نتیجه مدت ها تلاش و زحمت آقایان کاظم اجلالی و ارشک حمیدی کتاب جامع و کامل به نام ریاضی دوازدهم تجربی الگو شد که می توان آن را راهنمای خوبی برای داوطلبان کنکور دانست. از آنجایی که این کتاب مطابق با کتاب درسی تدوین و گردآوری شده؛ لذا استفاده از آن به دانش آموزان نیز توصیه می شود.

کتاب ریاضی دوازدهم تجربی الگو

یکی از کتاب های بسیار مفید و کاربردی برای موفقیت در امتحانات مدارس و آزمون ورودی دانشگاه ها ریاضی دوازدهم تجربی الگو است که با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. این کتاب بر پایه هفت فصل تدوین شده و در هر کدام از این فصل ها به مبحث مشخصی پرداخته شده است. ترتیب مطالب گردآوری شده در این کتاب را می توان درسنامه، پرسش های ۴ گزینه ای و همچنین پاسخ های تشریحی دانست. از آنجایی که ارائه درسنامه در کتاب ریاضی دوازدهم تجربی الگو بسیار کامل و دقیق بوده، همچنین سوالات چهار گزینه ای در کنار پاسخ های تشریحی آن ها راهی برای تقویت یادگیری هر چه بهتر مباحث آموزش داده می باشد می توان این کتاب را هم برای پشت کنکوری ها و هم برای دانش آموزان سال دوازدهم متوسطه در گروه تجربی مناسب دانست. این کتاب می تواند به خوبی دانش آموز را در زمینه ریاضی دوازدهم تقویت کرده و نتیجه اش را با کسب نمرات هر چه بهتر نشان دهد.

چرا باید کتاب ریاضی دوازدهم تجربی الگو را انتخاب کرد؟

با توجه به استقبال خوبی که از کتاب کمک درسی ریاضی دوازدهم تجربی الگو شده است این کتاب در سال ۹۷ برای چهارمین بار به چاپ رسیده و روانه بازار شد. شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که بخواهید بدانید چرا این کتاب محبوبیت بسیاری در میان مخاطبان خود یافته و چرا باید کتاب ریاضی دوازدهم تجربی الگو را انتخاب کنیم؟ از اولین دلایلی که می توان برای پاسخ به این سوالات به آن اشاره نمود؛ ارائه درسنامه ای است که در ابتدای هر فصل این کتاب آمده که در واقع علاوه بر مرور مطالب مهم کتاب درسی، به ارائه نکات کلیدی هر درس و مبحث نیز می پردازد. از طرفی دیگر می توان گفت که ارائه سوالات چهارگزینه ای تفکیک شده و مربوط به هر مبحث در فصل های این کتاب سبب می شود تا دانش آموز بر روی درس ارائه شده تمرکز کرده و دچار سردرگمی نشود. همچنین می توان ارائه پاسخ های کاملاً تشریحی را که برای تمامی سوالات این کتاب در نظر گرفته شده و در پایان درسنامه آمده از دیگر دلایل محبوبیت آن دانست.

پرسش های چهار گزینه ای کتاب ریاضی دوازدهم تجربی الگو

جالب است بدانید این کتاب بیشتر به دلیل تست هایش شهرت و محبوبیت دارد و دارای پرسش های چهار گزینه ای متفاوتی می باشد. در واقع می توان گفت مولفان کتاب ریاضی دوازدهم تجربی الگو علاوه بر ذکر سوالات کنکورهای سراسری سال های قبل، ۲۲۹ سوال ۴ گزینه ای را ضمن درسنامه خود ارائه داده اند تا دانش آموزان همراه با درس های آموزش داده با پاسخگویی به سوالات بتوانند آن را در ذهن خود بهتر بسپارند. به علاوه اینکه در پایان درسنامه ها نیز ۱۳۳۳ سوال توسط مولفان این کتاب طراحی شده که سبب می شود تا دانش آموز را به چالش واداشته و با پاسخ به آن ها میزان یادگیری خود را محک بزند.

دسته بندی شده در: