کتاب عربی پایه کنکور دهم و یازدهم سیرتا پیاز برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم جهت آمادگی در کنکور تالیف شده است.

فصل های این کتاب مطابق با کتب درسی میباشد.

در کتاب سیر تا پیاز عربی پایه دهم و یازدهم گاج متن درسنامه شامل مفاهیم کتاب درسی به همراه نکات تستی مفیدی می باشد. در بعضی قسمت های آن نیز دقیقاً از جملات کتاب درسی استفاده شده است. ساختار کلی درسنامه از این قرار است که بعد از بیان هر مطلب به صورت مفهومی و عمیق ابتدا مثال هایی مرتبط با آن موضوع گفته شده است و ارائه نکات کلیدی سپس تعدادی تست برای آن قسمت آورده شده است که برخی از این مثال ها و تست ها، شبیه سازی شده  تمرین ها کتاب درسی هستند .درسنامه جامع است و تمامی نکات لازم برای کنکور با توجه به تغییرات کتاب درسی ذکر شده است

عربی پایه کنکور دهم و یازدهم سیر تا پیاز

عربی پایه کنکور دهم و یازدهم سیر تا پیاز

نویسنده : اسرافیل قربان پور
ناشر : گاج

تمامی قواعد مربوط به هر درس با ذکر مثال توضیح داده شده است. در انتهای کتاب نکات کلیدی ترجمه به صورت جامع آورده شده است همچنین در هر درس واژگان , مترادف , متضاد , جمع مکسر و ترجمه متون در کادر های مشخص برای دانش آموزان عنوان شده است.

مهمترین بخش کتاب بانک تست کامل میباشد و سوالات کنکور سال های قبل مطرح شده و همچنین از تمامی مباحث , متن کتاب درسی سوالات تستی مطرح شده است.  در اخر کتاب آوردن آزمون جامع برای هر دو پایه دهم و یازدهم برای مرور کلی مطالب برای دانش آموزان بسیار مفید است.

   

کتاب دارای پاسخ نامه تشریحی خوبی می باشد و بررسی تمام گزینه ها در آن صورت گرفته است.

حجم کتاب سیر تا پیاز عربی پایه دهم و یازدهم گاج با توجه به ساختار درسنامه، تست ها و آزمون های قرار گرفته در انتهای هر درس مناسب است و منبع بسیار خوبی جهت آمادگی در کنکور برای داوطلبین میباشد.

دسته بندی شده در: