۱ – برنامه ریزی برای کنکور

  • برنامه ریزی تابستان برای کنکور

۲ – جزوه درسی

۳ – خواندن سوالات کنکور های قبل

۴ – مشاوره کنکور

  • آزمون آزمایشی
  • بهترین روشهای مطالعه کردن
  • پیدا کردن بهترین منابع کنکور

 

یکی از مهمترین تصمیمات زندگی هر دانش آموزی شرکت در کنکور و قبولی در آن برای بدست آوردن یک آینده روشن است .

شما با انتخاب یک رشته دانشگاهی مناسب میتوانید آینده شغلی خود را تضمین کنید .

برای گذراندن یک کنکور موفق و کسب رتبه ای برتر باید با برنامه ریزی دقیق در سال های منتهی به کنکور  بهترین منابع کنکور را پیدا کرده و با مطالعه دقیق و اصولی آن را انجام داد.

یا پیدا کردن یک مشاوره خوب و موسسه های موفق کنکوری شما میتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید. البته همت و تلاش و پشتکار شما است که باید در این امر به شما کمک کند.

برنامه ریزی در تابستان برای کنکور : 

شاید تا اینجای تابستان از فرصت استفاده نکردید و هنوز به فکر کنکور نیوفتاده اید ، بهترین زمان برای یک دوره کلی دروس سال های آخر دبیرستان فصل تابستان است شما با یک برنامه ریزی اصولی و دقیق میتوانید از فرصت های خود استفاده کنید یعنی هم به تفریحات خود برسید هم تمامی دروس را مطالعه کنید ، طبق گفته نفرات برتر سال های اخیر در  کنکور ۷ ساعت در روز کافیست تا شما مطالعه اجمالی و مفیدی را برای کنکور داشته باشید. ۹۰ درصد افرادی که به رتبه های بالا دست پیدا کردن تابستان خود را از دست ندادند و کلیه دروس پایه را مرور کردند.

خلاصه اینکه همه کنکوری هایی که تا الان فرصت خود را از دست داده اند نگران نباشند هنوز زمان کافی برای شروع دارید تا خود را به کنکور ۹۸ برسانید.

نمونه سوالات کنکور ۹۷ را دانلود کنید تا با نوع سوالات کنکور آشناشوید : 

دانلود سوالات کنکور ۹۷ ( رشته تجربی )

دانلود سوالات کنکور ۹۷ ( رشته ریاضی ) 

دانلود سوالات کنکور ۹۷ ( رشته انسانی )

مشاوره کنکور : 

کنکوری های عزیز شاید به تنهایی نتوانید یک برنامه ریزی دقیق و منظم برای کنکوز خود ترتیب دهید برای اینکه با فکر باز تر و خیال راحت تر بتوانید کنکور را پشت سر بگذارید نیاز به یک راهنما و مشاور خبره و توانا دارید تا بتواند به شما در پشت سر گذاشتن یک کنکور موفق کمک کند.

مشاور کنکور به شما کمک می کند تا از پس سختی ها بر بیایدد بهترین منابع کنکور را به شما معرفی میکند در برنامه ریزی کمک میکند تا فرصت های طلایی خود را دست ندهید و همچنین شما را با تکنیک های افزایش ساعت مطالعه آشنا میکند.

مشاور کنکور شما در امر پبدا کردن مفید ترین کتب درسی و کامل ترین جزوه های کنکور  راهنمایی میکند . مشاور کنکوری وظیفه دارد تمامی تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد و حتی ضمن قبولی در کنکور با انتخاب رشته مناسب نیز با شما همراه است.

آزمون های آزمایشی : 

شما باید در تمامی آزمون های آزمایشی شرکت کنید تا ببینید سطح سوالات به چه صورت است و خود را در این آزمون ها محک بزنید .

چند دلیل که باعث میشود در آزمون های آزمایشی تراز خوبی نیاورید :

  • عدم مطالعه صحیح و اصولی
  • سرعت پایین در حل تست ها
  • عدم زمان بندی مناسب
  • عدم برنامه ریزی صحیح در مباحث مطالعه
  • مطالعه های کاذب و بیهوده

اینها دلایل کسب تراز پایین و رتبه نا مناسب در آزمون های آزمایشی است با کمک مشاور کنکور می توایند این اشتباهات را به راحتی بر طرف کنید.

 

 

 

دسته بندی شده در: