انتشارات گاج یک نوآوری در برطرف کردن نیازهای دانش آموزان در زمینه فهم مطالب ایجاد کرده است. این انتشارات توانسته است مطالب خود را به زبانی ساده به مخاطبان خود ارائه دهد و در این راه موفقیت های بسیاری را کسب کرده است. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره انتشارات گاج خواهیم پرداخت.

انتشارات گاج

گروه آموزشی جوکار مولف انتشارات گاج می باشد، فردی به نام ابوالفضل جوکار در سال ۱۳۸۱ ایده تاسیس این گروه را داد که عقیده داشت در آن زمان کنکور همانند یک غول بزرگ برای دانش آموزان است، که ناشی از مطالب خشک و پیچیده کتاب های درسی بود. در این مقطع بود که ایشان به فکر نشر کتاب هایی با روش های بیان ساده مطالب درسی افتادند و کتاب های گاج را عرضه کردند، که این سادگی بیان وجه تمایز این کتاب از سایر کتاب های کمک درسی می باشد. بسیاری از ناشرین به دلیل موفقیت این کتاب تلاش کردند به این شیوه عمل کنند اما انتشارات گاج همواره به دلیل آگاهی از نیاز مخاطب و نوآوری در این زمینه نسبت به سایر انتشارات موفق تر عمل کرده است.

در ابتدای شروع فعالیت، تمرکز تنها روی کتاب های کمک درسی گاج، کنکور و نیز تست زنی بود، اما از آنجا که مسئله آموزش از ریشه بسیار مهم می باشد این مجموعه نیز فعالیت های خود را گسترش داد و انواع کتاب های گاج برای سنین قبل از پیش دبستانی تا تحصیلات تکمیلی را ارائه داد. مولفان این انتشاراتی که متخصص و زبده هستند به برنامه های فراتر از کتاب درسی و آموزش های فوق برنامه نیز توجه می کنند و کتاب های متنوعی در این زمینه ارائه کرده اند که از جمله آنها می توان به آزمون بزرگ، امتحان یار، سیر تا پیاز و گاج نقره ایی  اشاره کرد. انتشارات گاج در نهایت به این موفقیت اکتفا نکرده است و طبق گفته مدیریت آن برای جهانی شدن گام برداشته است.

کتاب کار ریاضی دوم گاج

کار ریاضی دوم ابتدایی گاج

کار ریاضی دوم ابتدایی گاج

نویسنده : نادره معدنی
ناشر : گاج
قیمت : ۲۰۹,۱۰۰۲۵۵,۰۰۰ تومان

گستره فعالیت گاج

گاج تنها به مسئله کنکور و کتاب های مرتبط با آن اکتفا نکرده است بلکه گستره فعالیت بیشتری دارد که از پیش دبستانی تا دکترا را شامل می شود و در این زمینه ها بیشتر از هزار عنوان کتاب ارائه نموده است، که چاپ این مقدار تعداد عناوینی که ذکر شد هر ساله بیشتر از ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ می باشد. تعداد مولفان و ویراستاران این مجموعه ۸۰۰ نفر هستند که همراه با ۹۵۰ کارمند اداری که در قسمت های گوناگون مشغول فعالیت هستند، همکاری می کنند. این انتشاراتی ۵۲۰ نمایندگی و عاملین برای توزیع دارد که همگی بی وقفه در حال تلاش می باشند. ساختمان تالیف این مجموعه برای اولین بار در ایران در ارتباط با تولید محتوا تاسیس شده است و مولفان و ویراستاران حرفه ای در آن مشغول تالیف کردن کتاب های آموزشی هستند.

اساتید برتر انتشارات گاج

انتشارات گاج از اساتیدی برتر در گروه خود بهره گرفته است که سبب رشد و موفقیت این مجموعه شده اند و توانسته اند نیاز مخاطب را به خوبی برطرف کنند. از اساتید برتر این مجموعه می توان به ابوالفضل قاضی، سعید احمدی، علیرضا رزاقی، مهسا پیشه ور، حبیب شفیعی، مجید رفعتی و علی اکبر طالبی اشاره کرد که همگی بسیار مجرب و زبده هستند.

کار املا اول ابتدایی

کار املا اول ابتدایی

نویسنده : زلیخا جوکار
ناشر : گاج
قیمت : ۱۴۰,۲۲۰۱۷۱,۰۰۰ تومان

آشنایی با انواع کتاب های انتشارات گاج

کتاب های نشر شده از جانب انتشارات گاج همگی دربرگیرنده کامل مطالب درسی در مقاطع مختلف هستند و تنوع بسیاری در این زمینه ها دارند، اگر قصد دارید فرزندتان مطالب درسی را راحت تر فرا بگیرد و دوره های تحصیلی خود را با موفقیت طی کند کتاب های گاج بسیار مناسب هستند و از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. تمام مطالب در این کتاب ها آموزش داده شده است و با خواندن آنها تسلط زیادی به مطالب درسی پیدا خواهید کرد. برای شرکت در کنکور نیز از کتاب هایی که در این زمینه گردآوری شده اند می توانید استفاده کنید و شاهد نتیجه مورد انتظار خود باشید. در ادامه انواع کتاب های گاج دهم، گاج یازدهم و گاج دوازدهم را توضیح خواهیم داد و به شرح دقیق تر هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

کتاب های میکرو طبقه بندی گاج

یکی از انواع کتاب های گاج انواع میکرو طبقه بندی آن است که در آن تست های کنکور سراسری و تالیفی آمده است، طبقه بندی این کتاب ها بر اساس طرح درسی است که معلمان در کلاس های درس دارند و به گونه ای تالیف شده اند که معلم این امکان را دارد بعد از اتمام هر جلسه از درس، بخشی از این کتاب را برای دانش آموزان خود مشخص کند تا به تست زنی آن بخش مشغول شوند، دانش آموز با این روش به درس آن روز تسلط کافی پیدا می کند. در درس های مختلف نحوه چیدمان تست فرق می کند اما در دروسی که اختصاصی هستند تست ها بر اساس روند آموزشی تعیین شده اند و از ساده به دشوار ترتیب بندی شده اند.

در بخش پاسخ تشریحی درسنامه ای آموزشی برای آن دسته از دانش آموزانی که آگاهی لازم از مطالب درسی ندارند تعیین شده است و به صورت کلی تمرین ها و مثال هایی که در کتاب درسی وجود دارد، در این کتاب های میکرو به صورت تست ارائه شده است. از جمله معروف ترین کتاب های میکرو طبقه بندی می توان به عربی پایه میکرو طبقه بندی، فلسفه پیش دانشگاهی، جغرافیای کنکور و اقتصاد کنکور اشاره نمود.

بانک تست حسابان جامع کنکور میکرو گاج

بانک تست حسابان جامع کنکور میکرو گاج

نویسنده : امیر حسام شکری
ناشر : گاج
قیمت : ۴۵۱,۰۰۰۵۵۰,۰۰۰ تومان

کتاب های سیر تا پیاز گاج

یکی از انواع کتاب های گاج، کتاب های سیر تا پیاز است که در آن ۳ کتاب در یک کتاب گرد آمده است، بدین صورت که یک قسمت از آن مربوط به آموزش، قسمتی مربوط به امتحان و قسمت دیگر مربوط به تست می باشد. در بخش آموزش، هر مبحث درس به صورت کامل آموزش داده شده است، در بخش دوم سوالات امتحانی مربوط به هر مبحث تعیین شده است که دانش آموزان ضمن تمرین کردن با آنها با انواع سوالات امتحانی آشنا می شوند، در بخش سوم مجموعه کاملی از تست های تالیفی و کنکور گردآوری شده است تا دانش آموز را برای کنکور آماده کند. با تهیه کتاب های سیر تا پیاز دیگر نیازی به خرید کتاب های تست نخواهید داشت و همزمان از ۳ کتاب بهره مند خواهید شد. از جمله معروف ترین کتاب های سیر تا پیاز می توان به سیر تا پیاز علوم ششم، سیر تا پیاز ریاضی ششم، سیر تا پیاز ریاضی هفتم و زبان انگلیسی یازدهم اشاره کرد.

عربی یازدهم سیر تا پیاز گاج

عربی یازدهم سیر تا پیاز گاج

نویسنده : اسرافیل قربان پور
ناشر : گاج
قیمت : ۱۹۶,۸۰۰۲۴۰,۰۰۰ تومان

کتاب های کارپوچینو گاج (کتاب های کار)

در کتاب های کارپوچینو پرسش های بدون پاسخ گردآوری شده است و هدف از آنها استفاده معلم جهت تدریس است که می توانند بعد از هر جلسه تعدادی از این سوالات را با توجه به بخش آموزشی همان روز با کمک دانش آموزان جواب دهند و یا آن را به دانش آموز به عنوان تکلیف محول کنند. در بخش پایانی کتاب امتحانات میان سال و پایان سال چند دوره همراه با پاسخ تشریحی آمده است که دانش آموزان را با انواع سوالات آشنا می کند. ریاضی هشتم کارپوچینو، کار زبان انگلیسی هشتم کارپوچینو، کار علوم ششم، کار فارسی نهم از جمله معروف ترین کتاب های کار گاج هستند.

کتاب کار ریاضی دوم ابتدایی

کتاب های پرسمان گاج

کتاب های پرسمان گاج دارای مطالب آموزشی، تمرین و نمونه سوالات امتحانی هستند که دارای پاسخ تشریحی می باشند و به دانش آموزان در طی سال تحصیلی و آمادگی یافتن برای شب امتحان کمک می کنند. در این کتاب ها سعی شده است زیاده روی نشود و حجم کتاب به گونه ای باشد که دانش آموزان قادر باشند کل درسنامه و سوالات این کتاب ها را مطالعه کنند. مبنای کتاب های پرسمان استاندارد امتحانات نهایی است و هیچ مطلبی که خارج از کتاب درسی باشد در آن یافت نمی شود. در بیشتر این کتاب ها بخشی از آزمون های میان نوبت و پایان نوبت همراه با ریز بارم بندی آمده است. با توجه به افزایش تاثیری که معدل بر نتیجه کنکور سراسری دارد وجود این کتاب بسیار مفید خواهد بود. پرسمان دین و زندگی یازدهم رشته انسانی، پرسمان ریاضیات گسسته، پرسمان فیزیک پیش دانشگاهی و پرسمان شیمی پیش دانشگاهی از جمله معروف ترین کتاب های پرسمان هستند.

زبان انگلیسی نهم پرسمان گاج

زبان انگلیسی نهم پرسمان گاج

نویسنده : سعید ابراهیمی
ناشر : گاج
قیمت : ۹۴,۳۰۰۱۱۵,۰۰۰ تومان

پرسمان انگلیسی نهم

کتاب های خط ویژه گاج

در کتاب های خط ویژه گاج پرسشنامه های مفهومی، کم حجم و کاربردی آورده شده است و شامل کلیه تست های کنکور سراسری است. در این کتاب به تحلیل و بررسی کلیه تمرین ها و همچنین فعالیت های کتاب های درسی پرداخته شده است تا دانش آموز در هیچ قسمت از کتابش با ابهام مواجه نشود. آزمون های جامعی در انتهای کتاب وجود دارد که بر اساس کنکورهای سراسری چند سال اخیر شبیه سازی شده اند و معیار خوبی برای محک زدن می باشند. اگر قصد جمع بندی مطالب و مرور کردن تمام مباحث درسی را دارید این کتاب ها بسیار مناسب هستند که برای تمام مقاطع و هر سطحی از دانش آموزان گردآوری شده اند. از جمله معروف ترین کتاب های خط ویژه می توان به خط ویژه دیفرانسیل گاج، خط ویژه اقتصاد، خط ویژه هندسه تحلیلی، خط ویژه ریاضی دهم و خط ویژه روانشناسی اشاره نمود.

خط ویژه اقتصاد

خط ویژه اقتصاد

نویسنده : میترا چینی ساز
ناشر : گاج

کتاب های EQ گاج

کتاب های EQ گاج در ۲ مقطع تحصیلی ارائه شده است که در مقطع ابتدایی کتاب هایی چون ریاضی، فارسی، مطالعات اجتماعی و همچنین کتاب های علوم تجربی و هدیه های آسمان در یک کتاب گرد آمده اند و در مقطع متوسطه اول کتاب های فارسی، عربی، علوم تجربی و انگلیسی در یک کتاب جمع آوری شده اند. اساس این کتاب ها پرسش های امتحانی، درسنامه های کاربردی و تست است که در ابتدای هر درس آمده است. در این کتاب ها پاسخ تشریحی سوالات آمده است و تالیف آن مطابق با استاندارد آموزش و پرورش می باشد. ازجمله معروف ترین کتاب های این گروه می توان به پرسمان جامع ششم EQ، پرسمان جامع دهم رشته ریاضی EQ، پرسمان جامع نهم EQ و پرسمان جامع هفتم EQ اشاره نمود.

ای کیو جامع پنجم

کتاب EQ جامع پنجم دبستان گاج

کتاب EQ جامع پنجم دبستان گاج

نویسنده : اکرم فعل عراقی
ناشر : گاج
قیمت : ۳۳۲,۱۰۰۴۰۵,۰۰۰ تومان

کتاب های دور دنیا در ۴ ساعت گاج

یکی از روش هایی که دانش آموزان قبل از کنکور در نظر می گیرند تست زنی آزمون های سال های قبل کنکور است تا ضمن جمع بندی مطالب درسی، مدیریت زمان در جلسه کنکور را بیاموزند و راهی برای مقابله با استرس خود پیدا کنند. این کتاب ها به صورت ۲ جلد می باشند که در جلد اول آنها سوالات همراه با پاسخ کلیدی گردآوری شده اند و در جلد دوم پاسخ های تشریحی نیز وجود دارد. همچنین علت انتخاب گزینه درست و رد گزینه های دیگر نیز شرح داده شده است و دام های تستی مشخص شده تا دانش آموز با آن آشنا شود. دور دنیا در ۴ ساعت عمومی جلد اول و دوم، دور دنیا در ۴ ساعت رشته تجربی جلد اول و دوم، دور دنیا در ۴ ساعت رشته ریاضی جلد اول و دوم و همچنین دور دنیا در ۴ ساعت رشته انسانی جلد اول و دوم از جمله معروف ترین کتاب های این دسته می باشند.

دور دنیا در ۴ ساعت عمومی جلد اول

دور دنیا در ۴ ساعت عمومی جلد اول

نویسنده : گروه مولفان
ناشر : گاج
قیمت : ۱۷۷,۶۵۰۲۰۹,۰۰۰ تومان

کتاب های قند و عسل گاج

کتاب های قند و عسل گاج شبیه به آزمون های ورودی مدارس نیمه دولتی، تیزهوشان و کنکور است. مقاطع در نظر گرفته شده در این دسته دبستانی، متوسطه اول و دوم و همچنین کنکور ریاضی، انسانی و تجربی می باشد. پرسش های چهار گزینه ای خلاق و مفهومی از تمام دروس را در کتاب های مقطع دبستان و متوسطه اول خواهید دید و در پایان، آزمون های جامع سبب مرور مطالب خواهند شد، برای مقطع متوسطه دوم و کنکور نگارش کتاب بر اساس روال آزمون های سراسری است و ۶ دوره آزمون جامع گاج در آنها وجود دارد. قند و عسل سوم ابتدایی، قند وعسل نهم و قند و عسل هفتم از جمله کتاب های این دسته هستند.

قند و عسل نهم

قند و عسل سوم ابتدایی

قند و عسل سوم ابتدایی

نویسنده : گروه مولفان
ناشر : گاج

کتاب های IQ گاج

کتاب های IQ گاج در ۲ گروه تالیف شده اند که گروه اول در ارتباط با دانش آموزان دبستان و متوسطه اول است و دانش آموز را برای شرکت در آزمون های ورودی مدارس آماده می کند و گروه دوم در ارتباط با دانش آموزان کنکوری است و تغییر سطح سوالات کنکور در آن در نظر گرفته شده است. این کتاب ها بانک تست دشوار، غنی و متنوعی دارند. تیزهوشان هفتم IQ، تیزهوشان هشتم IQ و تیزهوشان نهم IQ از جمله کتاب های معروف آن هستند.

تیزهوشان آی کیو سوم

آی کیو سوم ابتدایی گاج

آی کیو سوم ابتدایی گاج

نویسنده : احمد مطاعی
ناشر : گاج
قیمت : ۲۷۸,۸۰۰۳۴۰,۰۰۰ تومان

کتاب های موضوعی گاج

در این کتاب ها اطلاعات مربوط به موضوعی مشخص که در کتاب های درسی پراکنده شده است، یک جا گرد آمده است تا در دسترس دانش آموز قرار بگیرد و بتواند آنها را بهتر درک کند و رشته ذهنی خود را کامل کند. در رابطه با هر موضوع گلچینی از سوالات که مربوط به سال های اخیر است آمده است. درک مطلب عربی، درک مطلب انگلیسی و گرامر جامع انگلیسی از جمله کتاب های معروف این دسته هستند.

درک مطلب زبان انگلیسی کنکور مینی میکرو طلایی گاج

درک مطلب زبان انگلیسی کنکور مینی میکرو طلایی گاج

نویسنده : سعید ابراهیمی
ناشر : گاج
قیمت : ۴۸,۳۸۰۵۹,۰۰۰ تومان

کتاب های دکتر آی کیو گاج (کتاب های کار ۵ بعدی)

کتاب های دکتر آی کیو گاج دارای ۵ بعد هستند، به این صورت که در بعد اول مفاهیم کتاب های درسی به صورت کامل در ابتدای هر جلسه آموزش داده می شود و در بعد دوم آن پرسش های بدون پاسخ جهت تمرین کردن وجود دارد که به عنوان کار در کلاس می توان آنها را در نظر گرفت. بعد سوم آن پرسش های چهار گزینه ای هستند که به صورت استاندارد طراحی شده اند و پاسخ های تشریحی دارند و بعد چهارم آن تمرین های مروری به عنوان کار در منزل است و بعد پنجم و مهم آن که سبب تفاوت منحصر به فرد آن شده است آموزش تصویری می باشد. کار پنج بعدی ریاضی سوم ابتدایی، فارسی سوم ابتدایی و ریاضی چهارم ابتدایی از جمله کتاب های معروف آن هستند.

فارسی چهارم دبستان

کار پنج بعدی فارسی چهارم ابتدایی دکتر آی کیو

کار پنج بعدی فارسی چهارم ابتدایی دکتر آی کیو

نویسنده : سمانه باباشاه
ناشر : گاج

دفتر کار گاج

در دفتر کار گاج در کنار متن کامل درس فضای مناسبی برای درج نکات وجود دارد و تمرینات آن برای اینکه در وقت دانش آموز هدر نرود، پاسخ تشریحی ندارد. برای جواب تمرینات و یادداشت های دیگر فضای کافی در این کتاب ها در نظر گرفته شده است. دفتر کار عربی نهم، دفتر کار ریاضی نهم و دفتر ریاضی هشتم از جمله معروف ترین کتاب های این بخش هستند.

دفتر کار ریاضی نهم گاج

دفتر کار ریاضی نهم گاج

نویسنده : گروه کودک
ناشر : گاج
قیمت : ۱۱۰,۷۰۰۱۳۵,۰۰۰ تومان

کتاب های امتحان یار گاج و ۳۳ استان گاج

کتاب های امتحان یار به دانش آموز برای موفقیت در امتحان نوبت اول و پایانی کمک بسیاری می کند و زیرا دارای آزمون های جامع و استانداردی است که بر اساس آخرین تغییر کتاب های درسی می باشد. در این کتاب ها نمونه آزمون میان نوبت اول، نمونه آزمون نوبت اول، نمونه آزمون میان نوبت دوم و نمونه آزمون پایانی گرد هم آمده است که دارای پاسخنامه تشریحی و بارم بندی است. امتحان یار دروس سال ششم و سال هفتم از جمله کتاب های آن هستند.

امتحان یار و دروس سال ششم

امتحان یار و دروس سال ششم

نویسنده : گروه مولفان
ناشر : گاج
قیمت : ۳۱,۹۸۰۳۹,۰۰۰ تومان

کتاب های آس

در کتاب های آس دانش آموز ضمن حل کردن معما و اندیشیدن روی پروژه ها به کشف مفاهیم دست خواهد یافت. این کتاب مثال های آموزشی بسیاری دارد و انواع نمونه سوالات چهار گزینه ای و تشریحی در آن گرد هم آمده اند. همچنین امکان استفاده از کلیپ های ویدئویی را خواهید داشت که سب می شود نکات کلیدی را فرا بگیرید. ریاضی نهم آس، شیمی یازدهم آس و حسابان یازدهم آس از جمله کتاب های معروف آن هستند.

ریاضی و آمار یازدهم انسانی آس

ریاضی و آمار یازدهم رشته انسانی آس

ریاضی و آمار یازدهم رشته انسانی آس

نویسنده : شاهد مشهودی
ناشر : گاج
قیمت : ۲۰,۵۰۰۲۵,۰۰۰ تومان

خرید راحت کتاب گاج

اگر قصد خرید کتاب های گاج را دارید سایت کتابچی آرشیو کاملی از این کتاب ها را در اختیار دارد، می‌توانید به صفحه انتشارات گاج در کتابچی مراجع کنید. همچنین کتاب‌های قابل ارسال به تمام شهرهای ایران می باشد. کتابچی روش های مختلفی را برای فروش کتاب های گاج در نظر گرفته است و مخاطب از طریق سایت و اپلیکیشن قادر به خرید کتاب های مورد نظر خود خواهد بود. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه خرید هر یک از این کتاب ها با شماره تماس های موجود در سایت می توانید تماس برقرار کنید. سایت کتابچی با داشتن نماد که نشان اعتماد الکترونیک است، خرید مطمئنی را برای شما به ارمغان آورده است.

خرید کتاب گاج با تخفیف

سایت کتابچی تمام کتاب های گاج را به صورت آرشیو کاملی در اختیار مخاطبان قرار داده است، تخفیف های خوبی برای آنها در نظر گرفته است. برای آگاهی از این تخفیف ها به سایت، کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کتابچی می توانید مراجعه کنید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید. گاج تجربی، گاج ریاضی و گاج انسانی از تخفیف های خوبی برخوردار شده اند.

دسته بندی شده در: