کتاب زیست پایه کنکور دهم و یادهم میکرو گاج جهت آمادگی در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی ویژه داوطلبین کنکور و دانش آموزان تالیف شده است.

کتاب های میکرو طبقه بندی از بهترین منابع آموزشی است که توسط انتشارات گاج و برای پایه های تحصیلی دهم و یازدهم و دوازدهم و کنکور رشته های تجربی و ریاضی و انسانی تولید شده است.

کتاب آموزش زیست پایه کنکور دهم و یازدهم میکرو گاج نیز اساسا برای کنکور طراحی شده است.چیدمان فصل ها بر اساس ترتیب فصل های کتاب های درسی دهم و یازدهم می باشد.

این کتاب شامل موارد زیر است :

  • درسنامه
  • یادآوری
  • نکات مفهومی و ترکیبی
  • کادر فعالیت
  • کادر نکات شکل
  • کادر جمع بندی
  • کتاب درسی زیر ذره بین
  • شکل های رنگی
  • لغت نامه واژگان معادل سازی شده

درسنامه این کتاب اساسا بر گرفته و مشابه با متن کتاب درسی است و در بیشتر مواقع کتاب درسی را ساده‌سازی و طبقه بندی کرده است . از ویژگی هایی که درسنامه را جذاب کرده  نکاتی است که درباره مت کتاب درسی و شکل های آن گفته شده است . بخش‌های ( آنچه خواهید خواند و آنچه گذشت ) در کتاب به چشم می‌خورند که شامل نکات ترکیبی با فصل های دیگر کتاب های دهم و یازدهم است. همانطور که میدانید نکات ترکیبی بخش قابل توجهی از سوالات در کنکور را شامل می‌شوند.  آوردن نکات مهم چه ترکیبی و چه غیر ترکیبی و اینکه نکات مهم جا نیفتاده اند از ذکر مطالب زیاد و خارج از کتاب خودداری شدهاست، درس‌نامه به صورت کلی تلاش زیادی در عمق دادن به  مطلب کرده است تا اینکه با آموزش نکته وار بپردازند و این موضوع را از حجم نسبتاً بالای کتاب نیز می‌توان متوجه شد.

درسنامه آی کیو زیست جامع کنکور گاج

درسنامه آی کیو زیست جامع کنکور گاج

نویسنده : گروه آموزشی زیستاز
ناشر : گاج
قیمت : ۱۰۵,۷۸۰۱۲۹,۰۰۰ تومان

از ویژگی های خوب این کتاب مرور مطالب مرتبط از کتاب های علوم هفتم و هشتم و نهم است که ممکن است از ذهن دانش آموزان پاک شده باشد.

فعالیت های کتاب درسی نظام جدید بخشی از سوالات کنکور را در برمیگیرد تمامی کادر های فعالیت به طور کامل توضیح داده شده است.

در این کتاب تمام شکل های کتاب درسی تحت عنوان   “کادر های نکات شکل” مطرح شده است با وجود این کادرها تمام  نکات قابل ذکر در شکل ها به خوبی شرح داده شده است.

در هر فصل این کتاب تعدادی کادر جمع بندی هست جمع بندی قبل از امتحانات مدرسه , قبل از آزمون های آزمایشی و قبل از کنکور  که برای مرور کلی بسیار مفید است.

     

همچنین بخش‌ “کتاب درسی زیر ذره بین” وجود دارد که به اشتباهات کتاب درسی می‌پردازد که بسیار سودمند است.

این کتاب به عنوان منبع بسیار خوب و قوی جهت آمادگی برای کنکور توصیه میشود.

دسته بندی شده در: