در کتاب دین و زندگی جامع کنکور دهم و یازدهم میکرو گاج سعی شده است به نیاز های پایه یک دانش آموز برای کنکور پاسخ داده شود. کتاب های میکرو طبقه بندی گاج از بهترین و پرفروشترین کتاب های آموزشی است . کتاب های میکرو طبقه بندی برای پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم و کنکور رشته تجربی ریاضی و انسانی تالیف شده است.

کتاب دین و زندگی جامع کامل ترین منبع تست برای دانش آموزانی است که در سیستم آموزشی جدید کنکور میدهند و شامل ۱۶۰۰ تست در درس دین و زندگی است .

ساختار کتاب :

  • متن درس
  • جدول آیات و احادیث
  • کادر های فعالیت کلاسی اندیشه و تحقیق
  • کتاب درسی زیر ذره بین
  • تست های خط به خط
  • تست ای مفهومی
  • تست های ترکیبی
  • پاسخ های تشریحی
بانک تست دین و زندگی جامع کنکور میکرو گاج

بانک تست دین و زندگی جامع کنکور میکرو گاج

نویسنده : افشین پورافشار
ناشر : گاج
قیمت : ۱۸۴,۵۰۰۲۲۵,۰۰۰ تومان

در ابتدای درسنامه اهداف درس و اصطلاحات آن به خوبی مورد تاکید قرار گرفته است و از جدول و نمودار برای شاخه بندی مطالب استفاده شده است.البته متن درسنامه، همان متن کتاب درسی است و از عمق دادن به آن یا نکته گویی کمتر استفاده شده است.

یکی از مهمترین بخش های کتاب دین و زندگی آیات و احادیث هستند در جدول آیات متن عربی – ترجمه لغت به لغت – ترجمه روان – پیام آیه – روابط علت و معلولی – نکات ترکیبی و ارتباط معنایی بررسی شده است.

  

در کتاب درسی کادر هایی برای فعالیت کلاسی اندیشه و تحقیق تفکر در احادیث وجود دارد که طراحان کنکور از این کادرها نیز سوال مطرح میکنند.این کادر ها د

در کادر زیر ذره بین  نکته های اصلی درس توضیح داده شده است. در کتاب دین و زندگی جامع کنکور دهم و یازدهم میکرو گاج تعداد تست ها نسبت به هر سرفصل مناسب است. تست های ترکیبی در این کتاب را پس از مطالعه مطالب و مفاهیم چند درس می توانید پاسخ دهید این تست ها معمولا سطح بالاتری نسبت به تست های دیگر دارند . از تست های آزمون های آزمایشی در سوالات استفاده نشده است اما سوالات کنکور سال های قب را پوشش داده است.

در بخش پاسخنامه تمامی جواب ها به صورت کامل و تشریحی آورده شده و در بعضی تست ها به بررسی گزینه ای دیگر نیز پرداخته است .و در آخر تمامی پاسخ ها یه صورت پاسخنامه کلیدی نیز آمده است.

  

حجم کتاب دین و زندگی جامع کنکور دهم و یازدهم میکرو گاج اگرچه مناسب است اما از جهت ذکر برخی نکات ضروری، کاستی هایی دارد  این کتاب به عنوان منبع خوبی برای تست می تواند مفید باشد و البته زمان مناسب استفاده از آن ایام نزدیک تر به آزمون هاست.

دسته بندی شده در: