اپلیکیشن کتابچی اپلیکیشن آنلاین فروش کتاب‌های کمک درسی در سراسر ایران می باشد. با اپلیکیشن کتابچی در کنار وبسایت آن، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان برای خرید کتاب کمک درسی خود اقدام کنید، و آن را درب منزل تحویل بگیرید. با کتابچی نیازی ندارید که زمان زیادی را صرف جست و جوی کتاب کمک درسی دلخواه خود در کتاب‌فروشی‌های مختلف کنید.

اپلیکیشن کتابچی خرید کتاب کمک درسی

اپلیکیشن جامع و آنلاین در زمینه فروش کتاب های کمک درسی اپلیکیشن کتابچی می باشد. با این اپلیکیشن آنلاین می‌توانید هر نوع کتاب کمک درسی که در نظر دارید را خریداری کنید. انواع کتاب کمک درسی از انتشارات‌هایی مانند خیلی سبز، گاج، منتشران، کتاب های کمک آموزشی قلم چی و سایر کتاب های کمک درسی را می توانید به راحتی درب منزل خود تحویل بگیرید. این اپلیکیشن خرید کتاب به راحتی بر روی تمامی سیستم های اندرویدی و IOS گوشی های همراه قابل نصب می باشد .
صفحه پروفایل کاربر در اپلیکیشن کتابچی

مزیت های استفاده از اپلیکیشن کتابچی خرید کتاب کمک درسی چیست؟

  • اولین مزیت استفاده از این اپلیکیشن آنلاین جستجوی ساده در آن می‌باشد. به راحتی می توانید در اپلیکیشن کتابچی خرید کتاب کمک درسی، نام کتاب مد نظر خود را جستجو نمایید. در این جستجوگر می‌توانید از فیلترهای مقاطع تحصیلی مختلف نیز استفاده نمایید.
  • امکان مشاهده پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک درسی و همچنین تازه‌ترین کتاب‌های کمک درسی منتشر شده توسط تمامی انتشارات کتاب‌های کمک درسی در اپلیکیشن کتابچی وجود دارد .
  •  امکان مشاهده کتاب های کمک درسی پیشنهادی به شما، علاوه بر کتاب کمک درسی مد نظر شما در این اپلیکیشن وجود دارد .
  • مشاهده لیست کامل کتاب درسی های منتشر شده توسط تمامی انتشارات کتاب‌های درسی
  • مشاهده لیست کتاب های منتشر شده توسط هر نویسنده
  • آشنایی با تمامی سری های کتاب های منتشر شده به همراه توضیحات منتشر شده توسط هر انتشارات در مورد مباحث آن کتاب درسی

مراحل ثبت سفارش کتاب در اپلیکیشن کتابچی خرید کتاب کمک درسی:

ابتدا باید اپلیکیشن را روی گوشی همراه خود نصب کنید، برای این کار چند راه پیش روی شماست. اگر گوشی شما از نوع اندروید است می‌توانید اپلیکیشن کتابچی را از کافه بازار دریافت کنید یا آن را به صورت مستقیم از اینجا نصب کنید. اگر سیستم عامل گوشی شما IOS است می‌توانید نسخه IOS کتابچی را از سیبچه دریافت کنید.
پس از نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی همراه خود نام کتاب درسی مورد نظر خود را در قسمت جستجو کتاب جستجو نمایید. در بخش کتابخانه اپلیکیشن کتابچی خرید کتاب کمک درسی می توانید نام تمامی انتشارات کتاب‌های کمک درسی به همراه لیست پرفروش‌ترین های کتاب های کمک درسی مانند گاج و قلم چی را ببینید.
سپس با انتخاب هر کدام از کتاب های مورد نظر می توانید لیست قیمت مرتبط با این کتاب، اطلاعات مربوط به سال انتشار و محتوای آن، همچنین نویسنده و سایر موارد مرتبط با آن را ببینید. سپس این کتاب را به سبد خرید خود اضافه نمایید و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید. شیوه پرداخت هزینه و سایر موارد مانند پر کردن آدرس محل دریافت کتاب و سایر موارد مراحل بعدی می باشند. پس از گذشت زمان درج شده در سایت می توانید کتاب خود را درب منزل تحویل بگیرید.
صفحه کتاب و نمونه پی دی اف کتاب در اپلیکیشن

دسته بندی شده در: