کتاب زبان انگلیسی پایه کنکور دهم و یازدهم میکرو گاج جهت آمادگی در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی برای دانش آموزان تالیف شده است.

کتاب های میکرو طبقه بندی گاج از بهترین کتاب ها برای دانش آموزان پایه های تحصیلی دهم , یازدهم , دوازدهم و کنکور رشته های تجربی ریاضی و انسانی است. این کتاب منطبق بر اصول علمی آموزشی چیده  شده است.

ساختار دذس های در این کتاب به صورت زیر است:

  • واژگان
  • گرامر
  • کلوز تست
  • درک مطلب
  • آزمون پایانی
  • پاسخ های تشریحی

در کتاب انگلیسی پایه کنکور دهم و یازدهم میکرو گاج در بخش اول، واژگان در سه بخش به ترتیب اهمیت از مهم ترین تا کم اهمیت ترین،طبقه بندی شده اند که به دانش آموز امکان مرور سریع واژگان مهم را می دهد. همچنین استفاده از تصاویر رنگی مختلف مرتبط جلوی هر واژه موجب درک و به یادماندن آن واژه در ذهن دانش آموز می شود تمام واژگان با مثال های دقیق و کاربردی ارائه شده است.

زبان انگلیسی جامع کنکور میکرو گاج

زبان انگلیسی جامع کنکور میکرو گاج

نویسنده : حمید خزایی
ناشر : گاج
قیمت : ۱۸۸,۶۰۰۲۳۰,۰۰۰ تومان

درسنامه در بخش های گرامر و مطالب کلوز و درک  مطلب، به خوبی به نگارش درآمده است و دانش آموز به راحتی می تواند آن را درک کند و از نکات آن استفاده کند در بخش واژگان کلماتی که  در کتاب درسی نیامده اند  ولی با دیگر واژگان در کتاب در ارتباط  هستند، آورده شده است. در انتهای بخش واژگان تعداد زیادی از تست برای لغات آمده که ترکیبی از تست های کنکور اخیر و تست های تالیفی است.

درسنامه به شدت جذاب و گیراست و مفاهیم مورداستفاده در آن موجب تقویت سطح علمی دانش آموزان  ضعیف از طریق بکارگیری تصاویر مختلف  و نکات مهم می شود.در درسنامه تستی به عنوان مثال آورده نشده است و این می تواند نقطه ضعفی برای درسنامه باشد

  

بخش گرامر کتاب با متد های جدید آموزشی مباحث را با زبان ساده و جذاب توضیح داده است و در تست های گرامر انواع تیپ های مختلف و مباحث مورد نظر کنکوری پوشش داده شده است تست ها به ترتیب از ساده به دشوار دسته بندی شده است.

بخش کلوز تست و درک مطلب به خوبی دانش آموز را برای پاسخگویی به تست ها آماده می کندکلوز تست به دلیل تکرار زیاد در کنکور از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل در تمامی درس ها چندین متن کلوز تست قرار گرفته است.

در کتاب انگلیسی پایه کنکور دهم و یازدهم میکرو گاج تعداد تست های هر بخش تا حد خوبی معقول و کافی است. در انتهای هر درس آزمون های تستی منطبق بر سوالات کنکور برای مرور درس ها و تسلط هر چه بیشتر دانش آموزان قرار داده شده است.تست ها براساس پرسش های کنکورهای قبلی و آزمون های آزمایشی طراحی شده اند و ایده های نو در طرح این سوالات جایی نداشته  است. روندآموزشی تست ها موجب شده است تا دانش آموزان با هر سطحی بتوانند از تست ها استفاده کنند.

  

پاسخنامه مناسب و کامل است. چون ترجمه تمامی گزینه ها در هر تست آورده شده است می توان به نوعی گفت که همه گزینه ها بررسی شده اند.

با توجه به پوشش کامل تمامی موارد، این کتاب به عنوان منبع کامل یادگیری، تمرین و ارزیابی می تواند مورد استفاده دانش آموزان قرار بگیرد و تسلط بر مباحث را به دنبال داشته باشد.

دسته بندی شده در: