کتاب شیمی دوازدهم جلد اول الگو برای دانش اموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسط و داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه‌ها نالیف گردیده است.

این کتاب توسط مسعود جعفری و روح الله علیزاده نوشته شده است که شامل درسنامه – پرسش‌های چهار گزینه ایی و پاسخنامه کاملا تشریحی است. جلد اول این کتاب شامل فصل‌های اول و دوم است. از سال ۹۵ که تغییرات زیادی در محتوای کتاب‌های شیمی به وجود آمد و کتاب‌های درسی شیمی با رویکرد زمینه محور چاپ شد در همین راستا انتشارات الگو بر اساس اصول استاندارد و علمی در جهت تولید محتوا – تست و آموزش درس شیمی امکاناتی را برای دانش آموزان فراهم کرده تا مفاهیم کتاب درسی به طور کامل و مفهومی برای شرکت در آزمون‌های مختلف به ویژه کنکور سراسری فراهم شود. 

ساختار کتاب شیمی دوازدهم الگو

خلاصه نکات مهم در ابتدای هر فصل: در ابتدای هر فصل بخشی طراحی شده است که در آن تمتم مطالب فصل به صورت خلاصه‌های جعبه ایی و نموداری آمده است که مرور مطالب را برای دانش آموزان سریع‌تر میکند. برای مثال فصل اول توضیح خیلی مختصری از درسنامه است و همچنین شامل سوالات تالیفی سوالات‌ترکیبی سوالات کنکور و سوالات سطح دو است که میتوانید تعدادسوالات هرکدام را نیز مشاهده کنید.

مجموعه تست کامل با توجه به سبک جدید کنکورهای سراسری

شیمی دوازدهم تست جلد دوم

شیمی دوازدهم تست جلد دوم

نویسنده : روح اله علی زاده
ناشر : الگو
قیمت : ۵۵,۲۰۰۶۹,۰۰۰ تومان

ویژگی تست‌های کتاب

تعداد مناسب سوال‌های تالیفی، در تست‌ها از انواع تیپ‌های سوال‌های کنکور سراسری استفاده شده است تا همه قسمت‌های مختلف کتاب درسی مورد بررسی قرار گرفته باشد.

با توجه به اینکه یکی از ویژگی‌های کتاب درسی تصویر محور بودن آن است برای تمام شکل‌های کتاب درسی تست و نکته طراحی شده است.

سوالات شمارشی تیپ جدیدی از سوالا کنکور سال‌های اخیر است به همین دلیل به طور کنترل شده در میان تست‌های این کتاب استفاده شده است.

طراحی سوالات که سطح آن به صورت ساده – متوسط و دشوار است در پاسخ نامه به‌ترتیب با حروف A، B، C نمایش داده شده است.

جهت تسلط بیشتر دانش آموزان بعد از چند زیر فصل تعدادی سوال با عنوان سوالات‌ترکیبی از مفاهیم این زیر فصل‌ها طراحی شده.

در کادری مجزا سوالات کنکور در هر زیر فصل قرار داده شده است.

در انتهای سوالات هر فصل تعدادی سوال‌ترکیبی از کل فصل طراحی شده است که پاسخ به این سوالات نیاز به اشراف دانش آموزان به کل مطالب فصل دارد که بعد از مطالعه کامل مطالب میتوانید به این نوع سوالات پاسخ دهید.

تست‌های منتخب نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این کتاب است این سوالات با علامت خاصی برای دانش آموزانی که علاقه دارند با حل تعدادی تست در زمان کمتر توانایی لازم را کسب کنند طراحی شده است.

در انتهای هر فصل تعدادی سوالات دشوار آمده است تا دانش آموزانی که تمایل به حل سوالاتی با سطح بالاتر دارند خود را ارزیابی کنند این سوالا تحت عنوان «سوالات سطح دوم» طراحی شده است.

آموزش مفاهیم و نکات کتاب درسی

در کتاب کادری وجود دارد تحت عنوان «کلاس درس» در این قسمت تمام مطالب لازم برای یادگیری کامل هر زیر فصل به صوت منظم بیا شده تا همانند کلاس درس به دانش اموزن آموزش داده شود تا فضای یک کلاس درس را برای دانش آموزان یادآوری کند. در انتهای این کادر به منظور دوره سریع و راحت جمع بندی مطالب بیان شده است.

پاسخ نامه کاملا تشریحی

در پاسخنامه تشریحی نکات اصلی و مهم مشخص شده که این موضع به یادگیری بهتر دانش اموز کمک میکند.

سطح سوالات این کتاب منطقی و استاندارد است دانش آموزان با کتاب‌های تست نشر الگو میتوانند تمام نکات کتاب درسی و نکات کنکوری را یاموزند و با تست‌های گوناگون بر کتاب درسی کاملا مسلط شوند همچنین با کتاب‌های جمع بندی نشر الگو میتوانید خیلی سریع مطالب را دوره کنید و آزمون موفقی را در این درس پشت سر بگذارید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,