طبق اعلام سازمان سنجش امسال در تاریخ ۹ مرداد ۹۷ اسامی نفرات برتر کنکور سراسری  در ۵ گروه آزمایشی علوم ریاضی , علوم تجربی , انسانی , هنر و زبان خارجه اعلام شد .گفتگو با برخی از این نفرات برتر را  بخوانید و از حس و انگیزه شان بعد از اعلام نتایج با خبر شوید .

علیرضا شاطری رتبه ۱ در گروه ریاضی : با حمایت خانواده و معلمان توانستم قدم بزرگی در این زمینه بردارم و رتبه اول را بدست بیاورم . خانواده از نظر انگیزه و حمایت مالی مشوقان من در این امر بودند. خیلی خوشحالم که این رتبه را کسب کرده ام و به خواسته خود رسیدم. در دانشگاه رشته برق یا کامپیوتر را ادامه میدهم و کسب رتبه و نمرات بالا از اهداف من است .

به تمام کسانی که نتوانستند امسال رتبه بیاورند گفت : انگیزه و تلاش خود را از دست ندهید قطعا به رتبه و مقام خوبی دست پیدا خواهید کرد.

 

نفر اول گروه زبان‌های خارجی و نفر دوم گروه تجربی  پدیده امسال کنکور ۹۷

علی عبدالله‌زاده رتبه اول گروه زبان‌های خارجی و رتبه دوم کنکور علوم تجربی یکی از پدیده های کنکور امسال بود از سال دوم دبیرستان برای کنکور امسال برنامه‌ریزی داشتم اما به‌صورت جدی از سال سوم دبیرستان درس خواندن برای کنکور را آغاز کردم.

قصد دارم رشته پزشکی را در شهر مشهد برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنم و  تهران نخواهم رفت همچنین احتمالا در زبان انتخاب رشته نخواهم کرد.

آزمون آزمایشی و کتاب تست استفاده می‌کردم اما کلاس فوق‌برنامه  شرکت نکردم . وی به دانش‌آموزان پشت‌کنکور توصیه کرد که روزانه حداقل ۷ ساعت درس بخوانند.علی همچنین گفت فضای مجازی را نیز در این مدت کنترل کرده بودم.

 

محمد کاظمی نفر سوم کنکور زبان‌های خارجی: 

محمد کاظمی : برنامه‌ریزی و عمل به آن یکی از رمزهای موفق من در کنکور بود. در سال منتهی به کنکور روزانه ۵ الی ۶ ساعت درس می‌خواندم و فکر می‌کنم که این زمان برای کسب موفقیت در کنکور کافی است.

در گذشته در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشتم، ولی  در سال منتهی به کنکور هیچ فعالیتی در شبکه‌های اجتماعی نداشتم.

پدر و مادرم در برقراری و ایجاد شرایط لازم برای موفقیت من بسیار تلاش کردند و از آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

طنین زاهدی کیا دانش آموز دیگری است که توانست رتبه دوم کنکور انسانی را کسب کند

از اینکه  توانستم نتیجه تلاش‌ها و زحمات خود را ببینم احساس رضایت و خشنودی میکنم. با برنامه‌ریزی‌های هفته‌ای و شرکت در کلاس‌های فوق برنامه‌ مدرسه به طور منظم توانستم به این موفقیت برسم.

طنین همچنین گفت :از ابتدا با هدف تحصیل در رشته‌ حقوق، شاخه‌ انسانی را انتخاب کردم،امیدوارم به موفقیت برسم .

 

فاطمه ملکی رتبه اول کنکور علوم انسانی را به خود اختصاص داده است

ملکی گفت: اصلاً فکرش‌ را هم نمی‌کردم به عنوان اولین نفر رشته انسانی انتخاب شوم و واقعاً از این موضوع خوشحال هستم.

وی راز موفقیت خود را چنین عنوان کرد : در کنار دروس‌ مدرسه مطالعه صحیح و کامل کنکور را زیر نظر معلمان  مدرسه ادامه دادم  تا اینکه توانستم این نتیجه‌ را بگیرم.

فاطمه درباره تصمیم اش برای ادامه تحصیل گفت: قصد دارم روانشناسی‌ دانشگاه تهران را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم .

 

دسته بندی شده در: