کتاب کمک درسی حسابان ۲ از انتشارات الگو توسط آقایان کاظم اجلالی و ارشک حمیدی به نگارش درآمده است. این کتاب دارای ۵ فصل است که می‌توانید تمامی فصول را به صورت درس به درس مورد مطالعه قرار دهید. در ادامه در رابطه با ساختار کلی این کتاب اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

کتاب کمک درسی حسابان دوازدهم از انتشارات الگو

  کتاب کمک درسی حسابان دوازدهم از انتشارات الگو بر پایه ارائه درسنامه، پرسش‌های چهارگزینه‌ای و پاسخ‌های کاملاً تشریحی نگارش شده است. این کتاب که نوشته کاظم اجلالی و ارشک حمیدی است. کتاب حسابان ۲ قابل استفاده برای دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه و داوطلبان آزمون‌های مختلف سراسری و دانشگاه‌ها می‌باشد.

  این کتاب به مانند کتاب درسی دارای ۵ فصل است که در این فصول درسنامه به صورت درس به درس به همراه پرسش‌های چهار گزینه ای ارائه شده است. در پایان هر فصل نیز پاسخ‌های تشریحی کاملاً نگارش شده است. تست‌های کتاب کمک درسی حسابان ۲ از انتشارات نشر الگو در دو گروه قرار دارند. یک دسته از تست‌ها همراه با درسنامه ارائه می‌شوند و دیگر دسته مربوط به مربوط به پرسش‌های چهارگزینه‌ای انتهای فصل می‌باشند که براساس نکات مهم این کتاب به تألیف درآمده اند.

حسابان دوازدهم تست الگو

حسابان دوازدهم تست الگو

نویسنده : ارشک حمیدی
ناشر : الگو
قیمت : ۲۸۰,۰۰۰۳۵۰,۰۰۰ تومان

مقدمه‌ای بر کتاب کمک درسی حسابان دوازدهم از انتشارات الگو

  این کتاب را بر اساس محتوای حسابان سال دوازدهم و با هدف کسب مهارت در حل پرسش‌های چهارگزینه‌ای نگارش شده است. در واقع کتاب کمک درسی حسابان ۲ از انتشارات نشر الگو مکمل کتاب درسی است و رویکردهای آن آموزش نکات و مطالبی است که برای حل پرسش‌های چهارگزینه‌ای مفید واقع می‌شوند. هر فصل از کتاب به چند دسته تقسیم می‌شود. در ابتدای هر درس ضمن مرور نکات مربوط به آن درس روش‌های اصلی حل پرسش‌های چهار گزینه ای را با آوردن نمونه‌هایی از این پرسش‌ها آموزش داده ایم.

پس از آن تعداد زیادی پرسش‌های چهار گزینه ای ذکر شده و راه حل آنها نیز در انتهای فصل عنوان شده است. در انتخاب انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای به تنوع و فراوانی اهمیت بسیاری داده ایم از این رو با مطالعه کتاب کمک درسی حسابان ۲ از انتشارات نشر الگو می‌توانید راه حل تمام پرسش‌های چهار گزینه ای را به خوبی درک کنید. با استفاده از این کتاب کمک درسی می‌توانید سوالات درس حسابان ۲ را در آزمون‌های مهم از جمله سراسری درست پاسخ دهید.

ویژگی‌های کتاب کمک درسی حسابان دوازدهم از انتشارات الگو

ویژگی‌های کتاب کمک درسی حسابان ۲ از انتشارات الگو به شرح ذیل می‌باشند:

  • ارائه درسنامه که شامل نکات کلیدی و مرور مطالب مهم در ابتدای هر فصل می‌باشد.
  • تقسیم مطالب و پرسش‌های چهار گزینه ای که بر اساس بخش‌های کتاب درسی هستند.
  • طراحی ۲۴۰ پرسش چهارگزینه‌ای در درسنامه کتاب
  • ارائه ۱۴۵۴ پرسش چهارگزینه‌ای در پایان درسنامه ها.
  • پوشش سوالات کنکورهای سراسری سال‌های اخیر
  • پاسخ‌های کاملاً تشریحی برای همه پرسش‌های چهار گزینه ای کتاب کمک درسی حسابان ۲ از انتشارات نشر الگو
  • انتشارات نشر الگو با ارائه آدرس سایت و کانال تلگرام توانسته است با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. اگر تمایل دارید می‌توانید به صورت مستقیم با مؤلفان کتاب‌های مختلف این انتشارات در ارتباط باشید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,