کتاب ریاضیات پایه دهم و یازدهم انتشارات خیلی سبز برای دانش آموزان رشته ریاضی و برای آمادگی در کنکور و آزمون های آزمایشی تستی تالیف شده است.

کتاب ریاضیات پایه دهم و یازدهم شامل:

  • تست های متنوع
  • پوشش تست های کنکور
  • ترتیب خوب تست ها

درسنامه این کتاب کاملا به شکل کنکوری و نکنه دار نوشته شده است .زبان درسنامه ساده است و خواننده راحت می تواند با آن ارتباط برقرار کند . در کل ممکن است دانش آموزان بعد از خواندن درسنامه از یک موضوع وقتی به سراغ حل تست ها می روند، در مطالعه پاسخنامه به نکاتی برخورد کند که در درسنامه به آنها اشاره نشده است. در آخر درس یک تست با پشخ تشریحی نیز آمده است.

در کتاب ریاضیات پایه دهم و یازدهم رشته ریاضی تست خیلی سبز تعداد تست ها  تقریبا ۱۴۸ تست در هر فصل است. بیشتر تست ها منطبق بر کنکور سراسری  پوشش داده شده اند. در این کتاب از کنکور سال ۸۰ به بعد نمونه سوال آمده است. تست های دشوار و سخت تر نیز به عنوان سری z در پایان تست ها قرار گرفته اند. البته دانش آموزان ضعیفتر نیاز به حل این تست ها ندارند. پاسخ های تشریحی تست ها توضیحات خوب و کاملی دارند و در مواردی شامل نکاتی هم هستند و دانش آموزان با خواندنشان می توانند نکات جدیدی را یاد بگیرند. کتاب دارای ۱۰ فصل است که هر فصل از چند درس تشکیل شده است همچنین درس ها در ابتدا با درسنامه شروع میشوند و بعد تست های درس آورده شده است. جمع بندی کتاب با یک آزمون  به همراه پاسخ نامه تشریحی در انتهای هر فصل است .

   

همچنین :

  • از تست های رنگی غافل نشید چون از درجه اهمیت زیادی برخوردارند.
  • از مثال های داخل درسنامه غافل نشید، اول آنها را حل کنید بعد سراغ تست ها بروید.
  • از آزمون پایان هر فصل غافل نشید و فصل رو جمع بندی کنید.

در مجموع این کتاب یک بانک تست خیلی خوب برای دانش آموزان خصوصا داوطلبین کنکور میباشد.

دسته بندی شده در: