کتاب دور دنیا در ۴ ساعت رشته ریاضی جلد اول نظام جدید ویژه کنکور ۹۹ در ۲ جلد توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده است. این کتاب شامل ۱۲ دوره آزمون ریاضی است که منابع آن، آزمون‌های داخل و خارج از کشور، از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ است.

این آزمون‌ها به همراه پاسخ‌های کلیدی در سری کتاب‌های دور دنیا در ۴ ساعت گاج در اختیار داوطلبین کنکور قرار گرفته است. که با جلد اول کتاب دور دنیا در ۴ ساعت و حل تست‌های آن می‌توانید با سبک تست‌های کنکورهای اخیر آشنا شوید و در جلد دوم کتاب دور دنیا در ۴ ساعت ریاضی نظام جدید به پاسخنامه تشریحی آزمون‌ها، دسترسی خواهید داشت.

بسته جامع کنکور ریاضی سری دور دنیا در چهار ساعت ویژه کنکور ۱۴۰۳گاج

بسته جامع کنکور ریاضی سری دور دنیا در چهار ساعت ویژه کنکور ۱۴۰۳گاج

نویسنده : گروه مولفان
ناشر : گاج
قیمت : ۴۲۰,۷۵۰۴۹۵,۰۰۰ تومان

دور دنیا در ۴ ساعت

در کتاب دور دنیا تلاش شده تا سوالات نظام قدیم با کمترین تغییرات، با کتاب‌های نظام جدید هماهنگ شوند. با توجه به تغییرات کتاب‌های درسی، تست‌ها و سوالات انتخاب شده در کتاب دور دنیا در ۴ ساعت منتخبی از آزمون‌های سراسری داخل و خارج از کشور، مطابق با کتاب درسی نظام جدید است. این آزمون‌ها شامل تست‌هایی از دروس زبان و ادبیات فارسی، عربی، معارف، زبان انگلیسی، ریاضیات، فیزیک و شیمی می‌باشد. در کنار صورت سوالات، تغییرات سوال مطرح شده ذکر شده و با توجه به این نکته شما متوجه خواهید شد که سوال مطرح شده در آزمون تغییرات جزیی داشته یا به طور کلی تغییر کرده است.

فقط ۴ ساعت و ۱۰ دقیقه فرصت دارید

در کتاب دور دنیا شما با ۱۲ آزمون ریاضی روبرو هستید. ۱۲ آزمونی که ۶ آزمون آن مربوط به داخل کشور و ۶ آزمون دیگر مربوط به آزمون‌های خارج از کشور از سال ۹۲ تا ۹۷ است. شما برای انجام دادن آزمون‌های کتاب دور دنیا، تنها چهار ساعت و ۱۰ دقیقه زمان دارید تا با پاسخگویی به سوالات عمومی و اختصاصی به نتیجه دلخواه در آزمون اصلی، دست پیدا کنید.

زمان پاسخگویی در نظر گرفته شده برای دفترچه عمومی دور دنیا (شامل دروس زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی، زبان انگلیسی) ۷۵ دقیقه و برای آزمون‌های تخصصی دور دنیا (شامل دروس ریاضیات، فیزیک، شیمی) ۱۷۵ دقیقه در نظر گرفته شده است.

تعداد سوالات در نظر گرفته در هر آزمون، برای هر درس به این‌ترتیب است:

دفترچه عمومی

  • زبان و ادبیات فارسی ۲۵ سوال/ مدت زمان پاسخگویی ۱۸ دقیقه
  • زبان عربی ۲۵ سوال/ مدت زمان پاسخگویی ۲۰ دقیقه
  • فرهنگ و معارف اسلامی ۲۵ سوال / مدت زمان پاسخگویی ۱۷ دقیقه
  • زبان انگلیسی ۲۵ سوال / مدت زمان پاسخگویی ۲۰ دقیقه

دفترچه تخصصی

  • ریاضیات ۵۵ سوال/ مدت زمان پاسخگویی ۸۵ دقیقه
  • فیزیک ۴۵ سوال/ مدت زمان پاسخگویی ۵۵ دقیقه
  • شیمی ۳۵ سوال / مدت زمان پاسخگویی ۳۵ دقیقه

کنار سوالات علامت بزنید

در کتاب دور دنیا در ۴ ساعت به روش‌هایی برای بهتر تست زدن اشاره شده تا داوطلبان بتوانند علاوه بر دسترسی به آزمون‌های جامع و کامل، روش درست تست زدن را نیز بیاموزند. به عنوان مثال در کتاب دور دنیا از داوطلبان خواسته شده برای رسیدن به نتیجه دلخواه، شرایط زمانی و مکانی انجام آزمون را مطابق شرایط آزمون اصلی فراهم کنند. این شرایط عبارتند از:

پوشیدن لباس رسمی

شروع آزمون رأس ساعت ۸ و اتمام آزمون در زمان تعیین شده

عدم استفاده از ماشین حساب، جزوه و کتاب

دست کشیدن از پاسخ دادن به سوالات باقی مانده بعد از زمان مقرر

با توجه به پیشنهادات کتاب دور دنیا بهتر است ابتدا سراغ سوالات ساده‌تر بروید (تست‌هایی که به سرفصل‌های آن مسلط هستید) سپس گزینه صحیح را در دفترچه سوال و بلافاصله در برگه پاسخنامه علامت بزنید تا زمان پاسخ دادن به سوالات سخت دچار اتلاف وقت نشوید. یا در مورد کلمات کلیدی سوال به داوطلب پیشنهاد شده تا دور کلمات مهم سوال مانند «وجود ندارد» خط بکشید تا در مرور سوالات و پاسخ‌ها دچار اشتباه خوانی نشوید. به طور مثال در درس شیمی، به جز سوالاتی که احتیاج به محاسبه دارند، بقیه تست‌ها شامل عبارت‌هایی است که دانش آموز باید یک عبارت خوان قوی باشد که بتواند به درستی تست‌ها را پاسخ بدهد. برای مطلع شدن از دیگر روش‌های پیشنهادی می‌توانید به صفحات ابتدایی کتاب مراجعه کنید.

پاسخنامه کلیدی دور دنیا

در پاسخنامه جلد اول کتاب دور دنیا در ۴ ساعت رشته ریاضی نظام ویژه کنکور ۹۸ شما بدون هیچ توضیحی در مورد علت صحیح بودن پاسخ گزینه صحیح و یا اشتباه بودن سایر گزینه‌ها نمی‌بینید و فقط به عدد گزینه صحیح در لیست پاسخ‌ها دسترسی دارید. شما برای دریافت توضیحات و پاسخ‌های تشریحی و بررسی دلایل رد گزینه‌های اشتباه می‌توانید جلد دوم کتاب دور دنیا در ۴ ساعت رشته ریاضی را مطالعه کنید.

دسته بندی شده در: