این کتاب تست‌های مقطع دوازدهم رشته تجربی را به طور کامل در بر می‌گیرد از این رو جهت بالا بردن توانایی دانش آموزان برای شرکت در امتحانات آزمایشی و کنکور سراسری بسیار مفید می‌باشد. فصل‌های این کتاب کاملا مطابق با کتاب درسی فیزیک دوازدهم می‌باشد. دانش آموزان می‌توانند در جلد اول بانک تست و در جلد دوم پاسخنامه تشریحی را مطالعه نمایند.

همان طور که می‌دانید این کتاب کمک درسی مجموعه ای از تست‌ها می‌باشد و شامل درسنامه نمی‌شود، اما برای درک بیشتر هر مطلب در بخش پاسخ تشریحی مختصری از نکته‌ها ذکر شده است.

تست‌های کتاب فیزیک دوازدهم تجربی میکرو گاج

 

در این کتاب سعی شده تا تمامی تست‌های مربوط به مقطع دوازدهم تجربی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد. از این رو، تمامی تست‌ها به شکل میکرو طبقه بندی شده، ارائه شده است و شامل کلیهٔ مدل‌های مختلف تست می‌شود. در تالیف این تست‌ها از تست‌های کنکورهای سراسری سال‌های گذشته و تمرین‌های کتاب درسی استفاده شده و در هر بخش، همراه تعدادی تست شناسنامه دار، تست‌های تالیفی نیز جهت در بر گرفتن تمامی مطالب و آشنایی داوطلبان با تست‌های جدید، قرار داده شده اند که کاملا در چهارچوب کنکور سراسری می‌باشند.

بخش‌های مختلف کتاب

کتاب فیزیک دوازدهم میکرو رشته تجربی شامل قسمت‌های متعددی در هر فصل می‌باشد. برای مثال فصل سوم این کتاب مبحث نوسان و امواج می‌باشد که خود به چهار بخش تقسیم می‌شود:

بررسی دقیق‌تر امواج صوتی و بازتاب و شکست امواج، حرکت نوسانی ساده و مروری بر مفاهیم موج.

برای مطالعه دانش آموزان با سطح بالاتر در آخر هر بخش تست هایی با نام یک قدم تا ۱۰۰ ارائه شده اند و بعد از آن، آزمونی تالیف شده تا دانش آموزان بتوانند با حل کردن این سوالات نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنند.

در آغاز هر فصل از کتاب فیزیک دوازدهم تجربی میکرو، یک فهرست ارائه شده که تعداد تست‌ها و شماره صفحهٔ مربوط به هر مدل سوال را می‌توان مشاهده کرد. برای این که دانش آموزان بتوانند در آخر هر فصل مطالب آن را جمع بندی کنند، به همراه این فهرست تعدادی سوال تالیف شده که جهت جمع بندی هر فصل بسیار مناسب می‌باشند. تمامی دانش آموزان با سطوح مختلف علمی می‌توانند این کتاب را مطالعه و از آن بهره لازم را کسب کنند.

فیزیک دوازدهم تجربی کنکور میکرو گاج (جلد اول)

فیزیک دوازدهم تجربی کنکور میکرو گاج (جلد اول)

نویسنده : بهروز نادری نژاد
ناشر : گاج
قیمت : ۲۷۰,۶۰۰۳۳۰,۰۰۰ تومان

جلد دوم

همان طور که پیش‌تر گفته شد، جلد دوم کتاب فیزیک دوازدهم تجربی میکرو شامل پاسخ‌های تشریحی تست‌ها می‌شود که در این بخش پیش از شروع هر قسمت در باکس‌های طوسی رنگ، خلاصه ای از نکته‌های مربوط به همان قسمت ارائه شده است و به دانش آموزان کمک می‌کند تا بهتر بتوانند با تست‌ها آشنا شده آن‌ها را حل کنند. تعداد زیادی از تست‌ها دارای دو راه متفاوت برای پاسخ دادن می‌باشند که مورد بررسی قرار گرفته و آخر یک تمرین جهت درک بیشتر نکات و مطالب مهم تالیف شده است.

دانش آموزان می‌توانند از کتاب فیزیک دوازدهم میکرو رشته تجربی به عنوان منبعی جامع و کامل استفاده کنند.

ویژگی‌های کتاب فیزیک دوازدهم میکرو رشته تجربی

پاسخنامه کاملا تشریحی

در بر گرفتن سوالات کنکور سراسری سال‌های گذشته

ارائه تست هایی با عنوان یک قدم تا ۱۰۰

در بر گرفتن تیپ‌های مختلف تست

دسته بندی شده در: