کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم میکرو گاج یک بانک تست کامل میباشد که ویژه داوطلبان کنکور ۹۸ برای آمادگی در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی شامل ۲۰۰۰ تست چالشی و ۲۰۰۰ پاسخ تشریحی تالیف شده است.

کتاب های میکرو طبقه بندی در انتشارات گاج برای پایه های تحصیلی دهم و یازدهم و دوازدهم و کنکور رشته های تجربی و ریاضی و انسانی تدوین شده است. چینش فصل ها و زیر فصل ها مطابق با کتاب درسی است و  صفحه به صفحه مطابق با کتاب درسی پیش رفته است.

این کتاب دارای دو جلد است : جلد آموزش و جلد تست

کتاب پیش رو یک مجموعه کامل و جامع از تست های شیمی دهم و یازدهم است کتاب شامل ۲۰۰۰ تست جدید و متنوع و ترکیبی است که مطابق با کتاب درسی مدرسه نوشته شده است. در انتهای کتاب نیز آزمون جامع به همراه پاسخ تشریحی در نظر گرفته شده است.  تست ها به شکل میکرو طبقه بندی ست و به ترتیب صفحه های کتاب درسی و بسته های آموزشی جلد دیگر این کتاب آمده اند.

شیمی پایه میکرو گاج

شیمی پایه میکرو گاج

نویسنده : امیر حسین کریمی
ناشر : گاج
قیمت : ۱۱۸,۹۰۰۱۴۵,۰۰۰ تومان

از لحاظ سطح  تست ها سطح قابل قبولی دارد و سعی شده انواع مختلف تست ها را پوشش دهد. تا حد امکان سعی شده است تست های کنکور های مرتبط با مبحث را در بخش مربوطه قرار دهند.و تست ها از نظر  سطح دشواری  مشابه کنکور سراسری است. مثلا ٢۵ درصد تستها ساده، ۵٠ درصد متوسط و ٢۵ درصد دشوارند..

  

پیشنهاد میشود در حل تست ها ابتدا به سراغ تست های به رنگ آبی بروید زیرا منطبق با کتاب درسی طراحی شده اند در انتهای هر فصل نیز آزمونک هایی آورده شده و تست ها مریوط به همان فصل میباشد

و در آخر کتاب پاسخنامه تشریحی کامل همراه با بررسی دقیق جواب ها آمده است در قسمت پاسخ نامه نکات مهم در کادری تحت عنوان نیم نگاه به دانش آموزان توضیح داده شده.

این کتاب می تواند به عنوان منبع خوب و برای جمع بندی شیمی پایه و مرور نکات از طریق آزمونک های آن برای دانش آموزان کنکوری کاربرد داشته باشد.

دسته بندی شده در: