کتاب شیمی پایه کنکور خیلی سبز یک مجموعه کتاب کامل برای دانش آموزان دهم و یازدهم متوسطه جهت آمادگی در کنکور تالیف شده است.

کتاب به بخش های مختلف تقسیم شده که تمامی قسمت های کتاب درسی را پوشش میدهد , ساختار کتاب به شرح زیر است :

بخش آموزشی : در قسمت آموزشی که همان درسنامه است تمامی مطالب کتاب درسی را کامل توضیح داده است.

سوالات : بخش سوالات شامل سوالات تالیفی – سوالات کنکور های سراسری و تمرین های کتاب درسی است.

پاسخ های تشریحی : در انتهای هر فصل تمامی سوالات و پرسش ها با پاسخنامه تشریحی کامل برای دانش آموزان آمده و تمام گزینه ها مورد بررسی قرار گرفته اند .

پاسخ نامه کلیدی : در انتهای کتاب به صورت مجزا آمده است.

   

بخش ویژه کتاب در اینجاست که تمامی مواردی که در درسنامه , سوالات و پاسخنامه آمده با یک آیکون مشخص ذکر شده است . ( نکته – چند نکنه -توصیه ایمنی – یادآوری – نتیجه گیری – بچه ها مراقب باشین – مثال-توجه – یه جور دیگه – پاورقی – سوال – جواب ) تمامی این موارد به صورت کاملا مشخص و برای فهم و یادگیری بیشتر دانش آموز مورد توجه قرار گرفته است.

شیمی جامع کنکور تست خیلی سبز (جلد اول)

شیمی جامع کنکور تست خیلی سبز (جلد اول)

نویسنده : مهدی براتی
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۴۳۲,۰۰۰۵۴۰,۰۰۰ تومان

در درسنامه ها سعی شده از هدف اصلی یعنی آمادگی برای کنکور سراسری دور نشود و همچنین به تمرین های کتاب درسی نیز توجه ویژه شده است.مثال ها و تست های درسنامه اغلب به جا و مناسب با مطلب درسی آورده شده اند و سعی شده است که ابتدا با مثالها و تستهای ساده موضوع را تفهیم کنند و  بعد سراغ تست های مختلف و سخت برود  البته حجم تستهای درسنامه زیاد نیست که با توجه به پایه بودن کتاب طبیعی است.  از تصاویر و جدول ها برای توضیحات بیشتر مطالب به خوبی استفاده شده است که دانش اموز را به مطالعه بیشتر ترغیب می کند .

در کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز تعداد تست ها چه برای جمع بندی دانش آموز کنکوری چه برای پایه ی دهم و یازدهم مناسب است و تست های ایده دار و متناسب با کنکور سراسری نیز دارد.

در جواب تست ها سعی شده همه ی عبارات به طور کامل بررسی شوند، البته بعضی از تست ها و عبارات که در درسنامه توضیح داده شده اند پاسخی برایشان ذکر نشده است.

 

از نکات تحسین برانگیز کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم تست خیلی سبز حجم مناسب کتاب با توجه به محتوای آن پوشش دادن کامل مطالب دهم و یازدهم است . در کل کتاب شیمی پایه کنکور دهم و یازدهم خیلی سبز برای دانش اموزان قوی در این درس بسیار مفید میباشد و منبع خیلی خوبی برای آمادگی در کنکور است.

دسته بندی شده در: