هر فصل سوالات را پاسخ بدهند بلکه باید دانش آموزانی از کتاب امتحانی استفاده کنند که مفاهیم کتب درسی را به خوبی آموزش دیده و قادر هستند تا هر نوع سوالی را پاسخ بدهند. این کتاب برگزیده ترین سوالات امتحانی چندین سال گذشته را در خود جای داده است.

کتاب کامل از انتشارات جویا مجد

جامع ترین کتب کمک درسی از انتشارات جویا مجد کتاب کامل ریاضی می باشد که مجموعه کتاب های کار، کتاب مدرسه و کتاب امتحانی را در خود جای داده است. این کتاب در حجم بیشتری به آموزش مفاهیم وجود داشته در کتب ریاضی  پایه ی متوسطه اول پرداخته و سوالات متداولی را بدون پاسخ به متقاضیان ارائه می دهد.

در ابتدای هر فصل به صورت کاملا ساده و روان نکات مهمی از ریاضی نگاشته شده است و سپس به ترتیب در بخش های بعدی تعدادی سوالات امتحانی همراه با پاسخ تشریحی همچنین تعداد زیادی سوالات تمرینی طراحی شده است. در پایان کتاب جامع از انتشارات جویا مجد سوالات چهار گزینه ای ارائه داده شده تا دانش آموزان بتوانند خود را برای آزمون های استعداد درخشان و البته امتحانات مدارس تقویت کنند. این کتاب می تواند دانش آموزانی را که در پایه نهم در برخی از مباحث ریاضی سال های قبل ایراداتی را دارند یاری کرده و به صورت اصولی یک مبحث ریاضی را به متقاضیان آموزش دهد.

دسته بندی شده در:

برچسب ها: