کتاب های میکرو طبقه بندی گاج از بهترین و کاملترین کتاب های آموزشی برای دانش آموزان پایه های تحصیلی دهم و یازدهم و دوازدهم و کنکور رشته های تجربی ریاضی و انسانی تالیف شده است.

کتاب پاسخ فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی میکرو گاج با بیش از ۲۲۰۰ پاسخ کاملا تشریحی به همراه آموزش کاربردی برای دانش آموزان خصوصا داوطلبین کنکور گرداوری شده است.

کتاب هاب میکرو طبقه بندی از بهترین کتاب های انتشارات گاج است که برای پایه های تحصیلی دهم و یازدهم و دوازدهم و کنکور رشته های تجربی ریاضی و انسانی گرداوری شده است.

فیزیک پایه میکرو تجربی گاج (جلد دوم)

فیزیک پایه میکرو تجربی گاج (جلد دوم)

نویسنده : بهروز نادری نژاد
ناشر : گاج
قیمت : ۳۵۲,۶۰۰۴۳۰,۰۰۰ تومان

فیزیک پایه میکرو طبقه بندی گاج دارای دو جلد است بانک تست و پاسخ های تشریحی

این کتاب شامل :

  • خلاصه نکات کاربردی
  • پاسخ های تشریحی کاملا مفهومی

تمام مفاهیم و مطالب موجود در کتاب درسی ساده و کاربردی ذکر شده .برای درک بهتر مفاهیم کتاب درسی از تصاویر و مثال های آموزشی استفاده شده است. در برخی پرسش ها چند روش پاسخ آمده.

این کتاب پاسخنامه تشریحی است که قبل از جواب دادن به تست ها خلاصه نکات مهم درسی که مربوط به همان فصل از کتاب درسی است آمده این توضیحات برای دانش آموزان بسیار مهم است زیرا علاوه بر پاسخنامه تشریحی مروری است بر درس های کتاب درسی .

  • تذکرات بسیار مهم نیز در کادری مشخص توضیح داده شده است.
  • تمامی مفاهیم موجود در کتاب های درسی را با بیان زوان و کاربردی شرح داده شده است
  • از تصاویر و مثال های موزشی برای درک بهتر مطالب استفاده شده است.
  • در بخش پاسخنامه در بعضی از تست ها چند روش برای پاسخ گویی به سوالات ارائه شده است.

سوالات دشوار به صورت گام به گام توضیح داده شده است.

  

یکی از ویژگی های خوب این کتاب ارائه نکات مهم و کاربردی در بیشتر پاسخهاست که در کادری مشخص تحت عنوان خلاصه نکات آمده و با رسم شکل و نمودار توضیحات را کاملتر کرده است و حتی در بین این نکات تمریناتی را به همراه پاسخ برای درک بهتر موضوع برای دانش آموزان شرح داده است.

دسته بندی شده در: