کتاب کمک آموزشی دستور زبان فارسی دریافت دارای چندین نماد مشخص می‌باشد. درس، نکته و توجه به ۳ مورد از نمادهای به کار رفته در این کتاب کمک درسی می‌باشند که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

کتاب کمک آموزشی دستور زبان فارسی از انتشارات نشر دریافت

انتشارات دریافت کتابی با عنوان کتاب کمک آموزشی دستور زبان فارسی را به نگارش درآورده است. از نکات مهم و بارز این کتاب می‌توان به ۷۰۰ سوال چهار گزینه ای و تمرین‌های به کار رفته در آن اشاره کرد. این کتاب مناسب تمامی دانش آموزان در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم نظام جدید متوسطه می‌باشد. دکتر هامون سبطی مطالعه این کتاب را به افراد پشت کنکور سراسری و آزاد پیشنهاد می‌کند.

یک مجموعه کامل از تمامی نکات و سوالات چهار گزینه ای مربوط به درس زبان فارسی که همگی با بهترین کیفیت در کتاب کمک آموزشی دستور زبان فارسی انتشارات نشر دریافت به نگارش درآمده اند. چاپ پنجم کتاب فوق در سال ۱۳۹۷ با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه انجام شده است. نویسنده این کتاب سعی کرده است از مباحث پراکنده آموزشی به کار رفته در کتاب درسی نکات مهمی را استخراج و از آنها به عنوان سوالات چهار گزینه ای تالیفی استفاده نماید؛ بنابراین با مطالعه کتاب کمک آموزشی دستور زبان فارسی از انتشارات نشر دریافت تسلط کافی بر کتاب درسی خواهید داشت.

ویژگی‌های کتاب

کتاب کمک آموزشی دستور زبان فارسی از انتشارات نشر دریافت دارای محتوایی مناسب است که در این بخش به معرفی آن خواهیم پرداخت در این کتاب انواع جمله و نحوه شمارش آنها به خوبی عنوان شده است. جمله‌های پیرو و پایه در کتاب کمک آموزشی دستور زبان فارسی نگارش شده است. نقش‌ها در جمله نیز در این کتاب به خوبی توضیح داده شده است. گروه اسمی، واج شناسی و همچنین فرایندهای آوایی از دیگر ویژگی‌های کتاب کمک آموزشی دستور زبان فارسی از انتشارات نشر دریافت محسوب می‌شود.

با مطالعه این کتاب کمک درسی می‌توانید با ۷۰۰ تست و تمرین آشنا شوید. تمامی تست‌های این کتاب دارای نکات مهمی است که در پاسخ نامه تشریحی می‌توانید با آنها مواجه شوید. این کتاب دارای نماد هایی مختلفی است که دارای مفهوم و کنایه‌های مشخصی می‌باشند. این کتاب دارای فهرست کاملی است که در بخش‌های مختلف آن با جمله، دستوری اجزای جمله، گروه اسمی، وابسته‌های گروه اسمی، ساختمان واژه ها، واج ها، فرآیندهای واجی و تست‌های آزمون سراسری ۹۸ مواجه می‌شوید.

دستور نهایی زبان فارسی جامع کنکور دریافت

دستور نهایی زبان فارسی جامع کنکور دریافت

نویسنده : هامون سبطی
ناشر : دریافت
قیمت : ۱۲۱,۶۰۰۱۵۲,۰۰۰ تومان

نمادهای کتاب

کتاب کمک آموزشی دستور زبان فارسی از انتشارات نشر دریافت دارای نمادهای مختلفی است که در این بخش به آنها بیشتر خواهیم پرداخت.

  • درس: اگر با این نماد مواجه شوید بدانید که منظور مطالب پایه ای و همچنین ارائه تعاریف مختلف می‌باشد.
  • نکته: نماد بعدی نکاتی است که درباره یک موضوع می‌توان به آنها توجه داشت. در واقع به برداشت‌های مختلف از یک موضوع می‌توان در این نماد پی برد.
  • توجه: نمادی است که در آن بدفهمی‌ها و یا نکات اشتباه به چالش کشیده می‌شوند.
  • یادآوری: نکات مطالب سال‌های گذشته و ارتباط مفاهیم جدید و قدیم در این بخش قابل بررسی است.
  • راهنمایی: این نماد راه میان بر و راه گشا را جهت حل مسئله به شما ارائه می‌دهد.

دسته بندی شده در: