این کتاب جهت مطالعه دانش آموزان پایه یازدهم انسانی برای آمادگی در کنکورهای آزمایشی و سراسری و آزمون های مدارس تالیف شده است و کاملا مطابق با کتاب درسی می باشد.

درسنامه عربی انسانی گاج

در درسنامه این کتاب، هر درس به دو بخش قواعد و ترجمه تقسیم شده و هر کدام به طور جداگانه شامل توضیحات کامل می شوند. بخش اول شامل قواعد و تست های آن می شود که به صورت کاملا ساده و قابل درک بیان شده به همین خاطر دانش آموزان با سطح پایین تر هم می توانند آن را مطالعه نمایند. همچنین نکات مهم کنکوری با عنوان “توجه” و “نکته” در درسنامه ها مشخص شده اند. دانش آموزان می توانند با مطالعه ی مطالب درسنامه ها به تمامی تست های داخل کتاب پاسخ دهند.

درسنامه ها شامل مثال هایی ساده در ارتباط با مباحث هر بخش می باشند و کاملا برای دانش آموزان قابل درک می باشند، همچنین اندکی از مثال های کتاب های درسی نیز همراهشان ارائه شده است. جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با مباحث درسی، در درسنامه ها تعدادی کادرهای تست و سوالات تالیفی قرار داده شده است. لازم به ذکر است که این درسنامه ها کاملا منطبق با کتاب درسی و دارای بیان ساده ای می باشند که برای آمادگی دانش آموزان جهت شرکت در آزمون های مختلف تشریحی بسیار مناسب می باشد.

عربی یازدهم انسانی میکرو گاج

عربی یازدهم انسانی میکرو گاج

نویسنده : خدیجه علیپور
ناشر : گاج
قیمت : ۲۳۳,۷۰۰۲۸۵,۰۰۰ تومان

تست‌های عربی یازدهم انسانی

شروع هر درس در کتاب عربی یازدهم انسانی میکرو با تشریح بخش قواعد می باشد و سپس تست های مربوط به قواعد قرار داده شده است. تست های این بخش از تنوع بالایی برخوردار هستند و سوالاتی که در ابتدا قرار داده شده اند نیز به صورت آسان و قابل حل مطرح شده اند. در کل تست های بخش های قواعد به سه سطح آسان، متوسط و متوسط رو به سخت تقسیم می شودند.

در قسمت دوم این کتاب سوالات مربوط به ترجمه ارائه شده اند و به صورت جداگانه در پنج بخش قرار داده شده اند. همچنین در این بخش سوالاتی با سطح آسان در ارتباط با تشخیص معنای واژه وجود دارد، اما شامل تمامی واژگان نمی باشد. بعد از این مبحث سوالاتی در ارتباط با انتخاب کلمات مناسب و متضاد و مترادف ها ارائه شده اند که شامل تست های اندکی می باشد و در پایان هم تست های ترجمه جمله ها و تطبیق با واقعیت قرار داده شده است.

قسمتی که مربوط به سوالات ترجمه است شامل پرسش های طبقه بندی شده می باشد که از جمله های کتاب درسی نیز در آن استفاده شده است. این سوالات تعداد کمی دارند و از آن جایی که ترجمه اهمیت بسیار زیادی دارد، دانش آموزان جهت تسلط بیشتر باید به تست های بیشتری پاسخ دهند.

در پایان هر درس یک آزمون مطابق با کنکور سراسری ارائه شده و جهت جمع بندی مباحث دروس بسیار کارآمد می باشد. همچنین در پاسخ نامه ی تشریحی کامل این کتاب تمامی گزینه ها واکاوی شده اند.

مشخصات کتاب عربی یازدهم میکرو رشته انسانی

درسنامه هایی با بیان ساده

درسنامه های جامع و کامل

پاسخ نامه کاملا تشریحی

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,