کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور پایه دهم و یازدهم و دوازدهم میکرو ویژه آمادگی برای کنکور با بیش از ۳۶۰۰ تست از کتاب های منطق و فلسفه ۱ و ۲ توسط انتشارات گاج نالیف شده است.

کتاب های میکرو طبقه بندی گاج یکی از بهترین منابع کنکور است و برای پایه های تحصیلی دهم و یازدهم و دوازدهم و کنکور تجربی و ریاضی و انسانی تولید شده است.

ویژگی های کتاب منطق و فلسفه جامع شامل:

  • ارائه‌ی کامل مطالب کتاب درسی منطق دهم، فلسفه‌ی یازدهم و فلسفه‌ی دوازدهم
  • بررسی بیش از ۳۶۰۰ تست چالشی و بی‌نظیر
  •  سؤالات کنکور سراسری داخل و خارج کشور
  • همراه با پاسخ‌های کاملا تشریحی

در کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه‌ بندی چینش مطالب به‌صورت پایه‌ به‌ پایه و درس‌به‌درس بوده و داوطلبان در آغاز هر درس به بررسی و مطالعه‌ی درس‌نامه و آموزش نکات ویژه و کاربردی آن درس که در کادر های رنگی و مشخص آمده اند می‌پردازند. بعد از هر درسنامه پرسش ای چهار گزینه ای قرار داده شده است این پرسش ها شامل تست های تالیفی و تست های کنک سال هلی قبل میباشد.

دو مدال تست در این کتاب قرار دارد تست های معمولی که برای همه دانش آموزان آورده شده است و تست هایی تحت عنوان “یک گام فراتر” که تست های دشواری هستند و باید پس از خواند ن کامل درسنامه و مطالب مهم به این تست ها پاسخ داده شود. در هر مبحث تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سؤالات تألیفی چهارگزینه‌ای مطرح شود. در لابه‌لای این سؤالات، نمونه‌ تست‌هایی از آزمون‌ سراسری داخل و خارج از کشور نیز مطرح شده تا هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد.

منطق و فلسفه کامل کنکور میکرو گاج

منطق و فلسفه کامل کنکور میکرو گاج

نویسنده : رضا آقاجانی
ناشر : گاج
قیمت : ۴۸۷,۹۰۰۵۹۵,۰۰۰ تومان

بعد از اتمام درسنامه ها و سوالات چهار گزینه ایی در آخر کتاب پاسخ نامه تشریحی کامل و روان آورده شده است در بخش پاسخنامه در برخی تست ها به بررسی سایر گزینه ها و جواب های نادرست نیز پرداخته است این یکی از ویژگی های مثبت در این کتاب است زیرا به دانش آموز در درک بهتر مفاهیم و مطالب کمک بسیار میکند.  دانش‌آموز به‌وسیله‌ پاسخ‌نامه‌ تشریحی این کتاب قادر خواهد بود نکات پنهان تست‌هایی را که به‌درستی پاسخ داده، دریابد و همچنین علت نادرست بودن پاسخ‌هایی که برای برخی از تست‌ها ارائه کرده ر دریابد. در برخی از پاسخ تست ها تذکرات مهم آورده شده است .

   

در مجموع کتاب منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو گاج یکی از منابع خوب برای دانش آموزان پایه دهم و یازدم و دوازدهم رشته انسانی است و همچنین با تسلط بر کتاب درسی می توانند کنکور و آزمون های آزمایشی موافقی را پشت سر بگذارند.

دسته بندی شده در: